Van de bovenstaande plaatjes kies ik daar ook voor, maar er zit ook nog wel iets tussenin, zeg maar, dus een beetje magerder vind ik ook ergquote:
Obesefat.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:28 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies voor chubbyfat.
Waar is de optie normaal?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef NanaVonB het volgende:
waar is de pol? ik ga voor de zwemmer. de rest vind ik allemaal niks
Heuuuuyyyy swimmerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:33 schreef Dven het volgende:
Ik ben zelf aan het werken voor de tussenvorm van de swimmer en ripped
Daar word ik echt niet geil van.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Die lichamen tho, en dan zeggen dat ze van chubby houden maar ondertussen als ze Bradje zien zitten ze te kwijlen op de bank.
[ afbeelding ]
Hij heeft hier trouwens wel echt een mooi fysiek (nohomo)
er uit zien als watquote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Swimmer. Definitely.![]()
Vreselijk van die mannen die er uitzien als een condoom gevuld met walnoten.
Beetje gespierd is leuk, maar het moet ook zacht zijn volgens diegenen die ik ken.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef NanaVonB het volgende:
houden zo veel vrouwen van dikke mannen dan? ik kan me daar echt niks bij voorstellen he, als een kerel rolletjes krijgt ben ik weg..tenzij ik al heel lang bij hem ben en het is gekomen met de jaren, maar dan stuur ik m wel naar de sportschool
mannen moeten het vrouwtje beschermen. en met een paar pondjes meer word je niet zo snel aan de kant gezet, hoe gespierd je tegenstander ook is, dus dan lukt het makkelijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef NanaVonB het volgende:
houden zo veel vrouwen van dikke mannen dan? ik kan me daar echt niks bij voorstellen he, als een kerel rolletjes krijgt ben ik weg..tenzij ik al heel lang bij hem ben en het is gekomen met de jaren, maar dan stuur ik m wel naar de sportschool
Wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
Te hard vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
Die lichamen tho, en dan zeggen dat ze van chubby houden maar ondertussen als ze Bradje zien zitten ze te kwijlen op de bank.
[ afbeelding ]
die swimmer ziet eruit als een mietje, sorry. in een gevecht verliest die altijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:40 schreef truthisiamadreamer het volgende:
precies, n goeie flinke beer van n ventquote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mannen moeten het vrouwtje beschermen. en met een paar pondjes meer word je niet zo snel aan de kant gezet, hoe gespierd je tegenstander ook is, dus dan lukt het makkelijker.
hahaha nou die venten zijn zwaar dat ze die tegenstander niet eens bijhouden met al dat dat lichaamsgewicht wat ze mee moeten sjouwen..nee hoor dat soort theorien geloof ik niet in. Ik heb leiver een jongen die IETS te dun is dan iets te dik...ik moet er niet aan denken...dan word ik geplet als ik seks heb..jakkiebahquote:Op maandag 13 februari 2012 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mannen moeten het vrouwtje beschermen. en met een paar pondjes meer word je niet zo snel aan de kant gezet, hoe gespierd je tegenstander ook is, dus dan lukt het makkelijker.
waarom denk je dat alle vechtsporten in gewichtsklasses ingedeeld worden?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hahaha nou die venten zijn zwaar dat ze die tegenstander niet eens bijhouden met al dat dat lichaamsgewicht wat ze mee moeten sjouwen..nee hoor dat soort theorien geloof ik niet in. Ik heb leiver een jongen die IETS te dun is dan iets te dik...ik moet er niet aan denken...dan word ik geplet als ik seks heb..jakkiebah
Bij jou is seks hebben 'man gaat plat met volle gewicht op vrouw liggen en lijkt wat stuiptrekkingen te hebben'?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hahaha nou die venten zijn zwaar dat ze die tegenstander niet eens bijhouden met al dat dat lichaamsgewicht wat ze mee moeten sjouwen..nee hoor dat soort theorien geloof ik niet in. Ik heb leiver een jongen die IETS te dun is dan iets te dik...ik moet er niet aan denken...dan word ik geplet als ik seks heb..jakkiebah
Dat kan toch? Je moet er ook mee naar bed willen hè?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Echt gadverdamme!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ach tegenwoordig gaan mannen niet meer met elkaar op de vuist voor een vrouw..dat is kinderachtig en bovendien ongepast... ik denk dat het niet relavant is of een kerel aan een gevechtsport doet voor een vrouw...hij moet lief en grappig en aandoenlijk zijn...en vooral niet te dik en zwaar en pafferigquote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom denk je dat alle vechtsporten in gewichtsklasses ingedeeld worden?
Ik kreeg ook al rare mental pictures.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij jou is seks hebben 'man gaat plat met volle gewicht op vrouw liggen en lijkt wat stuiptrekkingen te hebben'?
klopt, sommige vrouwen vallen op mietjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ach tegenwoordig gaan mannen niet meer met elkaar op de vuist voor een vrouw..dat is kinderachtig en bovendien ongepast... ik denk dat het niet relavant is of een kerel aan een gevechtsport doet voor een vrouw...hij moet lief en grappig en aandoenlijk zijn...en vooral niet te dik en zwaar en pafferig
precies, dit is een swimmer body:quote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef saaw het volgende:
Vind die 'swimmer' helemaal geen zwemmerslichaam hebben trouwens, getrainde buik en borst maar geen schouders. Vind een beetje brede schouders en een platte maar niet getrainde buik veel mooier
hey mijn vent is geen mietje, hij is verbaal en mentaal heel sterk ..veel sterker dan van die mannetjes die aan gewichtsheffen doen om vrouwtjes te imponeren... oh pleasequote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, sommige vrouwen vallen op mietjes.
ik vind meteen naar de sportschool als je een keer wat vet hebt geen teken van sterkte maar van onzekerheid.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hey mijn vent is geen mietje, hij is verbaal en mentaal heel sterk ..veel sterker dan van die mannetjes die aan gewichtsheffen doen om vrouwtjes te imponeren... oh please
Want een mooi lichaam willen hebben of behouden is zwak?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind meteen naar de sportschool als je een keer wat vet hebt geen teken van sterkte maar van onzekerheid.
Ja, jij hebt het natuurlijk helemaal fantastisch getroffen!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hey mijn vent is geen mietje, hij is verbaal en mentaal heel sterk ..veel sterker dan van die mannetjes die aan gewichtsheffen doen om vrouwtjes te imponeren... oh please
De vriend van nana laat dat bepalen door z'n vriendinquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Want een mooi lichaam willen hebben of behouden is zwak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |