Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook nog niet hoor
Maar het startnummer stond vermeld bij de afschrift van het startgeld
Ow.... Ik heb vast #1quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook nog niet hoor
Maar het startnummer stond vermeld bij de afschrift van het startgeld
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:45 schreef GotC het volgende:
Overigens wel leuk ietsM'n broer gaat ook de halve marathon bij de CPC lopen..en hij mag starten bij de Afrikanen in vak A
Omdat hij 'm waarschijnlijk tussen de 1:10 en 1:20 gaat lopen
![]()
Heb #1.....32quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan nietJe had m weken na de mijne gekocht
Ehm..geen idee?quote:
Dat wordt ook mijn doel. De finish halen. Maar dan moet ik wel starten, en da's nog onzekerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
Groot gelijk!
Mijn doel is gewoon uithoudingsvermogen. Ik ben al blij als ik een halve kan uitlopen.
Ook ik ben een nieuweling. Halverwege december gestopt met roken en begonnen met lopen. Gaat me prima af eigenlijk. Ik denk dat dat ook komt door deze combinatie. Hardlopen is toch een soort way of life geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
Hebben we 't een paar draadjes geleden over gehad, voeten worden al heel snel *veel* sterker dan mensen denken... Ik heb al eerder een jaar blootsvoets hardgelopen en ben verder al zo'n 15-16 jaar *altijd* blootsvoets, en ik heb nog nooit echt 'scherpe dingen' in m'n voet gehad. Gemiddeld 1x per jaar een klein splintertje ofzo meestal in de binnenstad, maar ik heb vaker een klein splintertje of sneetje in m'n handen, van klussen, knutselen en tuinieren. Gedurende het werk seizoen heb ik ongeveer de helft van de tijd wel een klein krasje, blaartje of korstje op m'n handen, maar dat vind niemand vreemd... Blootsvoets lopen, tsja als je zolen heel zacht en gevoelig zijn van het altijd schoenen dragen is 't misschien pijnlijk maar als je er ook maar een *beetje* aan went worden je voeten snel meer dan sterk genoeg, en dan is het juist een hele lichte, soepele manier van lopen, veel comfortabler dan met schoenen. Ook zijn de verschillen in ondergrond heel prettig. Met schoenen lopen is alsof je naar een concert gaat met oordoppen in of naar een tentoonstelling van mooie kunst met een donkere zonnebril. Zelf zou ik dus ook niet met die vibrams willen lopen, maar voor degenen die wel de lichte, soepele minimalist loophouding willen maar toch bang zijn om in allerlei scherps te stappen, zijn ze een uitkomst. Kan je trouwens ook huaraches sandalen voor gebruiken, ook een dun zooltje wat tegen steentjes, glas enzovoort beschermt, en voor een fractie van de prijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk, scherpe dingen in je voeten, pijn is fijn.
Dankjewel! Ik ga rustig aan beginnen, als ik één ding wil voorkomen is het een blessure omdat ik stomweg te hard van stapel loop. Ik heb in mijn vriendengroep een aantal (pro)hardlopers, die hebben me ook al wat tips gegeven. Vanmiddag even langs Runnersworld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:30 schreef suzie1977 het volgende:
..en ik was nog niet klaar met mn bericht...
Wat ik toch nog wil meegeven: Ga niet te hard van stapel. Ik dacht na een aantal lessen dat het me wel goed afging, en heb -stom- wat lesjes overgeslagen. Met als resultaat dat ik voor 2,5 week thuis kwam te zitten...en dus uiteindelijk weer op het gewone schema zat.
Succes ermee!!
Wat fijn zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik mag onder begeleiding van m'n fysio weer gaan hardlopenMoet alleen kortere pasjes leren maken+voorvoetslanding. Whoot
Maargoed..iemand die nog (onder mijn naam, kan niet anders helaas) m'n 5 km startbewijs voor de CPC wil overnemen?
Mij lijkt dat dan weer he-le-maal nix.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Hoe Fan-tas-tisch zou dit zijn om aan mee te doen!
RUN FOR YOUR LIVES! A zombie-infested 5k survival obstacle course
Goede interval training, leuk toch!? Lijkt me kicken om eraan mee te doen. Egwel!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mij lijkt dat dan weer he-le-maal nix.
Zombies
Nix voor mij, al die onzinquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goede interval training, leuk toch!? Lijkt me kicken om eraan mee te doen. Egwel!
Heb ooit ook iets gelezen dat ze dit in een app vorm hebben. Oortjes in, en dan hoor je dat je moet rennen omdat er zombies achter je aanzitten, dan weer rustig aan moet doen etc etc. Echt geniaal en leuk voor de afwisseling.
Coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:13 schreef robdriessen het volgende:
Hoe Fan-tas-tisch zou dit zijn om aan mee te doen!
RUN FOR YOUR LIVES! A zombie-infested 5k survival obstacle course
Hoezo onzin? Die je nooit spelvormen tijdens je training? Ik loop ook met loopgroepjes en dan doe je tikkertje enzo. Vet lachen, net de kleuterschool. Gewoon lekker los gaan en genieten.quote:
Ik doe nooit spelvormen tijdens mijn training nee...ik loop dan ook altijd alleen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Die je nooit spelvormen tijdens je training? Ik loop ook met loopgroepjes en dan doe je tikkertje enzo. Vet lachen, net de kleuterschool. Gewoon lekker los gaan en genieten.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:57 schreef E.T. het volgende:
Straks op m'n oude schoenen lopen.. ben toch een beetje bang voor een blessure ofzo. Vind het beetje eng.
Zit te twijfelen aan bovenkleding, wel of geen thermoshirt. Eens even teruglezen om te kijken of ik kan zien wanneer ik zo'n ding aan ben gaan trekken met lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |