Ook als ik wat fitter was geweest dan ik ben, zou ik 5 nog steeds sexy vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef WRH het volgende:
ik vind dat rechtsbovenin toch echt al een blubberbuik heeft.
ze is misschien niet dik-dik, maar blubberig en erg 'losjes', persoonlijk vind ik dat niet mooi.
ik stel voor mijzelf ook lichamelijke eisen en probeer alles goed strak te houden, dat vind ik ook voor mijn partner.
natuurlijk zou ik nog evenveel van mijn partner houden (en hij van mij) als er een paar kilo bij kwam, dat is heus niet zomaar over, maar wat is er mis met wat schoonheidseisen aan elkaar stellen?
het uiterlijk is wel degelijk van invloed op een relatie.
De 2e of de 3e van de bovenste rij en de 2e van de onderste rijquote:
Te imponerend?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef NanaVonB het volgende:
0 en 1 zijn trouwens wel te dun, 2 heet niet voor niets fit, dat is dan wel de mooiste, 3 kan ik me wel wat bij voorstellen dat mannen dat ineteressat vinden... 4 en 5 moeten nodig naar de sportschool, 6, 7 zijn hopeloos en 8 en 9 zijn te imponerend voor mannen
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...quote:
Ik mis er ook een aantal posturen in zoals die van mijzelf ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...
Ik sta er niet tussenquote:
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenIk was ooit iets van een 'swimmer' maar nu zit ik tussen builtfat en chubbyfat in
(waarom heten die eigenlijk fat? Omdat ze niet broodmager zijn maar wat spekkies hebben?)
'Dude', daar heet er eentje fat en daar hangen de rollen er inderdaad ook bijquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |