Vibram Five-fingers. Zijn best populairquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Loopt hij nou in een soort handschoenen maar dan voor voeten ?
Nee, dat zijn schoenen die de brug naar barefoot running mogelijk maken; google even op "minimalist running". Ga dan bij de plaatjes kijken en dan kom je dat type schoenen tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Loopt hij nou in een soort handschoenen maar dan voor voeten ?
Leuk, scherpe dingen in je voeten, pijn is fijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef jcdragon het volgende:
Respect voor mensen die barefoot rennen. Ik geloof dat Sheriam hier dat ook doet.
Toch nog mooi plaatje gevonden. Dit doe ik hem niet na![]()
[ afbeelding ]
Ik moet juist van mn bikinilichaam af!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Finland. het volgende:
Net les 6 gedaan met Evy, dat hakte er wel in zeg! Ben al een paar dagen flink verkouden. Zondag prima lesje gedaan, nu kom ik echt kapot terug. Dat wordt donderdag nog wat. Heb een intense kater, maar ik wil (MOET van mezelf eigenlijk) wel nog even les 7 doen voordat ik naar mijn ouders ga.
Doorzetten. Doorzetten. Doorzetten! Al is het maar voor de goede conditie, de betere concentratie en het mooie bikinilichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ook wel gehad, dan ben je gewoon aan het lopen, niet echt extreem zelfs,redelijk ver van huis, en je benen willen ineens niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
...Toen ik daar na een kilometer doorheen was begonnen mijn bovenbenen. En De laatste 3 kilometer kreeg ik gewoon pijn bij het ademhalen bij mijn middenrif.
Hij zweet niet eensquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef YUR het volgende:
Geef ze dan maar aan mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij rent in de zomer, in een joggingpak.quote:![]()
Komt omdat ie rapt en dus cool is. Zweet je niet. BAMquote:
En mij!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ja en degene die 'm overneemt krijgt een leuke kadootje. Mij ontmoeten! Whoop!!!
Waar had je last van? Sorry, heb je vast wel gepost, maar ik onthoud dat niet van iedereen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder begeleiding van m'n fysio weer gaan hardlopenMoet alleen kortere pasjes leren maken+voorvoetslanding. Whoot
Maargoed..iemand die nog (onder mijn naam, kan niet anders helaas) m'n 5 km startbewijs voor de CPC wil overnemen?
Oh, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ja en degene die 'm overneemt krijgt een leuke kadootje. Mij ontmoeten! Whoop!!!
Rugproblemen, laat ik het daarop houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar had je last van? Sorry, heb je vast wel gepost, maar ik onthoud dat niet van iedereen.
Als het de 10km was, had ik het overwogen. Hoewel dat nog steeds te kort is volgens mijn schema.
[..]
Oh, laat dan maar zitten.
Heb jij 'm al binnen dan? Ik heb 'm nog niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:36 schreef GotC het volgende:
Oh en! Het is een laag startnummerVolgens mij 48 oid..
Hier ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb jij 'm al binnen dan? Ik heb 'm nog niet...
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook nog niet hoor
Maar het startnummer stond vermeld bij de afschrift van het startgeld
Ow.... Ik heb vast #1quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook nog niet hoor
Maar het startnummer stond vermeld bij de afschrift van het startgeld
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef GotC het volgende:
Overigens wel leuk ietsM'n broer gaat ook de halve marathon bij de CPC lopen..en hij mag starten bij de Afrikanen in vak A
Omdat hij 'm waarschijnlijk tussen de 1:10 en 1:20 gaat lopen
![]()
Heb #1.....32quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan nietJe had m weken na de mijne gekocht
Ehm..geen idee?quote:
Dat wordt ook mijn doel. De finish halen. Maar dan moet ik wel starten, en da's nog onzekerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
Groot gelijk!
Mijn doel is gewoon uithoudingsvermogen. Ik ben al blij als ik een halve kan uitlopen.
Ook ik ben een nieuweling. Halverwege december gestopt met roken en begonnen met lopen. Gaat me prima af eigenlijk. Ik denk dat dat ook komt door deze combinatie. Hardlopen is toch een soort way of life geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
Hebben we 't een paar draadjes geleden over gehad, voeten worden al heel snel *veel* sterker dan mensen denken... Ik heb al eerder een jaar blootsvoets hardgelopen en ben verder al zo'n 15-16 jaar *altijd* blootsvoets, en ik heb nog nooit echt 'scherpe dingen' in m'n voet gehad. Gemiddeld 1x per jaar een klein splintertje ofzo meestal in de binnenstad, maar ik heb vaker een klein splintertje of sneetje in m'n handen, van klussen, knutselen en tuinieren. Gedurende het werk seizoen heb ik ongeveer de helft van de tijd wel een klein krasje, blaartje of korstje op m'n handen, maar dat vind niemand vreemd... Blootsvoets lopen, tsja als je zolen heel zacht en gevoelig zijn van het altijd schoenen dragen is 't misschien pijnlijk maar als je er ook maar een *beetje* aan went worden je voeten snel meer dan sterk genoeg, en dan is het juist een hele lichte, soepele manier van lopen, veel comfortabler dan met schoenen. Ook zijn de verschillen in ondergrond heel prettig. Met schoenen lopen is alsof je naar een concert gaat met oordoppen in of naar een tentoonstelling van mooie kunst met een donkere zonnebril. Zelf zou ik dus ook niet met die vibrams willen lopen, maar voor degenen die wel de lichte, soepele minimalist loophouding willen maar toch bang zijn om in allerlei scherps te stappen, zijn ze een uitkomst. Kan je trouwens ook huaraches sandalen voor gebruiken, ook een dun zooltje wat tegen steentjes, glas enzovoort beschermt, en voor een fractie van de prijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk, scherpe dingen in je voeten, pijn is fijn.
Dankjewel! Ik ga rustig aan beginnen, als ik één ding wil voorkomen is het een blessure omdat ik stomweg te hard van stapel loop. Ik heb in mijn vriendengroep een aantal (pro)hardlopers, die hebben me ook al wat tips gegeven. Vanmiddag even langs Runnersworld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:30 schreef suzie1977 het volgende:
..en ik was nog niet klaar met mn bericht...
Wat ik toch nog wil meegeven: Ga niet te hard van stapel. Ik dacht na een aantal lessen dat het me wel goed afging, en heb -stom- wat lesjes overgeslagen. Met als resultaat dat ik voor 2,5 week thuis kwam te zitten...en dus uiteindelijk weer op het gewone schema zat.
Succes ermee!!
Wat fijn zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder begeleiding van m'n fysio weer gaan hardlopenMoet alleen kortere pasjes leren maken+voorvoetslanding. Whoot
Maargoed..iemand die nog (onder mijn naam, kan niet anders helaas) m'n 5 km startbewijs voor de CPC wil overnemen?
Mij lijkt dat dan weer he-le-maal nix.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Hoe Fan-tas-tisch zou dit zijn om aan mee te doen!
RUN FOR YOUR LIVES! A zombie-infested 5k survival obstacle course
Goede interval training, leuk toch!? Lijkt me kicken om eraan mee te doen. Egwel!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mij lijkt dat dan weer he-le-maal nix.
Zombies
Nix voor mij, al die onzinquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goede interval training, leuk toch!? Lijkt me kicken om eraan mee te doen. Egwel!
Heb ooit ook iets gelezen dat ze dit in een app vorm hebben. Oortjes in, en dan hoor je dat je moet rennen omdat er zombies achter je aanzitten, dan weer rustig aan moet doen etc etc. Echt geniaal en leuk voor de afwisseling.
Coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Hoe Fan-tas-tisch zou dit zijn om aan mee te doen!
RUN FOR YOUR LIVES! A zombie-infested 5k survival obstacle course
Hoezo onzin? Die je nooit spelvormen tijdens je training? Ik loop ook met loopgroepjes en dan doe je tikkertje enzo. Vet lachen, net de kleuterschool. Gewoon lekker los gaan en genieten.quote:
Ik doe nooit spelvormen tijdens mijn training nee...ik loop dan ook altijd alleen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Die je nooit spelvormen tijdens je training? Ik loop ook met loopgroepjes en dan doe je tikkertje enzo. Vet lachen, net de kleuterschool. Gewoon lekker los gaan en genieten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:57 schreef E.T. het volgende:
Straks op m'n oude schoenen lopen.. ben toch een beetje bang voor een blessure ofzo. Vind het beetje eng.
Zit te twijfelen aan bovenkleding, wel of geen thermoshirt. Eens even teruglezen om te kijken of ik kan zien wanneer ik zo'n ding aan ben gaan trekken met lopen
Ik ben alles behalve serieus, maar ik heb gewoon helemaal nix met zombies, elfjes, tovenaars en dat soort verzonnen dingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef slacker_nl het volgende:
Serieuze man ben je... Ben je wel voor een obstacle course achtige run? Ik weet dat er in Amsterdam iets gaat plaatsvinden, maar ben ff kwijt wanneer en hoe... Kan het ook nergens meer vinden.
Ga jij nou maar eerst eens een tijdje goed lopen voor je anderen gaat afzeiken...quote:
http://www.urbanathlon.nl/homequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef slacker_nl het volgende:
Serieuze man ben je... Ben je wel voor een obstacle course achtige run? Ik weet dat er in Amsterdam iets gaat plaatsvinden, maar ben ff kwijt wanneer en hoe... Kan het ook nergens meer vinden.
Ja die!!! Die op een week voor de dam tot dam is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve serieus, maar ik heb gewoon helemaal nix met zombies, elfjes, tovenaars en dat soort verzonnen dingen
Men's Health Urbanathlon bedoel je. In september
Spierpijn...yep...had ik ook heel erg na de 1e keer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:41 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga rustig aan beginnen, als ik één ding wil voorkomen is het een blessure omdat ik stomweg te hard van stapel loop. Ik heb in mijn vriendengroep een aantal (pro)hardlopers, die hebben me ook al wat tips gegeven. Vanmiddag even langs Runnersworld.
Ps. ik barst nu trouwens van de spierpijn in mijn kuiten na het lopen van gisteren. Niet best.
Als ik jullie kan vinden welquote:
Hup, gaan! Je weet hoe lekker je je voelt als je weer thuis bent. Trots en zonder schuldgevoelquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik jullie kan vinden wel
M'n moeder en zusje waren bij me blijven logeren. Net hebben we een stuk gewandeld, en nu zijn ze naar huis. Eigenlijk moet ik nu dan ook nog even een stuk gaan hardlopen... Maar de motivatie...
Nu moet ik welquote:Beste Sjoerd Spring in 't Veld,
Bedankt voor je inschrijving voor de 37e TCS Amsterdam Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel Mizuno Halve Marathon.
Registratiecode
De registratiecode van je inschrijving is: XXXXXXX. Je dient deze code bij alle correspondentie vermelden.
Inschrijfgeld
Je hebt 25,00 Euro inschrijfgeld betaald. Dit is inclusief de kosten van (eventueel) bestelde extra opties.
Gaaf man! Succes!quote:
Gast, da's hier om de hoekquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gaaf man! Succes!
Ik begin iets kleiner. Zojuist ingeschreven voor de Den Haagse editie van de Helden Race, 30 september in het Zuiderpark. 6 kilometer voor het goede doel. Ik heb vrienden beloofd in een superheldenkostuum te gaan rennen als ik 1000 Euro aan sponsorgeld bij elkaar weet te halen......
Voor geinteresseerden: er zijn ook races gepland in Eindhoven, Amsterdam en Antwerpen. Zie link hierboven.
Nou, welke superheld wordt het voor jouquote:
YURMANquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, welke superheld wordt het voor jou
niet de YURMINATOR?quote:
Proostquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo, ben terugen inderdaad, voldaan gevoel! Nu een welverdiend blikje Pepsi Max
Jullie zouden een mooi koppel wordenquote:
Welke eindtijd heb je opgegeven? Ik 2:00:00, zal wel starten in het laatste vak worden. En heb een t-shirt erbij gedaan.quote:
quote:
ik ook 2 uur, of 2:15 ofzo... geen t-shirt (had ik eigenlijk wel moeten doen, maarjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke eindtijd heb je opgegeven? Ik 2:00:00, zal wel starten in het laatste vak worden. En heb een t-shirt erbij gedaan.
Ik heb het in mijn tracklist gezet en als eerste opgezet.quote:
Op de band lopen is wel íets anders dan gewoon buiten..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Klonterpot het volgende:
Zo, even wat inkopen gedaan bij Aktiesport (jas en broek) en ik ben bij Runnersworld geweest voor een loopanalyse. Ik heb lichte onderpronatie, en daar hadden ze ondersteunende schoenen a EUR140,- per paar voor. Ik heb echter een tijden gefitnessed op neutrale schoenen van 6 tientjes (incl. lopen op de band) en daar had ik geen last van. Zijn die schoenen écht nodig aan het begin?
Neem je huidige schoenen mee, laat eerst je loop op die schoenen analyseren. Als dat prima blijkt te zijn: Lekker houden zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben in maart jarig. Als m'n rekening een beetje meewerkt, wil ik mezelf eigenlijk wel trakteren op aangemeten schoenen van de Runnersworld... Of is dat overdreven, m'n huidige schoenen (van de Perry) heb ik pas sinds augustus/september of zo
Da's wel een goeie ja. Op zich voldoen m'n huidige (denk ik) prima. Ik heb Evy er al een keer op uitgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Neem je huidige schoenen mee, laat eerst je loop op die schoenen analyseren. Als dat prima blijkt te zijn: Lekker houden zo.
Zo niet, kun je altijd nog nieuwe kopen
Dat, PLUS je moet buiten ook zelf actief de grond 'onder je vandaan duwen' om te verplaatsen, je moet actief krachtzetten waar je bij de loopband eigenlijk vooral omhoog moet komen zodat de loopband onder je door kan bewegen, dus meer kracht zetten + andere voetbeweging.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Op de band lopen is wel íets anders dan gewoon buiten... Loopband veert stukje mee bv. Maarrrr je moet t zelf weten uiteraard!
komt bekend voor.... ik moet nu ookquote:
quote:***This Is An Automated Response***
Thank You rudi ,
We have just received a payment in the amount of $25.00 for your registration to the 2012 Whitehill Wind Farm Classic Cross Country Run - 13km.
Transaction ID: XXXXXXXX
ik zie dat er bij mij ook eentje in de duurt komt in 2013, geeft me nog ee njaar om me hierop voor te bereidenquote:
3 maart, weekje voor de CPC, succes man!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt bekend voor.... ik moet nu ook
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt bekend voor.... ik moet nu ook
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, als je schenen bij aanraken voelen alsof ze blauw zijn, is dat een beginnend shin splintje?
Hmz, ben wel net ziek geweest. Heb ook geen pijn bij het lopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij mij zijn pijnlijke aanrakingen op schenen echt een gevalletje: minder weerstand, uitkijken en rustig aan. Net zoals een koortslip zeg maar
Wow wat tof, goede motivatie om daar voor te trainenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |