Lekkerder is een wat gracieuzere meisjesachtigere vrouwquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie dat.
Scarlet is sowieso mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, 3, maar haar benen vind ik niet zo.
Dit vind ik mooier qua benen:
[ afbeelding ]
Klopt. Maar deze vrouw is vierkant (nummer 5 dus). Is een echte boerentrienfiguur. Ik vind het i.i.g. echt heel lelijk. Maar smaken verschillen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:40 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie dat.
Foto vier vind ik ook beetje minder idd . Die verhouding is dan zoek.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:14 schreef Fera het volgende:
Ik ben een nummer 5. Nou ja, iets minder. Maar zeker geen 4. Zelf heb ik op 3 gestemd, want foto 4 vind ik gewoon ronduit lelijk. Dat is dus een dunne vrouw met een buikje.
Alleen om 3 nu 'curvy' te noemen, nee. Daarvoor moet er nog iets meer vet op zitten, vind ik zelf. Maar ze heeft gewoon een mooi figuur.
Picsquote:
Dat zijn de billenmannen (en dikke vrouwen). Op bijna al die foto's hebben de vrouwen (waarschijnlijk) nauwelijks billen. Ik twijfelde ook een beetje, maar toch 3 gestemd.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die naam ook eigenlijk van plaatje 2 'fit'. Ik ken vrouwen die net zo lang trainen en in geweldige conditie (=fit!) zijn maar gewoon van nature wat bredere heupen en iets rondere billen hebben. Die kunnen trainen wat ze willen maar de rondingen op bepaalde plekkenblijven. Je kan borsten en billen hebben (plaatje 3) en toch fit zijn.
Wat mannen allemaal in plaatje 5 zien snap ik ook weer niet. Die heeft gewoon overgewicht.
Nee dat zijn geen mooie benen imho. Net iets te fors. Zie knie en bovenbeenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, 3, maar haar benen vind ik niet zo.
Dit vind ik mooier qua benen:
[ afbeelding ]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.quote:
Heel slim. Hahaha. Dat van die fobo niet maar van die pics.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.
Ik heb trouwens niet eens een fobo, bedenk ik me net.
Als je een 5 bent en er zit een leuk gezichtje op ben je zeker fap-voer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk motief, ik ben liever geen fapvoer.
Ik heb trouwens niet eens een fobo, bedenk ik me net.
Dit. Mannen die 5 stemmen hebben gewoon een dik wijf thuis. En zijn dat uit noodzaak maar gaan waarderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
2 & 3, de rest mag een rondje ijsselmeer rennen
Mannen die 2 kiezen hebben een gratenbaal zonder kont en tieten thuis en zijn dit uit noodzaak maar gaan waarderen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit. Mannen die 5 stemmen hebben gewoon een dik wijf thuis. En zijn dat uit noodzaak maar gaan waarderen.
Ik vind 2 ook echt niet mooi, die dunne latquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mannen die 2 kiezen hebben een gratenbaal zonder kont en tieten thuis en zijn dit uit noodzaak maar gaan waarderen.
Nigga pleasequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Fera het volgende:
Alle vrouwen zijn mooi. Of het gezond is, daar zitten de feiten. Maar of iets mooi is, dat is voor iedereen anders. En voor elke vrouw is er een man die het mooi vindt, dus in principe zijn alle vrouwen mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |