Ligt misschien aan het tijdstip maar ik weet niet hoe ik het tweede deel van je zin moet lezen :xquote:Op maandag 13 februari 2012 03:48 schreef Catkiller het volgende:
Die forumsters hebben zeker dat figuur en keken naar het antwoord wat hun vriendjes gaven?
3 vind ik persoonlijk iets te dun. Niet echt mijn ding, zegmaar. 5 is weer iets te veel van het goede. Er mag best wat vlees op de kuip zitten.quote:Op maandag 13 februari 2012 04:30 schreef -Nora- het volgende:
Kies dan maar 1, voor de balans
De vierstemmers: Motivatie? Ik vind zo'n buitenproportionele buik niet mooi (vind 5 dan mooier)
Stemde zelf voor 2 overigens, maar twijfelde tussen die en 1 en 8
Ook iddquote:Op maandag 13 februari 2012 08:12 schreef Partingglass het volgende:
Een gat tussen 3 en 4? Dat heb ik juist met 5 en 6.
Welkom op FOK.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:21 schreef VVDer het volgende:
Overigens lijkt het ook wel alsof men lekker veilig voor eigen vriendin kiest of dat ze het idee hebben niet beter te kunnen krijgen.
Nummer 4 zou denk ik de ondergrens zijn daaronder moet het wel een heel bijzondere vrouw zijn zou ik daarop kunnen vallen. Kan ik me,niet voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:21 schreef VVDer het volgende:
Overigens lijkt het ook wel alsof men lekker veilig voor eigen vriendin kiest of dat ze het idee hebben niet beter te kunnen krijgen.
Als mijn vrouw #4 zou bereiken, dan verwacht ik wel dat ze even een personal trainer zal raadplegen. Omgekeerd mag ze dat ook van mij verlangen
Ik begrijp je niet helemaal. Waar is 4 de ondergrens van?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nummer 4 zou denk ik de ondergrens zijn daaronder moet het wel een heel bijzondere vrouw zijn zou ik daarop kunnen vallen. Kan ik me,niet voorstellen eigenlijk.
Van wat ik als aantrekkelijk ervaar. Nog dunner dan dat vind ik doorgaans niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:29 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Waar is 4 de ondergrens van?
Ow zo.. Smaken verschillen. Ik hou gewoon van slanke vrouwen. Mijn voorkeur : 2 & 3 en 4 is al te fors.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:31 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Van wat ik als aantrekkelijk ervaar. Nog dunner dan dat vind ik doorgaans niet bepaald aantrekkelijk.
Ach kom op... Heb je alleen dikke wijven in je omgeving?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
Er is een ideale taille-heup verhouding die mannen mooi vinden. En dat zie ik ook alleen het duidelijkst bij 3 en 5. Daar gaan dan ook de meeste stemmen naartoe. Als ik moest kiezen tussen die twee kies ik dan toch voor 5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Gast... je weet dat dit een feeder-diagnosekaart is?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
3, 4, en 5.
Definitieve keuze denk ik 5.
3 + 4 + 5? Ik dacht dat we er één moesten kiezen, maar dat tegelijk wil ik ook wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Gast... je weet dat dit een feeder-diagnosekaart is?
Als je score boven de 10 uitkomt ben je een feeder!
3 + 4 + 5 = 12 op de schaal van Vraat! (= ongeveer 115 kilo op de schaal van Weeg)
Alleen als je lesbo / bi bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:26 schreef WRH het volgende:
ben trouwens vrouw, mag ik dan evengoed stemmen?
Vraag het nog eens opnieuw, maar begin de antwoorden dan ook met 0, in plaats van met 1quote:Op maandag 13 februari 2012 03:41 schreef -Nora- het volgende:
Op een ander forum kozen de vriendjes van de forumsters bijna allemaal voor nr. 5
Dit verbaasde mij zodanig dat ik het hier nog eens vraag
[ afbeelding ]
Poll: Welk type vrouwenlichaam vind jij het mooist?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
• 7
• 8
• 9
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag het nog eens opnieuw, maar begin de antwoorden dan ook met 0, in plaats van met 1
Maar de vraag is: bedoelen ze de 5e foto, of foto nummer 5...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:31 schreef -Nora- het volgende:
Mijn vermoeden is bevestigd! Vannacht met 38 stemmen stond de 5 bovenaan, ik dacht nog: het zal toch niet waar zijn
Dat is natuurlijk net ff anders. Ik vind een strak lijf wel mooi, maar gespierd niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Die volgorde.![]()
Op basis van vetpercentage zouden 8 en 9 tussen 1 en 2 moeten zitten.
Hoeveel foto's zijn het dan volgens jouquote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Brentmeister het volgende:
![]()
![]()
Het zijn er niet eens 10 in totaalDaar gaat de poll
Idd. Je kunt nu eifgenlijk geen conclusies trekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar de vraag is: bedoelen ze de 5e foto, of foto nummer 5...
Maar om die afgetrainde nu naast die dikzakken te zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net ff anders. Ik vind een strak lijf wel mooi, maar gespierd niet.
10quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeveel foto's zijn het dan volgens jou
Onder welke nummer valt TS ?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef -Nora- het volgende:
U vraagt, wij draaien.
En vrouwen mogen ook reageren
7 dus?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef -Nora- het volgende:
Hahaha die vraag was te verwachten. Nummer voorjoueenvraagvoormijeenweet
Je kunt ook zo slank zijn en nog iets meer heupen en tieten hebben hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
2 is te dun. Helemaal geen heupen geen borsten.
2,4 en 11.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef jcdragon het volgende:
Hmm, de keuzes zijn toch wat beperkt. Dit plaatje heeft wat meer opties.
[ afbeelding ]
http://acidcow.com/pics/14791-womens-body-types-21-pics.html
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef grrrbeer het volgende:
2e v links, boven.
[..]
Je kunt ook zo slank zijn en nog iets meer heupen en tieten hebben hoor.
Overigens heeft 2 gewoon heupen.
1e plaatje uit de OP hebben we het over he?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.
Jep, eerste plaatje uit de OP. En dan vind ik nummer 3 er heel wat vruchtbaarder en gezonder uitzien dan nummer 2.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:14 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
1e plaatje uit de OP hebben we het over he?
Die heeft naast meer heupen ook gewoon meer vet, nr 3
Mijn voorkeur ligt dichter bij 2. Maar als ik een geweldige nr 2 heb dan doe ik ook niet al te moeilijk als ze opschuift naar 2,5![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.
Ik weet het zeker. Net als de meeste modellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Nummer twee heeft zeker geen te laag BMI.
Jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Net als de meeste modellen.
Wow, wat een inhoudelijke post. Next please.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
Mij een rotzorg.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jep, eerste plaatje uit de OP. En dan vind ik nummer 3 er heel wat vruchtbaarder en gezonder uitzien dan nummer 2.
Ik denk dat 1 en 2 allebei (net) ondergewicht hebben. 2 ziet er naar het huidige schoonheidsideaal misschien beter uit omdat ze gebruind is, maar ik laat me daar niet door foppen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef -Nora- het volgende:
Ik denk niet dat nr. 2 ('Fit', dus) ondergewicht heeft. Misschien zit ze er niet ver vanaf, 18/19 ofzo. Als ze een keertje ziek wordt en een paar kilo afvalt is ze wel meteen mager denk ik.
Denk zelfs dat 1 ('boyish') nog net aan de ondergrens van (maar dus wel binnen) gezond gewicht valt
Ik heb gewoon m'n eigen schoonheidsideaal hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 en 2 allebei (net) ondergewicht hebben. 2 ziet er naar het huidige schoonheidsideaal misschien beter uit omdat ze gebruind is, maar ik laat me daar niet door foppen.
Prima, en ik de mijne.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n eigen schoonheidsideaal hoor.
Snap ik, maar omdat je al direct begint te schermen met BMI's en opdgedrongen schoonheidsidealen enzo...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Prima, en ik de mijne.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef grrrbeer het volgende:
Uiteindelijk val ik op iemand of niet. Het ideaele figuur is welkom. Het ideale karakter nog veel meer
0 heeft anders ook behoorlijk brede heupen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
Er is een ideale taille-heup verhouding die mannen mooi vinden. En dat zie ik ook alleen het duidelijkst bij 3 en 5. Daar gaan dan ook de meeste stemmen naartoe. Als ik moest kiezen tussen die twee kies ik dan toch voor 5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat je al direct begint te schermen met BMI's en opdgedrongen schoonheidsidealen enzo...
Uiteindelijk val ik op iemand of niet. Het ideaele figuur is welkom. Het ideale karakter nog veel meer
Klopt. Maar die ribben die je kan zien is een afknapper.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:10 schreef CSSO het volgende:
[..]
0 heeft anders ook behoorlijk brede heupen.
Is dat een cocktail?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef WRH het volgende:
[..]
niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?
ik persoonlijk mag het onnatuurlijke graag zien; smalle taille met borsten en heupen en dat is in de dagelijkse praktijk in de minderheid.
5 = dikquote:Op maandag 13 februari 2012 13:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Partingglass het volgende:
5 is toch nog niet dik. Is net wat gevulder.
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komtquote:
Ik zie meer richting 5 dames dan nummer 3 dames. Dus dat gemiddelde van 4 wil ik nog wel geloven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komt
Geloof me maar dat ik weet hoe zoiets eruit ziet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Een tweezitsbankquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....
ik over #5 linksonder is dik en #5 (5e foto rechtsboven) is chubbyquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Linksonder. Neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.quote:
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.
en als je 26 bent is het nog steedsquote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Vind ik ook, wel een grote overgang opeens.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen.
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Als #3 d'r kont naar achteren steekt, heeft ze net zo'n buikjequote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Uiteraard. Maar mijn ogen zijn nog primaquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
7
Oja en chicks denken allemaal dat ze 1 moeten zijn en dit is het zoveelste bewijs dat ze falen
Dit inderdaad. Geloof er ook weinig van.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
daar ben je niet de enige inquote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zien
#0 en #1 gaan dat niet redden hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
2 & 3, de rest mag een rondje ijsselmeer rennen
...ik ben bang dat zelfs #8 dat niet gaat redden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 gaan dat niet redden hoor
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Met een personal trainer en gewoon gezond leven kan je gewoon 2 blijven. Zelfs als je kinderen hebt gekregen
jij ziet weinig tot geen verschil tussen 3 en 4?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.
5 vind ik zelf mooi en zou van mij ook nog wel iets steviger mogen. Ligt wel een beetje aan de verhoudingen natuurlijk.
4 vind ik niet iets voller of ronder denk dat, dat normaal is.
Eens! Maar in het beginsel heb ik mijn vrouw gespot obv haar uiterlijk. Daarnaast bleek ze een net zo'n fantastisch innerlijk te hebben. Wij verlangen wel van elkaar dat we gewoon slank blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.
Of het regio is weet ik niet. Ik heb verschillende vriendinnen die 2 zijn en die daar eigenlijk niet voor hoeven te doen of in ieder geval niet veel ook na zangerschap weer terug naar 2. Sommige van hij zouden heel graag naar een 3 willen maar lukt hun niet. Terwijl bijvoorbeeld mijn ex ruim 5 is, super gezond eet, sport, fiets naar werk 3 kwartier, lopen noem maar op en altijd bezig is met bewust zijn wat ze eet, bewegen etc en ze komt ook met coach, dieetist etc niet onder zeg 4,5.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef VVDer het volgende:
[..]
Eens! Maar in het beginsel heb ik mijn vrouw gespot obv haar uiterlijk. Daarnaast bleek ze een net zo'n fantastisch innerlijk te hebben. Wij verlangen wel van elkaar dat we gewoon slank blijven.
Mijn vrouw zit tussen 2&3 in (na 3 kinderen) en we hebben veel vrienden m/v die dezelfde levensovertuiging hebben (wellicht is het de regio oid) en die zien er allemaal nagenoeg hetzelfde wat betreft bouw uit. 1 van haar beste vrienden heeft 2 kinderen en is echt precies #2. Je kan niet eens zien dat ze kinderen heeft gekregen.
Wij zijn allemaal tussen de 31 en 40
Dan vraag ik me dus weer af. Waarom 4 niet?quote:
Nee. 2 is het perfecte figuur.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
3![]()
Perfecte figuur voor een vrouw.
Eigenlijk gewoon tussen 2 en 3 in.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee. 2 is het perfecte figuur.
Edit: Bij nader inzien.. wel een beetje weinig vorm aan de onderkant..
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon tussen 2 en 3 in.
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".quote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Of het regio is weet ik niet. Ik heb verschillende vriendinnen die 2 zijn en die daar eigenlijk niet voor hoeven te doen of in ieder geval niet veel ook na zangerschap weer terug naar 2. Sommige van hij zouden heel graag naar een 3 willen maar lukt hun niet. Terwijl bijvoorbeeld mijn ex ruim 5 is, super gezond eet, sport, fiets naar werk 3 kwartier, lopen noem maar op en altijd bezig is met bewust zijn wat ze eet, bewegen etc en ze komt ook met coach, dieetist etc niet onder zeg 4,5.
Het is meer dat ik denk dat het niet zo zwart wit is als dat ik je post opvatte.
Chubby is juist jummie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef soklos het volgende:
Lijkt me dat veel mensen eigenlijk 4 bedoelen en niet 5. De foto's beginnen met 0. Nogal vreemd. Kan me echt niet voorstellen dat mensen 5 (dus chubby) mooi vinden.
En dat is? Mijn ex woonde in het gooi. Maar is niet zo dat iedereen dat opeens super dun is of zoquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".
Als 5 op me gaat zitten breek ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Chubby is juist jummie.
Kan me juist niet voorstellen dat mensen wat in 0, 1, 2, 8 of 9 zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Alleen echt mannen kunnen dat hebben inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als 5 op me gaat zitten breek ik.
Lul niet man, in het Gooi lopen vooral lelijke trollen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".
Persoonlijk vind ik 2 toch echt mooier dan 5.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Chubby is juist jummie.
Kan me juist niet voorstellen dat mensen wat in 0, 1, 2, 8 of 9 zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Die zelf ook in cato 5 zouden horen als je een mannelijke versie zou maken bedoel je? Met bier buik enzo dusquote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen echt mannen kunnen dat hebben inderdaad.
Of een goddelijk atletisch rugby-lichaam hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zelf ook in cato 5 zouden horen als je een mannelijke versie zou maken bedoel je? Met bier buik enzo dus
Zeker, tussen 5 en 6 zitten nog heel wat stappen!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef HyperViper het volgende:
5 Zou ik ook nog wel overwegen hoor, als ze een leuk koppie heeft. 6 is gewoon straight up ranzig. Echt bizar ranzig zelfs.
Elke stap na 5 is een stap te ver.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of een goddelijk atletisch rugby-lichaam hebben
[..]
Zeker, tussen 5 en 6 zitten nog heel wat stappen!
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat is? Mijn ex woonde in het gooi. Maar is niet zo dat iedereen dat opeens super dun is of zo
Ze kwam uit eemnes. Maar ken ook genoeg uit laren. Aangezien haar meeste vriendinnen uit laren komen. En die spenderen niet meer tijd aan hun uiterlijk dan de meisje hier (rotterdam)quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef VVDer het volgende:
[..]
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricum
meer dan wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef VVDer het volgende:
[..]
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricum
Ook als ik wat fitter was geweest dan ik ben, zou ik 5 nog steeds sexy vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef WRH het volgende:
ik vind dat rechtsbovenin toch echt al een blubberbuik heeft.
ze is misschien niet dik-dik, maar blubberig en erg 'losjes', persoonlijk vind ik dat niet mooi.
ik stel voor mijzelf ook lichamelijke eisen en probeer alles goed strak te houden, dat vind ik ook voor mijn partner.
natuurlijk zou ik nog evenveel van mijn partner houden (en hij van mij) als er een paar kilo bij kwam, dat is heus niet zomaar over, maar wat is er mis met wat schoonheidseisen aan elkaar stellen?
het uiterlijk is wel degelijk van invloed op een relatie.
De 2e of de 3e van de bovenste rij en de 2e van de onderste rijquote:
Te imponerend?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef NanaVonB het volgende:
0 en 1 zijn trouwens wel te dun, 2 heet niet voor niets fit, dat is dan wel de mooiste, 3 kan ik me wel wat bij voorstellen dat mannen dat ineteressat vinden... 4 en 5 moeten nodig naar de sportschool, 6, 7 zijn hopeloos en 8 en 9 zijn te imponerend voor mannen
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...quote:
Ik mis er ook een aantal posturen in zoals die van mijzelf ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...
Ik sta er niet tussenquote:
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenIk was ooit iets van een 'swimmer' maar nu zit ik tussen builtfat en chubbyfat in
(waarom heten die eigenlijk fat? Omdat ze niet broodmager zijn maar wat spekkies hebben?)
'Dude', daar heet er eentje fat en daar hangen de rollen er inderdaad ook bijquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?
2 heeft kinderbeentjes, mijn inziens. Vrouwelijk is anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
[..]
Met een personal trainer en gewoon gezond leven kan je gewoon 2 blijven. Zelfs als je kinderen hebt gekregen
Het mooiste is gewoon een slanke vrouw mét grote borsten en ronde heupen dus foto 3. Foto 2 heeft duidelijk kinderheupjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef NanaVonB het volgende:
0 en 1 zijn trouwens wel te dun, 2 heet niet voor niets fit, dat is dan wel de mooiste, 3 kan ik me wel wat bij voorstellen dat mannen dat ineteressat vinden... 4 en 5 moeten nodig naar de sportschool, 6, 7 zijn hopeloos en 8 en 9 zijn te imponerend voor mannen
elke stap na 3 is te ver vind ik...tm 3 ziet er gezon uit...op 0 en 1 na dan, maar omdat we geen flikker meer doen, alleen een beeje naar de saaie vervelende kantoorbaan gaan en patat eten en er af en toe een uurtje cardio naast doen. 4 en 5 zijn gewoon vadsige moten die ZEGGEN dat ze er niks aan kunnen doen maar als ze in de jugle zouden wonen zonder supermarkt met chips en koekjes en allemaal dikmakende lightproducten die nog slecht voor je hart zijn ook (ja het zijn altijd dezelfde dikkerdjes die in het restaurant cola light bestellen, echt om je te bescheuren als ze denken dat dat ook maar iets uitmaakt) en ze hun eigen shit moeten verbouwen en op dieren moeten jagen voor wat vlees....dan zouden ze heus niet zo dik zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Elke stap na 5 is een stap te ver.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
elke stap na 3 is te ver vind ik...tm 3 ziet er gezon uit...op 0 en 1 na dan, maar omdat we geen flikker meer doen, alleen een beeje naar de saaie vervelende kantoorbaan gaan en patat eten en er af en toe een uurtje cardio naast doen. 4 en 5 zijn gewoon vadsige moten die ZEGGEN dat ze er niks aan kunnen doen maar als ze in de jugle zouden wonen zonder supermarkt met chips en koekjes en allemaal dikmakende lightproducten die nog slecht voor je hart zijn ook (ja het zijn altijd dezelfde dikkerdjes die in het restaurant cola light bestellen, echt om je te bescheuren als ze denken dat dat ook maar iets uitmaakt) en ze hun eigen shit moeten verbouwen en op dieren moeten jagen voor wat vlees....dan zouden ze heus niet zo dik zijn
Ik denk niet dat fok representatief is. Ik denk dat het lekker veilig is om te kiezen voor iets binnen je eigen leaguequote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef -Nora- het volgende:
Het lijkt er toch op dat mannen 'chubby' écht aantrekkelijk vinden. Moet ik mijn mening toch bijstellen. Ik had verwacht dat massaal voor 3 gekozen zou worden, of anders twee.
Ik vermoed wel dat het van invloed is dat 42 in Nederland de gemiddelde maat is van vrouwen. Dat men dat mooi vind omdat dat er gewoon het meest is. Als men ergens woonde waar iedereen dun was zouden de meesten 'dun' ook het mooist vinden lijkt me.
Ik vind het heel vrouwelijk. Heupen en modder pootjes vind ik echt verschrikkelijk. Dat ze lekker tegen elkaar aan schurenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
2 heeft kinderbeentjes, mijn inziens. Vrouwelijk is anders.
Ik geloof er niks van dat zoveel mensen chubby echt het lekkerste vindenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef -Nora- het volgende:
Het lijkt er toch op dat mannen 'chubby' écht aantrekkelijk vinden. Moet ik mijn mening toch bijstellen. Ik had verwacht dat massaal voor 3 gekozen zou worden, of anders twee.
Ik vermoed wel dat het van invloed is dat 42 in Nederland de gemiddelde maat is van vrouwen. Dat men dat mooi vind omdat dat er gewoon het meest is. Als men ergens woonde waar iedereen dun was zouden de meesten 'dun' ook het mooist vinden lijkt me.
er zitten allemaal vrouwen te klikken om weer een beter gevoel te krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat zoveel mensen chubby echt het lekkerste vinden
Vinden ze ook niet, het valt voor velen alleen wel binnen de marge. Mensen die niet nummer 3 hebben gekozen, hebben toch een beetje een fetisj.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat zoveel mensen chubby echt het lekkerste vinden
ja, en veel mannen niet op het lekkerste/mooiste maar op de genen die ze wel kunnen krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:08 schreef VVDer het volgende:
[..]
er zitten allemaal vrouwen te klikken om weer een beter gevoel te krijgen
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:03 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind het heel vrouwelijk. Heupen en modder pootjes vind ik echt verschrikkelijk. Dat ze lekker tegen elkaar aan schuren
Oei... Nou is dat dus precies wat ik 3 keer niks vind wat je daar treft over het algemeenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Zou te bang zijn dat ze brak.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die 1 opzich zn bed ook niet uit zou trappen?
Nou dat is me echt te mager. Bah.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die 1 opzich zn bed ook niet uit zou trappen?
Ik bedoel nummer 1, plaatje 2quote:Op maandag 13 februari 2012 19:11 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Zou te bang zijn dat ze brak.
Lijkt mij ook stug ja. De meesten landen liever zacht hahaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:10 schreef Partingglass het volgende:
waarom zou je op een forum bij een anomieme enquette iets anders invullen dan wat je mooi vind?
Not my cup of teaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef -Nora- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug ja. De meesten landen liever zacht haha
Overigens zou ik Kirsten Dunst (dat is namelijk de 'boyish') ook niet uit bed gooien. Zooo breekbaar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
voor jou lekker veel keusquote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Partingglass het volgende:
Ik kan me gewoon werkelijk niet voorstellen dat het leuk is met zo'n smalle dame. Lekker tegen elkaar aan liggen, elkaar knuffelen en dat soort dingen lijkt me gewoon vreselijk met zo'n dunne meid. Als ik smalle vriendin een knuffel geef dan heb ik al zoiets van nee laat maar. laat staan nog meer contact zeg maar.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef -Nora- het volgende:
[..]
Overigens zou ik Kirsten Dunst (dat is namelijk de 'boyish') ook niet uit bed gooien. Zooo breekbaar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
hahaha ach je hebt stevig en stevig he. Voor iemand die daar op let zijn er ook veel tussenstappen etc.quote:
Herkende 'r niet, zo boyish is ze inderdaad niet. Maar met zo'n wel heel bleke huid en een oncharmante hoek, ziet ze er inderdaad wel wat boyish uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef -Nora- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het ook. Dr voorgevel is ook ietsje groter..quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Herkende 'r niet, zo boyish is ze inderdaad niet. Maar met zo'n wel heel bleke huid en een oncharmante hoek, ziet ze er inderdaad wel wat boyish uit.Dit figuur is prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die naam ook eigenlijk van plaatje 2 'fit'. Ik ken vrouwen die net zo lang trainen en in geweldige conditie (=fit!) zijn maar gewoon van nature wat bredere heupen en iets rondere billen hebben. Die kunnen trainen wat ze willen maar de rondingen op bepaalde plekkenblijven. Je kan borsten en billen hebben (plaatje 3) en toch fit zijn.
Wat mannen allemaal in plaatje 5 zien snap ik ook weer niet. Die heeft gewoon overgewicht.
Nee. Twee is niet mager. Twee ziet er prima uit. 5 is dik. Veelte dik.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef Deliah het volgende:
Ik vind 3 en 5 echt wel het mooist, 2 ziet er mager uit.
Vaak denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef -Nora- het volgende:
Ik moet maar niet te voorbarige conclusies trekken, nu staat 3 weer voorop! Ik vraag me af hoe vaak dit nog gaat schommelen
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:19 schreef seiramu het volgende:
2!!! Ik ben verrast met de outcome van de poll want 3 en 5 verkies is dus echt niet boven 2 (ik streef ook naar een lichaam zoals in 2!)
Lekkerder is een wat gracieuzere meisjesachtigere vrouwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie dat.
Scarlet is sowieso mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, 3, maar haar benen vind ik niet zo.
Dit vind ik mooier qua benen:
[ afbeelding ]
Klopt. Maar deze vrouw is vierkant (nummer 5 dus). Is een echte boerentrienfiguur. Ik vind het i.i.g. echt heel lelijk. Maar smaken verschillen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie dat.
Foto vier vind ik ook beetje minder idd . Die verhouding is dan zoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:14 schreef Fera het volgende:
Ik ben een nummer 5. Nou ja, iets minder. Maar zeker geen 4. Zelf heb ik op 3 gestemd, want foto 4 vind ik gewoon ronduit lelijk. Dat is dus een dunne vrouw met een buikje.
Alleen om 3 nu 'curvy' te noemen, nee. Daarvoor moet er nog iets meer vet op zitten, vind ik zelf. Maar ze heeft gewoon een mooi figuur.
Picsquote:
Dat zijn de billenmannen (en dikke vrouwen). Op bijna al die foto's hebben de vrouwen (waarschijnlijk) nauwelijks billen. Ik twijfelde ook een beetje, maar toch 3 gestemd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die naam ook eigenlijk van plaatje 2 'fit'. Ik ken vrouwen die net zo lang trainen en in geweldige conditie (=fit!) zijn maar gewoon van nature wat bredere heupen en iets rondere billen hebben. Die kunnen trainen wat ze willen maar de rondingen op bepaalde plekkenblijven. Je kan borsten en billen hebben (plaatje 3) en toch fit zijn.
Wat mannen allemaal in plaatje 5 zien snap ik ook weer niet. Die heeft gewoon overgewicht.
Nee dat zijn geen mooie benen imho. Net iets te fors. Zie knie en bovenbeenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, 3, maar haar benen vind ik niet zo.
Dit vind ik mooier qua benen:
[ afbeelding ]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.quote:
Heel slim. Hahaha. Dat van die fobo niet maar van die pics.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.
Ik heb trouwens niet eens een fobo, bedenk ik me net.
Als je een 5 bent en er zit een leuk gezichtje op ben je zeker fap-voer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.
Ik heb trouwens niet eens een fobo, bedenk ik me net.
Dit. Mannen die 5 stemmen hebben gewoon een dik wijf thuis. En zijn dat uit noodzaak maar gaan waarderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
2 & 3, de rest mag een rondje ijsselmeer rennen
Mannen die 2 kiezen hebben een gratenbaal zonder kont en tieten thuis en zijn dit uit noodzaak maar gaan waarderen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit. Mannen die 5 stemmen hebben gewoon een dik wijf thuis. En zijn dat uit noodzaak maar gaan waarderen.
Ik vind 2 ook echt niet mooi, die dunne latquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mannen die 2 kiezen hebben een gratenbaal zonder kont en tieten thuis en zijn dit uit noodzaak maar gaan waarderen.
Nigga pleasequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Fera het volgende:
Alle vrouwen zijn mooi. Of het gezond is, daar zitten de feiten. Maar of iets mooi is, dat is voor iedereen anders. En voor elke vrouw is er een man die het mooi vindt, dus in principe zijn alle vrouwen mooi.
Tyra? Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind 2 ook echt niet mooi, die dunne lat
[..]
Nigga please
Niet teveel naar Tyra kijken meid
#2quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mannen die 2 kiezen hebben een gratenbaal zonder kont en tieten thuis en zijn dit uit noodzaak maar gaan waarderen.
Pik, 2 is gewoon lelijk dunquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:33 schreef VVDer het volgende:
[..]
#2![]()
Bashen op 2 is omdat je zelf niet beter kan krijgen Muhahaha
En op welke mensen doel je dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:37 schreef twi het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat de teller bij 0 begint
Is dat geen supermodel of zo? Ik dacht trouwens eventjes dat het Naomi Campbell was...quote:
Ze heeft een talkshow die "Tyra" heet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat geen supermodel of zo? Ik dacht trouwens eventjes dat het Naomi Campbell was...Maar waarom zou ik daar teveel naar kijken dan? Is die mollig?
Mensen die denken dat mensen met een andere smaak dan hun niet beter kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:33 schreef VVDer het volgende:
[..]
#2![]()
Bashen op 2 is omdat je zelf niet beter kan krijgen Muhahaha
"Ik vind dit mooi, en iedereen die het daar niet mee eens is, is dom!"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen met een andere smaak dan hun niet beter kunnen krijgen.
_o_quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:52 schreef Anyanka het volgende:
Al die mensen die niet snappen dat smaken verschillen... Wees blij dat anderen iets anders willen, betekent alleen maar minder concurrentie voor jou!
Omdat ik uitspraken als ''iedereen is mooi'', cliché cliché, echt iets voor haar vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat geen supermodel of zo? Ik dacht trouwens eventjes dat het Naomi Campbell was...Maar waarom zou ik daar teveel naar kijken dan? Is die mollig?
Ik kijk naar de foto met de titel ''Fit'', en daar vind ik dus niets maar dan ook absoluut niets moois aan! Menige plank heeft meer figuur.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen de figuren die 2 lelijk dun vinden, die kijken vermoedelijk naar de verkeerde foto.
Ik heb helemaal niets thuis zitten en nummer 2 doet me erg beseffen waarom ik homo ben. 3 daarentegen doet me nog overwegen de vrouwen niet volledig uit te sluitenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis met twee. Maar jij zal wel zo'n dikke karper thuis hebben zitten.
Ah, zoiets als Oprah dus? Ik kijk niet naar dat soort onzin, dus nee... Tyra heeft mij niet geïnspireerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze heeft een talkshow die "Tyra" heet.
Ik begrijp er echt totaal niks van dat 5 zoveel gekozen is. Eigenlijk zou je inzage moeten hebben in het geslacht van de stemmersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:36 schreef -Nora- het volgende:
Lekker kortzichtig idd. 'Dit IS mooi en iedereen die dat niet vind is zelf dik of heeft een dikke vriendin of die kijkt niet naar de nummers van de plaatjes maar naar de volgorde'
Ik heb ook voor twee gekozen maar ik kan (mede na argumentatie hier) wel begrijpen waarom men voor 5 (of 4) kiest. Al denk ik dat drie ook best zacht voelt en fijn is om vast te houden (en de meerderheid met mij). Wat dat betreft snap ik nog niet de voorkeur van 5 boven 3. Maar om mensen dan gelijk van vanalles te betichten maakt jezelf eerder dom dan de mensen met andere smaak
4 wordt slecht gepresenteerd, veel mensen vonden die foto maar niets. Misschien dat er daarom niet op gestemd wordt. Ik vind het zelf ook een vreemde foto, past niet echt bij 'average'.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:10 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt totaal niks van dat 5 zoveel gekozen is. Eigenlijk zou je inzage moeten hebben in het geslacht van de stemmers
Het klopt toch ook niet In de top 3 staat #2, #3, en #5?!?!? Waarom dan geen #4
Oke oke, je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, zoiets als Oprah dus? Ik kijk niet naar dat soort onzin, dus nee... Tyra heeft mij niet geïnspireerd.
@Moofasah: Maar ik laat me niet door een ander bepalen wat mooi is. Ik zeg niet dat ik alle vrouwen op de plaatjes mooi vindt, maar ik kan me voorstellen dat er voor iedere vrouw wel een man (of vrouw?) is die haar mooi vindt. Daaruit 'concludeer' ik dat elke vrouw dus in principe mooi is.
Het is namelijk niet verplicht om 2 of 3 mooi te vinden, evenmin als het verplicht is om de andere plaatjes mooi te vinden. Smaken verschillen, deal with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |