Van de bovenstaande plaatjes kies ik daar ook voor, maar er zit ook nog wel iets tussenin, zeg maar, dus een beetje magerder vind ik ook ergquote:
Obesefat.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:28 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies voor chubbyfat.
Waar is de optie normaal?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef NanaVonB het volgende:
waar is de pol? ik ga voor de zwemmer. de rest vind ik allemaal niks
Heuuuuyyyy swimmerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:33 schreef Dven het volgende:
Ik ben zelf aan het werken voor de tussenvorm van de swimmer en ripped
Daar word ik echt niet geil van.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Die lichamen tho, en dan zeggen dat ze van chubby houden maar ondertussen als ze Bradje zien zitten ze te kwijlen op de bank.
[ afbeelding ]
Hij heeft hier trouwens wel echt een mooi fysiek (nohomo)
er uit zien als watquote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Swimmer. Definitely.![]()
Vreselijk van die mannen die er uitzien als een condoom gevuld met walnoten.
Beetje gespierd is leuk, maar het moet ook zacht zijn volgens diegenen die ik ken.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef NanaVonB het volgende:
houden zo veel vrouwen van dikke mannen dan? ik kan me daar echt niks bij voorstellen he, als een kerel rolletjes krijgt ben ik weg..tenzij ik al heel lang bij hem ben en het is gekomen met de jaren, maar dan stuur ik m wel naar de sportschool
mannen moeten het vrouwtje beschermen. en met een paar pondjes meer word je niet zo snel aan de kant gezet, hoe gespierd je tegenstander ook is, dus dan lukt het makkelijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef NanaVonB het volgende:
houden zo veel vrouwen van dikke mannen dan? ik kan me daar echt niks bij voorstellen he, als een kerel rolletjes krijgt ben ik weg..tenzij ik al heel lang bij hem ben en het is gekomen met de jaren, maar dan stuur ik m wel naar de sportschool
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Swimmer. Definitely.![]()
Vreselijk van die mannen die er uitzien als een condoom gevuld met walnoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |