Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet dik noemen. Hooguit wat beter gevuld. Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen. Tussen 2 en 3 zie ik niet zoveel verschil.
en als je 26 bent is het nog steedsquote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Vind ik ook, wel een grote overgang opeens.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel zou er nog wel eentje tussen 5 en 6 kunnen.
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 13 bent, dan ben je prima als #2
Als #3 d'r kont naar achteren steekt, heeft ze net zo'n buikjequote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Uiteraard. Maar mijn ogen zijn nog primaquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
Oh jij bent ook zo'n dikkerd zonder zelfdiscipline zeker. Alleen op dit forum worden dikke mensen mooi gevonden.
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
7
Oja en chicks denken allemaal dat ze 1 moeten zijn en dit is het zoveelste bewijs dat ze falen
Dit inderdaad. Geloof er ook weinig van.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
daar ben je niet de enige inquote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 vind ik echt akelig om te zien
#0 en #1 gaan dat niet redden hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
2 & 3, de rest mag een rondje ijsselmeer rennen
...ik ben bang dat zelfs #8 dat niet gaat redden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
#0 en #1 gaan dat niet redden hoor
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
2 & 3. Wat is het hier opeens met die mannen die 5 kiezen. Geloof er weinig van. 5 is gewoon dik. Kies dan 4 als je van die iets volleren vrouwen houdt.
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik vind 2&3 het mooiste, maar ik vind er zeer zeker verschil in zitten. Kijk eens naar de benen en het buikje. #2 (FIT) is echt heeeeeeerlijk
Met een personal trainer en gewoon gezond leven kan je gewoon 2 blijven. Zelfs als je kinderen hebt gekregen
jij ziet weinig tot geen verschil tussen 3 en 4?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik houd van vollere vrouwen in mijn ogen zit er heel weinig verschil tussen 3 en 4 vind drie zelfs overbodig in dit rijtje. miss omdat ik dat allemaal als dun zie daar niet zo oplet.
5 vind ik zelf mooi en zou van mij ook nog wel iets steviger mogen. Ligt wel een beetje aan de verhoudingen natuurlijk.
4 vind ik niet iets voller of ronder denk dat, dat normaal is.
Eens! Maar in het beginsel heb ik mijn vrouw gespot obv haar uiterlijk. Daarnaast bleek ze een net zo'n fantastisch innerlijk te hebben. Wij verlangen wel van elkaar dat we gewoon slank blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar ik denk dat als je wat ouder gaat worden je ook zult gaan zien dat er ook zoiets bestaat als gezond gewicht. Dat laatste kan erg wisselen per vrouw. Niet elke vrouw kan überhaupt een 2 of 3 worden wat betreft bouw en aanleg. Daarnaast zullen er veel zijn die dan niet op het gewicht zitten waar hun lichaam het gezondst mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |