Om genee te zieken, omdat ie voor Cambuur isquote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
Waarom is Johan zo fan van Heerenveen?
Zijn moeder is Fries hij verstaat het Fries al.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef The_Avatar het volgende:
Marco moet wel Fries leren natuurlijk
Ga ze bakken.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg zin in pannekoeken van die TT.
Nopequote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij drukte al snel op open nieuw deel?
Dat is jouw taak man.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aah mooi zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn moeder is Fries hij verstaat het Fries al.
De teleurstelling druipt van je reactie af.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je zo overboord gooien als kapitein zijndequote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel! Alleen weer zoveel rotzooi.
Maar dan heb ik geen pannen en beslagkom meer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan je zo overboord gooien als kapitein zijnde
Gastquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen één PSV'er na die wedstrijd?
Daar zit wat inquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen pannen en beslagkom meer.
Ja! Zie je wel.quote:
Je hebt hem na 1 helft uitgezet?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thijs Slegers geeft altijd normale cijfers.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit nu ook in een emotioneel wakquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een traditionele hand geven is dan ook een heel onnatuurlijke beweging.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volledig eens hoor, men kan geen normale hand meer geven.
Niet worldwide hannesquote:
En de week daarna Clasie. Dan huilt PSV krokodillentranen om het mislopen van 't kampioenschap.quote:
Opgedroogde cum die je 'the day after' van je scrotum afschraapt bij het ochtend-urineren.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
wtf is een scrum, ik snap dat gewoon niet.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je Ik heb er geen kijk op,geeft niet.
Dacht dat ik de enige was die daar last van had uit luiheidquote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opgedroogde cum die je 'the day after' van je scrotum afschraapt bij het ochtend-urineren.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Harry nog niet van de wereld gehaald?
Dat woord hebben ze een paar weken geleden geintroduceerd, ik weet nog steeds niet wat een scrum is.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opgedroogde cum die je 'the day after' van je scrotum afschraapt bij het ochtend-urineren.
Altijd het lekkerste voor het laatst bewaren.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben het nog niet over Ajax gehad
Dudequote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Derksen moest natuurlijk even weer zeggen dat Guidetti matig is.quote:
Is een rugbyterm toch. Volgens mij bedoelt Johan in een rondje met het team staat voor de wedstrijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat woord hebben ze een paar weken geleden geintroduceerd, ik weet nog steeds niet wat een scrum is.
Heb jij daar ook last vanquote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat z'n vriendje Beenhakker er is uitgewerktquote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen moest natuurlijk even weer zeggen dat Guidetti matig is.
Waarom heeft die man zo'n bloedhekel aan Feyenoord, en alles wat bij Feyenoord speelt/werkt?
Ik leg het je toch nu uit appel.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat woord hebben ze een paar weken geleden geintroduceerd, ik weet nog steeds niet wat een scrum is.
Omdat zijn lek en vriendje Beenhakker zo schandalig is behandeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom heeft die man zo'n bloedhekel aan Feyenoord, en alles wat bij Feyenoord speelt/werkt?
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Serieus: Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een rugbyterm toch. Volgens mij bedoelt Johan in een rondje met het team staat voor de wedstrijd.
U mad broquote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Goal 1 was geluk dat ie niet afgekeurd werd en die 2-0 was gewoon je plicht doen
Aaaaah.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hadden ze bij Zalando niet een lekkere chick kunnen casten?
Het schijnt een rugby-term te zijn, en ik haat rugby.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]Hoe kun je dat woord niet kennen.
1. Die blije PI van je is echt ongelofelijk irritant, doe normaal kneus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Goal 1 was geluk dat ie niet afgekeurd werd en die 2-0 was gewoon je plicht doen
Nice.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet helemaal off-topic, maar wat voel ik me winderig zeg.²
Nu aant eten.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die na mijn verhaal zin hebben in een portie Scrumbled Egg?
Tief eens op met die irritante smileys.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Was hij ook afgelopen zondag. Als iemand anders die pingel had genomen en hij had niet die bal tegen z'n hand gehad maakte niemand hier een punt van. Puur scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga even buiten rukken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
1.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Die blije PI van je is echt ongelofelijk irritant, doe normaal kneus.
2. Het gaat erom dat Derksen alles wat Feyenoord betreft altijd van de negatieve kant bekijkt.
Als je moeder een lul had.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij ook afgelopen zondag. Als iemand anders die pingel had genomen en hij had niet die bal tegen z'n hand gehad maakte niemand hier een punt van. Puur scorebordjournalistiek.
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef tech4u het volgende:
[..]
Tief eens op met die irritante smileys.
Ja, hij riep steeds "Zambiaantje".quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef tech4u het volgende:
[..]
Tief eens op met die irritante smileys.
omgquote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, schwalbekoning?
Suarez is een schwalbekoning
Mertens kon niet anders
Eten Marokkanen veel uien?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Muto het volgende:
Kunnen we niet mensen die altijd dezelfde PI gebruiken bannen?
Schijnbaar weet niemand het hier precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een rugbyterm toch. Volgens mij bedoelt Johan in een rondje met het team staat voor de wedstrijd.
Dagelijks. In al onze gerechten zitten uien. Werkelijk alles.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Schijnbaar weet niemand het hier precies.
In de voorgaande jaren heeft VI nooit de term scrum gebruikt.
Daar gaat het niet om. Ik probeer aan te geven dat hij ondanks 3 goals niet goed hoeft te spelen.quote:
Als je de term scrum niet kent heb je ook in een grot geleefd...tering.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat z'n vriendje Beenhakker er is uitgewerkt.
Ah, dat zou idd een goede reden kunnen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat zijn lek en vriendje Beenhakker zo schandalig is behandeld.
Over die vrouw heeft 'ie dan wel weer gelijk. Die is er echt al-tijd bij.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat zou idd een goede reden kunnen zijn.
Hij heeft ook al een pleuris-hekel aan v. Geel, die hij maar matig werk vindt doen. Daarom gaat ie maar iets verzinnen over z'n vrouw.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dagelijks. In al onze gerechten zitten uien. Werkelijk alles.
Het is een echte smaakmaker.
Random woord: bosatlas²
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij riep steeds "Zambiaantje".![]()
![]()
²
Cirkeltje staan schouder aan schouder om elkaar op te peppen door bij elkaar de scrotum schoon te maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was ik tochquote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
wat een geweldige user ben je toch.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
wat een geweldige user ben je toch.
Joaaah.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was ik toch.
Random woord: verraad.
²
Gast, het betekent gewoon wat hier net gezegd wordt. Doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ok je mag je gelukkig prijzen met zo'n vrouwtjequote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, of schrijf er anders weer een pretentieus tekstje over op de frontpage. Liefst met een lekker pakkende kopquote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, het betekent gewoon wat hier net gezegd wordt. Doe niet zo moeilijk.
Weet jij meer over de pijnlijke bilspier blessure van El Ham? Het zit echt niet mee met die jongen he, wil zo graag spelen bij Jong Ajax maar elke keer dat ie mag spelen raakt ie geblesseerd. Hoe kan dat toch.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Albertoooo het volgende:
"RTL7, meer voor mannen"
pleur dan een eind op met die Zalando reclames...
Doe ik. Mijn girl krijgt veel respect van me.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok je mag je gelukkig prijzen met zo'n vrouwtje
Aha.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga dinsdag en woensdag gewoon op Sport1 kijken. Veel beter commentaar dan NOS
Haar bijnaam bij Feyenoord is dan ook al 'de Schaduw'.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over die vrouw heeft 'ie dan wel weer gelijk. Die is er echt al-tijd bij.
Hij moet ze eens poffen. Gewoon loskoppelen en in een mosselpannetje dumpen. Daarmee creëert hij extra weerstand.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet jij meer over de pijnlijke bilspier blessure van El Ham? Het zit echt niet mee met die jongen he, wil zo graag spelen bij Jong Ajax maar elke keer dat ie mag spelen raakt ie geblesseerd. Hoe kan dat toch.
Ze moeten er maar een normaal Nederlands woord van maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, het betekent gewoon wat hier net gezegd wordt. Doe niet zo moeilijk.
En terecht met zijn lange manenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik krijg er homo-erotische associaties bij.
Ja, maar dat is dus zijn argument dat v. Geel er niet veel van kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over die vrouw heeft 'ie dan wel weer gelijk. Die is er echt al-tijd bij.
Het is geen Nederlands fenomeen. Wil je belgische taferelen hier krijgen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten er maar een normaal Nederlands woord van maken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef YazooW het volgende:
Hoe kan je Liverpool nou in diskrediet brengen, Liverpool is sowieso al een kutclub.
tuurlijk jonge want jij hebt al een hekel aan hem op basis van onderbuik gevoelensquote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
SuarezAls Ajacied moet je je kapot schamen dat zo'n rat ooit bij je gespeeld heeft.
Rot op.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Evra wordt natuurlijk buiten de schijnwerpers gehouden![]()
Hypocriet![]()
²
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
SuarezAls Ajacied moet je je kapot schamen dat zo'n rat ooit bij je gespeeld heeft.
Feyenoord ook, door Van Gobbel werd mijn achteraf blijkende lease auto weer ingenomenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
Calimeroquote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen haat Suárez omdat ze ook Ajax haten.
Ach ja, hij scoorde natuurlijk bij jullie dus dan maakt het verder niet uit wat voor hond je bent.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen elkaar geen handje geven? Als je elkaar niet mag, dan hoef je toch ook niet te doen alsof?Het is dat Evra er zo'n toneelstukje van maakt.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen elkaar geen handje geven? Als je elkaar niet mag, dan hoef je toch ook niet te doen alsof?Het is dat Evra er zo'n toneelstukje van maakt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen haat Suárez omdat ze ook Ajax haten.
Het is een idioot. Maar wel vermakelijk. En inderdaad, zolang ie voor je scoort ben je eerder geneigd de andere kant op te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach ja, hij scoorde natuurlijk bij jullie dus dan maakt het verder niet uit wat voor hond je bent.
Al stond Robert M. in de spits, zolang ie scoorde was het nog een held bij jullie.
Uiteraard, maar je kunt ook te ver gaan. Met dat bijten destijds ook, zoiets schaadt je club.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is een idioot. Maar wel vermakelijk. En inderdaad, zolang ie voor je scoort ben je eerder geneigd de andere kant op te kijken.
Echt subtiel is het niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Ritmo het volgende:
Aaaah.. moet Derksen nog weer even voor de 2e keer Guidetti-bashen?
Nee, erg goede speler.quote:
quote:
JA MAAR GUIDETTI MAAKTE EEN SCHWALBE JONGENS, LUISTEREN JULLIE? GUIDETTI KAN ER NIETS VAN! JONGENS??quote:
Zeker. Sowieso één van de beste spelers van de eredivisie. Zekers als El Hamdaoui nog niet speelt.quote:
Waarom vraagteken? uitroepteken man.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
JA MAAR GUIDETTI MAAKTE EEN SCHWALBE JONGENS, LUISTEREN JULLIE? GUIDETTI KAN ER NIETS VAN! JONGENS??
Moet jij niet naar bed ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar de naam. Potje Slecht Voetbal.
Hihihihi
Hihihi hohohho .. gniffel gniffel, doe je ook standup?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihihihi
Verdient een transferquote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso één van de beste spelers van de eredivisie. Zekers als El Hamdaoui nog niet speelt.²
Pff, gast echt. Koop een touw ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihihihi
Potentie om het tot wereldtop te schoppen als hij zijn oogkleppen wat vaker afzet.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso één van de beste spelers van de eredivisie. Zekers als El Hamdaoui nog niet speelt.²
Ik hoop binnen Nederland. Dan kunnen we nog van hem genieten.quote:
Wie dan? Ajax? Twente? PSV? AZ?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop binnen Nederland. Dan kunnen we nog van hem genieten.²
AZ of Twente.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie dan? Ajax? Twente? PSV? AZ?
Ja, je hebt gelijk. Maar hij heeft toch niet de klasse van Assaïdi. Hij is wat mij betreft uniek. Zelfs op wereldschaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is zeker een goede optie.
Twente niet, Die hebben O. John
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
Johan heeft nog steeds niet door dat het Van Muiswinkel was.
Net als gers een jaren '80 woord.quote:
Bij AZ heeft ie meer kans.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Maar hij heeft toch niet de klasse van Assaïdi. Hij is wat mij betreft uniek. Zelfs op wereldschaal.²
Johan kiest altijd wat het meeste scoort bij het moment.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef Ritmo het volgende:
Derksen loopt altijd te zeiken dat media-trainers afgeschoten dienen te worden, maar nu opeens vindt ie dat je voor tv totaal andere dingen moet zeggen dan je echt meent.
Precies. Johan begint met de week meer af te doen voor me. Helaas, maar waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef Ritmo het volgende:
Derksen loopt altijd te zeiken dat media-trainers afgeschoten dienen te worden, maar nu opeens vindt ie dat je voor tv totaal andere dingen moet zeggen dan je echt meent.
ach Ritmo, Derksen draait wel vaker bij.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef Ritmo het volgende:
En hij heeft daar nog in de jeugd gespeeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ heeft ie meer kans.Holman gaat zeer waarschijnlijk de club uit in de zomer. Assaidi mooi halen naar Alkmaar. Ligt tevens meer in handbereik want hij woont in Amsterdam
Stop eens Feyenoord heeft gewonnen en staat boven Ajax, rustig het komt goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:23 schreef Ritmo het volgende:
Precies. Begint een beetje storend te worden. Minachting van de kijker wil hij het zelf wel eens noemen. HIj denkt zeker dat we notoire domoren zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Johan kiest altijd wat het meeste scoort bij het moment.
Tevens vast wel een knuffelvriendje van Gert-Janquote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hij heeft daar nog in de jeugd gespeeld.²
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop eens Feyenoord heeft gewonnen en staat boven Ajax, rustig het komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |