hahaha ach je hebt stevig en stevig he. Voor iemand die daar op let zijn er ook veel tussenstappen etc.quote:
Herkende 'r niet, zo boyish is ze inderdaad niet. Maar met zo'n wel heel bleke huid en een oncharmante hoek, ziet ze er inderdaad wel wat boyish uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:35 schreef -Nora- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook stug ja. De meesten landen liever zacht haha
Overigens zou ik Kirsten Dunst (dat is namelijk de 'boyish') ook niet uit bed gooien. Zooo breekbaar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het ook. Dr voorgevel is ook ietsje groter..quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Herkende 'r niet, zo boyish is ze inderdaad niet. Maar met zo'n wel heel bleke huid en een oncharmante hoek, ziet ze er inderdaad wel wat boyish uit.Dit figuur is prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die naam ook eigenlijk van plaatje 2 'fit'. Ik ken vrouwen die net zo lang trainen en in geweldige conditie (=fit!) zijn maar gewoon van nature wat bredere heupen en iets rondere billen hebben. Die kunnen trainen wat ze willen maar de rondingen op bepaalde plekkenblijven. Je kan borsten en billen hebben (plaatje 3) en toch fit zijn.
Wat mannen allemaal in plaatje 5 zien snap ik ook weer niet. Die heeft gewoon overgewicht.
Nee. Twee is niet mager. Twee ziet er prima uit. 5 is dik. Veelte dik.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef Deliah het volgende:
Ik vind 3 en 5 echt wel het mooist, 2 ziet er mager uit.
Vaak denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef -Nora- het volgende:
Ik moet maar niet te voorbarige conclusies trekken, nu staat 3 weer voorop! Ik vraag me af hoe vaak dit nog gaat schommelen
Waarom is dat raar? Wat is er nou lekkerder dan een vrouw met tieten, kont en heupen. Zelfs ik als vrouw zie datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:19 schreef seiramu het volgende:
2!!! Ik ben verrast met de outcome van de poll want 3 en 5 verkies is dus echt niet boven 2 (ik streef ook naar een lichaam zoals in 2!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |