Welkom op FOK.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:21 schreef VVDer het volgende:
Overigens lijkt het ook wel alsof men lekker veilig voor eigen vriendin kiest of dat ze het idee hebben niet beter te kunnen krijgen.
Nummer 4 zou denk ik de ondergrens zijn daaronder moet het wel een heel bijzondere vrouw zijn zou ik daarop kunnen vallen. Kan ik me,niet voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:21 schreef VVDer het volgende:
Overigens lijkt het ook wel alsof men lekker veilig voor eigen vriendin kiest of dat ze het idee hebben niet beter te kunnen krijgen.
Als mijn vrouw #4 zou bereiken, dan verwacht ik wel dat ze even een personal trainer zal raadplegen. Omgekeerd mag ze dat ook van mij verlangen
Ik begrijp je niet helemaal. Waar is 4 de ondergrens van?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nummer 4 zou denk ik de ondergrens zijn daaronder moet het wel een heel bijzondere vrouw zijn zou ik daarop kunnen vallen. Kan ik me,niet voorstellen eigenlijk.
Van wat ik als aantrekkelijk ervaar. Nog dunner dan dat vind ik doorgaans niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:29 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Waar is 4 de ondergrens van?
Ow zo.. Smaken verschillen. Ik hou gewoon van slanke vrouwen. Mijn voorkeur : 2 & 3 en 4 is al te fors.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:31 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Van wat ik als aantrekkelijk ervaar. Nog dunner dan dat vind ik doorgaans niet bepaald aantrekkelijk.
Ach kom op... Heb je alleen dikke wijven in je omgeving?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
Er is een ideale taille-heup verhouding die mannen mooi vinden. En dat zie ik ook alleen het duidelijkst bij 3 en 5. Daar gaan dan ook de meeste stemmen naartoe. Als ik moest kiezen tussen die twee kies ik dan toch voor 5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Gast... je weet dat dit een feeder-diagnosekaart is?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
3, 4, en 5.
Definitieve keuze denk ik 5.
3 + 4 + 5? Ik dacht dat we er één moesten kiezen, maar dat tegelijk wil ik ook wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:03 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Gast... je weet dat dit een feeder-diagnosekaart is?
Als je score boven de 10 uitkomt ben je een feeder!
3 + 4 + 5 = 12 op de schaal van Vraat! (= ongeveer 115 kilo op de schaal van Weeg)
Alleen als je lesbo / bi bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:26 schreef WRH het volgende:
ben trouwens vrouw, mag ik dan evengoed stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |