Voetbal.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom heb je geen RTL 7?
edit: of wachhhht was jij niet ergens in Scandinavië?
Neen. Al weer een poosje terug ondertussenquote:
Waarom heb je dan geen RTLquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Al weer een poosje terug ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Weet niet.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
Even wat testen onder mensjes:Nee, je bent in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet.
Nouja, ik heb al best veel zie ik ondertussen.
NL 1, 2 en 3, RTL 5 en 8, Veronica en SBS 6 heb ik gewoon al gevonden![]()
Ironisch, want die zenders kan ik wel, maar de was doen nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.
In theorie zou dat kunnen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.
Was doen kan je ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ironisch, want die zenders kan ik wel, maar de was doen niet
Heb geen afstandsbediening, die ik wel nodig heb om dat te kunnen doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom voer je dat dan niet uit?
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb geen afstandsbediening, die ik wel nodig heb om dat te kunnen doen
Neuh, deze niet. Ik heb niet eens volumeknoppen op dat ding johquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet weten
Mijn tv ( een beeldbuisquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet weten
Tnxquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
SiIk, als je het niet kunt vinden: blijkbaar is er een gratis stream op www.vi.nl/tv
dafuq?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, deze niet. Ik heb niet eens volumeknoppen op dat ding joh
Haterquote:
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraaktquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tv ( een beeldbuis) heeft daar een knopje voor
. Knopjes
.
Ik heb dezequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraakt
Mijn oude beestje (Aristona) heeft overal een knopje voor en piept niet als je die indruktquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraakt
Vlnr Aan / AV / P - / P +quote:
hehehe nou ik hou van mijn Saloraquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oude beestje (Aristona) heeft overal een knopje voor en piept niet als je die indrukt.
Handleiding, daar staat het vaak in als er geen werkelijk menu-knopje op zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vlnr Aan - AV -- P+
Welke moet ik hebben?
Alsof ik daar niet allang al naar gezocht heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Handleiding, daar staat het vaak in als er geen werkelijk menu-knopje op zit
Haterquote:
quote:
In dat gevalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Intunen zo patje, hardcore ft koos alberts
Dit is een standaard nummer van de zeer beperkte muziekcollectie van de Bot. Die moet ECHT een keer uitgebreid worden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
Wat hoor ik nu voor herrie?
Kan iemand die boze Mexicanen eraf halen?
Shiryu, vrijdagavondquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie gaat radio49.nl heelmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
Hij heeft goed beeld ook.
[ afbeelding ]Koop dan een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
Hij heeft goed beeld ook.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |