Jullie zouden een mooi koppel wordenquote:
Welke eindtijd heb je opgegeven? Ik 2:00:00, zal wel starten in het laatste vak worden. En heb een t-shirt erbij gedaan.quote:
quote:
ik ook 2 uur, of 2:15 ofzo... geen t-shirt (had ik eigenlijk wel moeten doen, maarjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welke eindtijd heb je opgegeven? Ik 2:00:00, zal wel starten in het laatste vak worden. En heb een t-shirt erbij gedaan.
Ik heb het in mijn tracklist gezet en als eerste opgezet.quote:
Op de band lopen is wel íets anders dan gewoon buiten..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef Klonterpot het volgende:
Zo, even wat inkopen gedaan bij Aktiesport (jas en broek) en ik ben bij Runnersworld geweest voor een loopanalyse. Ik heb lichte onderpronatie, en daar hadden ze ondersteunende schoenen a EUR140,- per paar voor. Ik heb echter een tijden gefitnessed op neutrale schoenen van 6 tientjes (incl. lopen op de band) en daar had ik geen last van. Zijn die schoenen écht nodig aan het begin?
Neem je huidige schoenen mee, laat eerst je loop op die schoenen analyseren. Als dat prima blijkt te zijn: Lekker houden zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben in maart jarig. Als m'n rekening een beetje meewerkt, wil ik mezelf eigenlijk wel trakteren op aangemeten schoenen van de Runnersworld... Of is dat overdreven, m'n huidige schoenen (van de Perry) heb ik pas sinds augustus/september of zo
Da's wel een goeie ja. Op zich voldoen m'n huidige (denk ik) prima. Ik heb Evy er al een keer op uitgelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Neem je huidige schoenen mee, laat eerst je loop op die schoenen analyseren. Als dat prima blijkt te zijn: Lekker houden zo.
Zo niet, kun je altijd nog nieuwe kopen
Dat, PLUS je moet buiten ook zelf actief de grond 'onder je vandaan duwen' om te verplaatsen, je moet actief krachtzetten waar je bij de loopband eigenlijk vooral omhoog moet komen zodat de loopband onder je door kan bewegen, dus meer kracht zetten + andere voetbeweging.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Op de band lopen is wel íets anders dan gewoon buiten... Loopband veert stukje mee bv. Maarrrr je moet t zelf weten uiteraard!
komt bekend voor.... ik moet nu ookquote:
quote:***This Is An Automated Response***
Thank You rudi ,
We have just received a payment in the amount of $25.00 for your registration to the 2012 Whitehill Wind Farm Classic Cross Country Run - 13km.
Transaction ID: XXXXXXXX
ik zie dat er bij mij ook eentje in de duurt komt in 2013, geeft me nog ee njaar om me hierop voor te bereidenquote:
3 maart, weekje voor de CPC, succes man!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt bekend voor.... ik moet nu ook
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komt bekend voor.... ik moet nu ook
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, als je schenen bij aanraken voelen alsof ze blauw zijn, is dat een beginnend shin splintje?
Hmz, ben wel net ziek geweest. Heb ook geen pijn bij het lopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij mij zijn pijnlijke aanrakingen op schenen echt een gevalletje: minder weerstand, uitkijken en rustig aan. Net zoals een koortslip zeg maar
Wow wat tof, goede motivatie om daar voor te trainenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |