Ik leg het je toch nu uit appel.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat woord hebben ze een paar weken geleden geintroduceerd, ik weet nog steeds niet wat een scrum is.
Omdat zijn lek en vriendje Beenhakker zo schandalig is behandeld.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen moest natuurlijk even weer zeggen dat Guidetti matig is.
Waarom heeft die man zo'n bloedhekel aan Feyenoord, en alles wat bij Feyenoord speelt/werkt?
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat woord hebben ze een paar weken geleden geintroduceerd, ik weet nog steeds niet wat een scrum is.
Serieus: Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is een rugbyterm toch. Volgens mij bedoelt Johan in een rondje met het team staat voor de wedstrijd.
U mad broquote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Goal 1 was geluk dat ie niet afgekeurd werd en die 2-0 was gewoon je plicht doen
Aaaaah.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hadden ze bij Zalando niet een lekkere chick kunnen casten?
Het schijnt een rugby-term te zijn, en ik haat rugby.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]Hoe kun je dat woord niet kennen.
1. Die blije PI van je is echt ongelofelijk irritant, doe normaal kneus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Goal 1 was geluk dat ie niet afgekeurd werd en die 2-0 was gewoon je plicht doen
Nice.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet helemaal off-topic, maar wat voel ik me winderig zeg.²
Nu aant eten.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die na mijn verhaal zin hebben in een portie Scrumbled Egg?
Tief eens op met die irritante smileys.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Was hij ook afgelopen zondag. Als iemand anders die pingel had genomen en hij had niet die bal tegen z'n hand gehad maakte niemand hier een punt van. Puur scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen moest natuurlijk even weer zeggen dat Guidetti matig is.
Ga even buiten rukken.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
1.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Die blije PI van je is echt ongelofelijk irritant, doe normaal kneus.
2. Het gaat erom dat Derksen alles wat Feyenoord betreft altijd van de negatieve kant bekijkt.
Als je moeder een lul had.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij ook afgelopen zondag. Als iemand anders die pingel had genomen en hij had niet die bal tegen z'n hand gehad maakte niemand hier een punt van. Puur scorebordjournalistiek.
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 21:05 schreef tech4u het volgende:
[..]
Tief eens op met die irritante smileys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |