Vraag het nog eens opnieuw, maar begin de antwoorden dan ook met 0, in plaats van met 1quote:Op maandag 13 februari 2012 03:41 schreef -Nora- het volgende:
Op een ander forum kozen de vriendjes van de forumsters bijna allemaal voor nr. 5
Dit verbaasde mij zodanig dat ik het hier nog eens vraag
[ afbeelding ]
Poll: Welk type vrouwenlichaam vind jij het mooist?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
• 7
• 8
• 9
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag het nog eens opnieuw, maar begin de antwoorden dan ook met 0, in plaats van met 1
Maar de vraag is: bedoelen ze de 5e foto, of foto nummer 5...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:31 schreef -Nora- het volgende:
Mijn vermoeden is bevestigd! Vannacht met 38 stemmen stond de 5 bovenaan, ik dacht nog: het zal toch niet waar zijn
Dat is natuurlijk net ff anders. Ik vind een strak lijf wel mooi, maar gespierd niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Die volgorde.![]()
Op basis van vetpercentage zouden 8 en 9 tussen 1 en 2 moeten zitten.
Hoeveel foto's zijn het dan volgens jouquote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef Brentmeister het volgende:
![]()
![]()
Het zijn er niet eens 10 in totaalDaar gaat de poll
Idd. Je kunt nu eifgenlijk geen conclusies trekkenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar de vraag is: bedoelen ze de 5e foto, of foto nummer 5...
Maar om die afgetrainde nu naast die dikzakken te zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net ff anders. Ik vind een strak lijf wel mooi, maar gespierd niet.
10quote:Op maandag 13 februari 2012 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeveel foto's zijn het dan volgens jou
Onder welke nummer valt TS ?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef -Nora- het volgende:
U vraagt, wij draaien.
En vrouwen mogen ook reageren
7 dus?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef -Nora- het volgende:
Hahaha die vraag was te verwachten. Nummer voorjoueenvraagvoormijeenweet
Je kunt ook zo slank zijn en nog iets meer heupen en tieten hebben hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
2 is te dun. Helemaal geen heupen geen borsten.
2,4 en 11.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:05 schreef jcdragon het volgende:
Hmm, de keuzes zijn toch wat beperkt. Dit plaatje heeft wat meer opties.
[ afbeelding ]
http://acidcow.com/pics/14791-womens-body-types-21-pics.html
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef grrrbeer het volgende:
2e v links, boven.
[..]
Je kunt ook zo slank zijn en nog iets meer heupen en tieten hebben hoor.
Overigens heeft 2 gewoon heupen.
1e plaatje uit de OP hebben we het over he?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.
Jep, eerste plaatje uit de OP. En dan vind ik nummer 3 er heel wat vruchtbaarder en gezonder uitzien dan nummer 2.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:14 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
1e plaatje uit de OP hebben we het over he?
Die heeft naast meer heupen ook gewoon meer vet, nr 3
Mijn voorkeur ligt dichter bij 2. Maar als ik een geweldige nr 2 heb dan doe ik ook niet al te moeilijk als ze opschuift naar 2,5![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kunt ook zo slank zijn met heupen en borsten, dan zou je namelijk nummer 3 zijn. Nummer twee heeft geen heupen en borsten. Ik weet zeker dat ze een te laag BMI heeft.
Ik weet het zeker. Net als de meeste modellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Nummer twee heeft zeker geen te laag BMI.
Jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Net als de meeste modellen.
Wow, wat een inhoudelijke post. Next please.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
Mij een rotzorg.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jep, eerste plaatje uit de OP. En dan vind ik nummer 3 er heel wat vruchtbaarder en gezonder uitzien dan nummer 2.
Ik denk dat 1 en 2 allebei (net) ondergewicht hebben. 2 ziet er naar het huidige schoonheidsideaal misschien beter uit omdat ze gebruind is, maar ik laat me daar niet door foppen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef -Nora- het volgende:
Ik denk niet dat nr. 2 ('Fit', dus) ondergewicht heeft. Misschien zit ze er niet ver vanaf, 18/19 ofzo. Als ze een keertje ziek wordt en een paar kilo afvalt is ze wel meteen mager denk ik.
Denk zelfs dat 1 ('boyish') nog net aan de ondergrens van (maar dus wel binnen) gezond gewicht valt
Ik heb gewoon m'n eigen schoonheidsideaal hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 en 2 allebei (net) ondergewicht hebben. 2 ziet er naar het huidige schoonheidsideaal misschien beter uit omdat ze gebruind is, maar ik laat me daar niet door foppen.
Prima, en ik de mijne.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n eigen schoonheidsideaal hoor.
Snap ik, maar omdat je al direct begint te schermen met BMI's en opdgedrongen schoonheidsidealen enzo...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Prima, en ik de mijne.
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef grrrbeer het volgende:
Uiteindelijk val ik op iemand of niet. Het ideaele figuur is welkom. Het ideale karakter nog veel meer
0 heeft anders ook behoorlijk brede heupen.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
Er is een ideale taille-heup verhouding die mannen mooi vinden. En dat zie ik ook alleen het duidelijkst bij 3 en 5. Daar gaan dan ook de meeste stemmen naartoe. Als ik moest kiezen tussen die twee kies ik dan toch voor 5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |