Het was eigenlijk als reactie op de "teringhomo's" van meowingtons, maar daar heeft iedereen overheen gelezen denk ikquote:
ohh echt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben ik momenteel wel naar opzoek ja. Maar ook daarin lijkt het aanbod hier tien keer zo groot als de vraag.
En mensen kiezen dan liever voor de Polen met 10+ jaar ervaring, die ook overdag altijd tijd hebben.
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was eigenlijk als reactie op de "teringhomo's" van meowingtons, maar daar heeft iedereen overheen gelezen denk ik.
hmm, daar kan de fout gelegen hebben jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo, het ging toch om de situatie waarin het voor jou zo vreselijk makkelijk en chill zou zijn om als scholier op jezelf te gaan wonen?
allebeiquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Sint, stuur jij nu gewoon zacht uit of word ik te oud?
Haarlem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh echt?Waar woon je dan?
Ik doe het nu al 3 jaar en iedere keer wanneer ik advertentie neerzet heb ik echt iets van 5 reacties ofzo
Ik weet het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij loopt echt achterlijk ver achter.
Voel je niet zo aangevallen man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef meowingtons het volgende:
Jeuj ik word naïef genoemd omdat ik blijkbaar denk dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk is
En dat allemaal terwijl een universele afstandbediening voor een euro of wat bij de kringloop te halen isquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef meowingtons het volgende:
Jeuj ik word naïef genoemd omdat ik blijkbaar denk dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |