niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat je al direct begint te schermen met BMI's en opdgedrongen schoonheidsidealen enzo...
Uiteindelijk val ik op iemand of niet. Het ideaele figuur is welkom. Het ideale karakter nog veel meer
Klopt. Maar die ribben die je kan zien is een afknapper.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:10 schreef CSSO het volgende:
[..]
0 heeft anders ook behoorlijk brede heupen.
Is dat een cocktail?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef WRH het volgende:
[..]
niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?
ik persoonlijk mag het onnatuurlijke graag zien; smalle taille met borsten en heupen en dat is in de dagelijkse praktijk in de minderheid.
5 = dikquote:Op maandag 13 februari 2012 13:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Partingglass het volgende:
5 is toch nog niet dik. Is net wat gevulder.
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komtquote:
Ik zie meer richting 5 dames dan nummer 3 dames. Dus dat gemiddelde van 4 wil ik nog wel geloven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komt
Geloof me maar dat ik weet hoe zoiets eruit ziet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Een tweezitsbankquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....
ik over #5 linksonder is dik en #5 (5e foto rechtsboven) is chubbyquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Linksonder. Neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |