niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef jcdragon het volgende:
5, het komt het meest dichtbij de realitieit/omgeving.
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:42 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat je al direct begint te schermen met BMI's en opdgedrongen schoonheidsidealen enzo...
Uiteindelijk val ik op iemand of niet. Het ideaele figuur is welkom. Het ideale karakter nog veel meer
Klopt. Maar die ribben die je kan zien is een afknapper.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:10 schreef CSSO het volgende:
[..]
0 heeft anders ook behoorlijk brede heupen.
Is dat een cocktail?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als mijn vriendin op een cocker spaniel zou lijken.
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef WRH het volgende:
[..]
niet naar jou persoonlijk als vraag, maar zou dan wat het dichtst bij de realiteit komt ook het mooiste zijn, of het meest aantrekkelijk gevonden worden door mensen?
ik persoonlijk mag het onnatuurlijke graag zien; smalle taille met borsten en heupen en dat is in de dagelijkse praktijk in de minderheid.
5 = dikquote:Op maandag 13 februari 2012 13:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind 3 ook wel mooi. Maar 5 is wat meer herkend wordt en meer vertrouwd. Dus wellicht aantrekkelijker denk ik ? Maar ja, ik date ook geen supermodellen. Als dat wel zo was, zou ik misschien 0, 1 en 2 mooi vinden.
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Partingglass het volgende:
5 is toch nog niet dik. Is net wat gevulder.
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
5 is in mijn ogen zeer zeker dik! Moet je haar eens zien als ze gaat zitten.
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komtquote:
Ik zie meer richting 5 dames dan nummer 3 dames. Dus dat gemiddelde van 4 wil ik nog wel geloven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 4 al chubby! Als ik om me heen kijk dan is ze zeker niet average! Geen idee uit welk land het initiele onderzoek komt
Geloof me maar dat ik weet hoe zoiets eruit ziet hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Een tweezitsbankquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar ze op mag gaan zitten.....
ik over #5 linksonder is dik en #5 (5e foto rechtsboven) is chubbyquote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Linksonder. Neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we het over de 5 linksonder? Of de 5e foto, rechtsboven
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.quote:
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.
en als je 26 bent is het nog steedsquote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Vind ik ook, wel een grote overgang opeens.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen.
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Als #3 d'r kont naar achteren steekt, heeft ze net zo'n buikjequote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Uiteraard. Maar mijn ogen zijn nog primaquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
7
Oja en chicks denken allemaal dat ze 1 moeten zijn en dit is het zoveelste bewijs dat ze falen
Dit inderdaad. Geloof er ook weinig van.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
daar ben je niet de enige inquote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zien
#0 en #1 gaan dat niet redden hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
2 & 3, de rest mag een rondje ijsselmeer rennen
...ik ben bang dat zelfs #8 dat niet gaat redden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 gaan dat niet redden hoor
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Met een personal trainer en gewoon gezond leven kan je gewoon 2 blijven. Zelfs als je kinderen hebt gekregen
jij ziet weinig tot geen verschil tussen 3 en 4?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.
5 vind ik zelf mooi en zou van mij ook nog wel iets steviger mogen. Ligt wel een beetje aan de verhoudingen natuurlijk.
4 vind ik niet iets voller of ronder denk dat, dat normaal is.
Eens! Maar in het beginsel heb ik mijn vrouw gespot obv haar uiterlijk. Daarnaast bleek ze een net zo'n fantastisch innerlijk te hebben. Wij verlangen wel van elkaar dat we gewoon slank blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.
Of het regio is weet ik niet. Ik heb verschillende vriendinnen die 2 zijn en die daar eigenlijk niet voor hoeven te doen of in ieder geval niet veel ook na zangerschap weer terug naar 2. Sommige van hij zouden heel graag naar een 3 willen maar lukt hun niet. Terwijl bijvoorbeeld mijn ex ruim 5 is, super gezond eet, sport, fiets naar werk 3 kwartier, lopen noem maar op en altijd bezig is met bewust zijn wat ze eet, bewegen etc en ze komt ook met coach, dieetist etc niet onder zeg 4,5.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:02 schreef VVDer het volgende:
[..]
Eens! Maar in het beginsel heb ik mijn vrouw gespot obv haar uiterlijk. Daarnaast bleek ze een net zo'n fantastisch innerlijk te hebben. Wij verlangen wel van elkaar dat we gewoon slank blijven.
Mijn vrouw zit tussen 2&3 in (na 3 kinderen) en we hebben veel vrienden m/v die dezelfde levensovertuiging hebben (wellicht is het de regio oid) en die zien er allemaal nagenoeg hetzelfde wat betreft bouw uit. 1 van haar beste vrienden heeft 2 kinderen en is echt precies #2. Je kan niet eens zien dat ze kinderen heeft gekregen.
Wij zijn allemaal tussen de 31 en 40
Dan vraag ik me dus weer af. Waarom 4 niet?quote:
Nee. 2 is het perfecte figuur.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
3![]()
Perfecte figuur voor een vrouw.
Eigenlijk gewoon tussen 2 en 3 in.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee. 2 is het perfecte figuur.
Edit: Bij nader inzien.. wel een beetje weinig vorm aan de onderkant..
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon tussen 2 en 3 in.
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".quote:Op maandag 13 februari 2012 15:11 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Of het regio is weet ik niet. Ik heb verschillende vriendinnen die 2 zijn en die daar eigenlijk niet voor hoeven te doen of in ieder geval niet veel ook na zangerschap weer terug naar 2. Sommige van hij zouden heel graag naar een 3 willen maar lukt hun niet. Terwijl bijvoorbeeld mijn ex ruim 5 is, super gezond eet, sport, fiets naar werk 3 kwartier, lopen noem maar op en altijd bezig is met bewust zijn wat ze eet, bewegen etc en ze komt ook met coach, dieetist etc niet onder zeg 4,5.
Het is meer dat ik denk dat het niet zo zwart wit is als dat ik je post opvatte.
Chubby is juist jummie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef soklos het volgende:
Lijkt me dat veel mensen eigenlijk 4 bedoelen en niet 5. De foto's beginnen met 0. Nogal vreemd. Kan me echt niet voorstellen dat mensen 5 (dus chubby) mooi vinden.
En dat is? Mijn ex woonde in het gooi. Maar is niet zo dat iedereen dat opeens super dun is of zoquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".
Als 5 op me gaat zitten breek ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Chubby is juist jummie.
Kan me juist niet voorstellen dat mensen wat in 0, 1, 2, 8 of 9 zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Alleen echt mannen kunnen dat hebben inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als 5 op me gaat zitten breek ik.
Lul niet man, in het Gooi lopen vooral lelijke trollen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi en daar is een bepaald schoonheidsideaal of een bepaald verwachtingspatroon van een "standaard".
Persoonlijk vind ik 2 toch echt mooier dan 5.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Chubby is juist jummie.
Kan me juist niet voorstellen dat mensen wat in 0, 1, 2, 8 of 9 zien. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Die zelf ook in cato 5 zouden horen als je een mannelijke versie zou maken bedoel je? Met bier buik enzo dusquote:Op maandag 13 februari 2012 15:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen echt mannen kunnen dat hebben inderdaad.
Of een goddelijk atletisch rugby-lichaam hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zelf ook in cato 5 zouden horen als je een mannelijke versie zou maken bedoel je? Met bier buik enzo dus
Zeker, tussen 5 en 6 zitten nog heel wat stappen!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef HyperViper het volgende:
5 Zou ik ook nog wel overwegen hoor, als ze een leuk koppie heeft. 6 is gewoon straight up ranzig. Echt bizar ranzig zelfs.
Elke stap na 5 is een stap te ver.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of een goddelijk atletisch rugby-lichaam hebben
[..]
Zeker, tussen 5 en 6 zitten nog heel wat stappen!
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricumquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat is? Mijn ex woonde in het gooi. Maar is niet zo dat iedereen dat opeens super dun is of zo
Ze kwam uit eemnes. Maar ken ook genoeg uit laren. Aangezien haar meeste vriendinnen uit laren komen. En die spenderen niet meer tijd aan hun uiterlijk dan de meisje hier (rotterdam)quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef VVDer het volgende:
[..]
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricum
meer dan wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef VVDer het volgende:
[..]
De meeste mensen spenderen meer tijd en moeite aan hun uiterlijk kan ik je vertellen. Dan praat ik over Laren en Blaricum
Ook als ik wat fitter was geweest dan ik ben, zou ik 5 nog steeds sexy vinden.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef WRH het volgende:
ik vind dat rechtsbovenin toch echt al een blubberbuik heeft.
ze is misschien niet dik-dik, maar blubberig en erg 'losjes', persoonlijk vind ik dat niet mooi.
ik stel voor mijzelf ook lichamelijke eisen en probeer alles goed strak te houden, dat vind ik ook voor mijn partner.
natuurlijk zou ik nog evenveel van mijn partner houden (en hij van mij) als er een paar kilo bij kwam, dat is heus niet zomaar over, maar wat is er mis met wat schoonheidseisen aan elkaar stellen?
het uiterlijk is wel degelijk van invloed op een relatie.
De 2e of de 3e van de bovenste rij en de 2e van de onderste rijquote:
Te imponerend?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:29 schreef NanaVonB het volgende:
0 en 1 zijn trouwens wel te dun, 2 heet niet voor niets fit, dat is dan wel de mooiste, 3 kan ik me wel wat bij voorstellen dat mannen dat ineteressat vinden... 4 en 5 moeten nodig naar de sportschool, 6, 7 zijn hopeloos en 8 en 9 zijn te imponerend voor mannen
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...quote:
Ik mis er ook een aantal posturen in zoals die van mijzelf ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hmmm...Ik ga voor skinnyfat, maar die mag wel ietsjes strakker vind ik en chubbyfat of iets er tussenin. 'Swimmer' gaat ook nog wel maar ziet er te hard en te strak uit vind ik. Ik zou het mooier vinden als je die zou mixen met chubbyfat. Er zit eigenlijk geen een lichaam tussen wat ik heel mooi vind...
Ik sta er niet tussenquote:
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenIk was ooit iets van een 'swimmer' maar nu zit ik tussen builtfat en chubbyfat in
(waarom heten die eigenlijk fat? Omdat ze niet broodmager zijn maar wat spekkies hebben?)
'Dude', daar heet er eentje fat en daar hangen de rollen er inderdaad ook bijquote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dude check de omschrijving op de foto van de vrouwen eens, en vraag jezelf dan nog eens je vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |