Ik vind het ook niet erg als ze nu wel winnen of gelijk spelen hoorquote:
Hoe had je zelf gedacht rond te komen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja ik ken de situatie niet, kan daar niet over oordelen
Nee hoor.... je moet altijd voor een Nederlandse club zijn als ze Europees spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als ze nu wel winnen of gelijk spelen hoor
Maar verder spelen ze gewoon niet al te best de laatste tijd, dus het was ook wel grappig geworden als ze gewoon hard werd ingemaakt. En een confronterende score is dan wel zo leuk
Daar heb je werk voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe had je zelf gedacht rond te komen?
Opdat de beste moge winnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor.... je moet altijd voor een Nederlandse club zijn als ze Europees spelen.(Behalve als het psv is
)
Ja, 50 urige werkweek kom je wel aan dan, inclusief school. Exclusief huiswerk is dat overigens nog dan.quote:
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, 50 urige werkweek kom je wel aan dan, inclusief school. Exclusief huiswerk is dat overigens nog dan.
Hoeveel denk je te verdienen dan (en hoeveel denk je uit te geven?)quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodig![]()
Maar 50 uur... dat klinkt wat veel...
Volgens mij zou je het wel met minder moeten kunnen halen toch?
Huh wat? Ohja die had ik perma op de duim gezetquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Meow je pi is echt schijtirritant man..
Ik vind school nu echt 100 keer relaxterquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef meowingtons het volgende:
Ah man, middelbare was zo relaxt, waarom moet die periode nou stoppen
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind school nu echt 100 keer relaxter
Ik ben gelukkig dom en MBO is net zo relaxt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef meowingtons het volgende:
Ah man, middelbare was zo relaxt, waarom moet die periode nou stoppen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodig![]()
Maar 50 uur... dat klinkt wat veel...
Volgens mij zou je het wel met minder moeten kunnen halen toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, en daarmee verdiende je dan zo'n 200 euro per maand. Nogsteeds minder dan de stufi. Dat je even weet waar je het voor doet.
Als je weet weinig te besteden te hebben dan ga je ook minder uitgeven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel denk je te verdienen dan (en hoeveel denk je uit te geven?)
Niet zo prettigquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Huh wat? Ohja die had ik perma op de duim gezet![]()
Ik zie dat niet eens joh
Onderwerp wat ik leuker vind, veeel minder lessen, veel meer vrijheid etc etcquote:
Trolliewolliequote:
Ja, vind ik ook. Maar ik vind standaard PI's sowieso rete irritantquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik let altijd op de PI en dat is irritant ja
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zo prettig
[..]
Onderwerp wat ik leuker vind, veeel minder lessen, veel meer vrijheid etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |