Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken.
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
Ja, maar in een reeks nooit gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh.
![]()
Misschien zoiets.
Een verlovingsring?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh.
![]()
Misschien zoiets.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts!
Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts!
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.quote:
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt.Jezus.
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
[..]
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad.
Het is hier -3, spekglad op de stoepen, en ik ga zo met 24 kleuters een Winterwandeling maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen![]()
Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden![]()
Dat klopt. Het moet me ook niet veel kunnen schelen maar het valt niet mee als je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet.
Dat is een heel proces, maar alles valt te leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.
Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.
En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen?quote:Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
Dat klopt. Soms wil ik ook gewoon echt niet weten wat een ander ervan vindt. Maar helemaal loslaten gaat toch ook niet hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.
Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn.
Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag.quote:
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]echt.. schandalig dat ik dit niet weet!
[..]
En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen?
Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn.
En hoe bevalt je nieuwe job?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag.
Dat heet volwassen worden, je weet wel, dat enge wat niemand wil zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug.
Goed! Erg leuk en lekker veel te doen.quote:
Ik ben nu 26.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heet volwassen worden, je weet wel, dat enge wat niemand wil zijn.
En toch is het zo heerlijk!![]()
Volwassen worden? Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heet volwassen worden, je weet wel, dat enge wat niemand wil zijn.
En toch is het zo heerlijk!![]()
Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.
Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden.Zijn moeder wist het namelijk wel en dat hoorde mijn moeder. Die ging zich al achtergesteld voelen dat zij het niet wist dus toen ik het vertelde, was het van: Oh.
![]()
Nee, want het geld dat ie eraan uit had willen geven, gaf ie daarna aan iets anders uit.Bij hem gaat dat snel.
Daarbij, inmiddels zijn er ook nieuwe meubels en een nieuwe vloer gelegd. Over tijdje naar Parijs dus ja. Is trouwens al 3 maanden terug hoor.
Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek.
Vraag daar dan om! Te druk met hoedjes passen zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ik
Ik heb een aantal jaar geen contact met mijn ouders gehad, en hoewel dat allesbehalve tof is, heb ik er in die zin wel wat aan gehad. Ik had vanaf mijn 21ste eigenlijk geen verantwoording af te leggen aan ze of verwachtingen te vervullen waardoor ik eigenlijk gewoon altijd heb kunnen kiezen wat ik zelf wil. Dat was dan ook het enige voordeel, maar toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben nu 26.Uit huis zijn zal ook wel helpen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Vraag daar dan om! Te druk met hoedjes passen zeker.
Nee, we waren bij zijn ouders geweest en K. begon te vertellen over wat zijn moeder had gezegd. Dus zo liep het.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?
Het zou dus een impulsaankoop zijn?
een verlovingsring doe je toch alleen als je ook van plan bent te trouwen / huwelijksaanzoek enzo? Dat doe je niet in een impuls lijkt me. En anders maa rhet geld uitgeven aan wat anders.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Vraag daar dan om! Te druk met hoedjes passen zeker.
Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco
Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo
Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen.Maar nu nog niet hoor.
Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat?
Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:
Nee, wel goed aanpakken dan.En niet met de familie erbij etc. etc.
Haha, goeie grap.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mij![]()
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bringquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Nee, wel goed aanpakken dan.En niet met de familie erbij etc. etc.
het kan slechterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco
Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo
Ging je wel op je knieën?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:
Het aanzoek klinkt iig goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?
Yupquote:
ik krijg er meteen een bridezilla associatie bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Hoelang was je samen dan?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Oh, je bent zelfs getrouwd geweest. Weet niet waarom maar ik ging uit van de gedachte dat je haar wel gevraagd had, maar dat het nooit zover gekomen was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standardsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst.
Ik eet kroketten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik eet kroketten.Hij is vegetariër.
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.quote:
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft.
Vega's.
Aaah.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd.![]()
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.
[..]
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar)
Mijn pa mag mijn toekomstige vriend ook best om toestemming vragen
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen?.
zo ben ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OwDat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch....
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelfquote:
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie.
Fuckuing baas een goeie kroketquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards
ik probeerde me vooral niet voor te stellen waarvoor die toestemming diendequote:
Rare meid is het toch die Vencoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf.
Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet.
You seriously need to woo some woman, dude...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
Volgorde! You are doing it wrong.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Het bruine is natuurlijk ook maar toevallig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf.
Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet.
Ondanks dat het waarheden zijn, zijn dat uiteraard niet de redenen dat ik bij hem ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd
Ik ben het.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen![]()
Nope. Ik doe het goed. Heb er direct achter gezegd dat als hij nee zou zeggen, ik haar zou toch zou schaken.quote:
Zonder afspraak kom je er niet inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
Ik ben het.![]()
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
Je komt naar Malta?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben het.![]()
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien dus je valt er niet onder.
iets met tijd, geld en comfortzone.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You seriously need to woo some woman, dude...
Zoals mijn ouders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets met tijd, geld en comfortzone.
Ieuwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders.
Pa: Hey, zullen we trouwen?
Ma: Ja, doen we!
Hij krijgt het nu als "grapje' nog achter zich aangegooid.
Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvurenquote:
zou iets voor mij zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders.
Pa: Hey, zullen we trouwen?
Ma: Ja, doen we!
Hij krijgt het nu als "grapje' nog achter zich aangegooid.
Modequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvuren
Ik moest 2 keer lezen om te begrijpen wat er nu eigenlijk staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap
Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ondanks mijn pro-actieve hands-on mentaliteit.
Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen.
In een wijnglas? Serveren in een Port- of sherryglas is inmiddels passe?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragen
Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Trouwen, dat is toch datgene wat je voor de belasting doet?
Die van mij woonden tegenover elkaar in de straatquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef vencodark het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.
Oh en tot een paar jaar terug wist ik dat mijn moeder eerst met iemand anders was verloofd.
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van...
Zonder in de hel te komen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen.
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen.
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomenquote:
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.
Pa is nog steeds niet romantisch.
Mijn ma werd een keer boos omdat hij "nooit eens een keer een bloemetje meenam".
Dus de volgende dag komt mijn pa thuis met bloemen.
Mijn ma boos, "ja, als ik erom vraag hoeft het niet!
Dus mijn pa heeft toen de bloemen uit de vaas getrokken en in de vuilnisbak geflikkerd.
Hij liet altijd wel met Valentijn 3 bossen bloemen bezorgen thuis. Een voor ma, een voor mij en een voor mijn zusje.
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen!
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomen
Een stukje feedback.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Met 80 SOA's!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!
Dat dacht mijn pa dus ook. Ze heeft daarna nooit meer gezeurd over bloemen, dus het werkte wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.
Dat laatste is wel lief.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit eens een manager die een vergadering hield omdat hij niet tevreden was over de kleurtjes die we hadden gebruikt voor de tabbladen in een rapport dat een collega en ik hadden opgesteld. Wat ben ik dronken geworden die avond.
Je moet ook eens van die hetero's afblijven!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Belachelijk! De eerste hetero waar ik een move op maak wijst me af.
NEXT!
Je weet wie je bent
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
Mijn weekend is nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.
I need a cocktailquote:
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
www.praythegayaway.com?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
Dat wil ik ook!quote:
Ik ga zo halenquote:
quote:
Das meer voor gelovigen, das kiezen tussen 2 kwadenquote:
Thuisgewerkt; checkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!
Misschien vanmiddag maar eens thuiswerken, geen zin meer om hier nog te zitten.
Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!quote:
Hij mag mij als zondebok aanwijzen. I laugh in the face of danger.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Naziquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zijn Australiërs racisten
De rest snap ik.
Ach so.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi.
Had ook gekund ja, maar wil zo nog even de stad inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Lui wijf zijn en nu pas aan het werk gaan? check.
Dat. Dat ze racisten zijn is natuurlijk vooral omdat ze die eisen aan iedereen stellen, ook aan Amerikanen. Dan ben je pas een ECKTE racist natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi.
Een Auzi.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan al veel sneller een nazi zijn hoor:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ze maken weld ankbaar gebruik van aziaten voor de kutklusjes, maar kijken er ondertussen enorm op neer en behandelen ze een op een vaak kut. Ik ben dol op australie, maar een tikje racist zijn ze welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou wel in Australië willen wonen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Hadden ze die eisen niet had ik dit nu vanuit daar gepost.
Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach so.
Ik had eerder verwacht dat ze dat land hadden bestempeld als DANGEROUS CRIMINALS ofzo.
Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou wel in Australië willen wonen?
O ja, had een vriendin van me het al over toen ze zo'n jeugdvisum ofzo wilde aanvragen voor een jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.
Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Hadden ze die eisen niet had ik dit nu vanuit daar gepost.
Die Zweedse waar je ook down under mee bent gegaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaas.
Opleiding is wel in orde, maar ze zoeken geen mensen in mijn vakgebied, en dan kom je er niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet meer met die zweedsequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.
Ik heb er nog een oudoom wonen. Op een ranch, met paarden, en een huis waar het spookt. Ofzo. M'n neven zijn er weleens geweest, waren snel weer wegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die Zweedse waar je ook down under mee bent gegaan?
Mijn nichtje woont al 8 jaar in Australië, dus is dan ook getrouwd met een Australiër. Glazenwasser en secretaresse en hebben een prachtig huis met zwembad en een dikke auto voor de deur.
Dan is Leidsche Rijn nog beter zelfs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog een oudoom wonen. Op een ranch, met paarden, en een huis waar het spookt. Ofzo. M'n neven zijn er weleens geweest, waren snel weer weg
Ah, op die manier. Ik zou kunnen gaan, maar dan moet ik me specialiseren. En dat is duur en ik heb nog nooit in mijn vakgebied gewerktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opleiding is wel in orde, maar ze zoeken geen mensen in mijn vakgebied, en dan kom je er niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet meer met die zweedse.
Ik wacht rustig af tot we daar een filiaal hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik zou kunnen gaan, maar dan moet ik me specialiseren. En dat is duur en ik heb nog nooit in mijn vakgebied gewerktMijn meisje heeft er zo een baan, zij wel
Het is er iig beter weer dan hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo van het emigreren, maar zou er wel een maandje naartoe willen ofzo, al trekt Nieuw-Zeeland me meer.
Wij hebben dat al, zowel in Australië als in N-Z. Toch maar eens kijken of ze daar nog mensen nodig hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot we daar een filiaal hebben.
In Australië kan het ook sneeuwenquote:
Ik zou zeggen: doen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben dat al, zowel in Australië als in N-Z. Toch maar eens kijken of ze daar nog mensen nodig hebben.
Jij werkt toch als TV-producent? Dan vind je zeker wel een baan daar. Er was een lijst van beroepen online, google eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Ripley het volgende:
Ik zou er ook wel willen wonen. Brox zou er wel aan werk kunnen komen, maar ik niet denk ik. Tenzij ik bij de australische tak van een europees bedrijf zou worden toegevoegd.
er schijnt ook wel eens een klein stukje bos in de hens te staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Australië kan het ook sneeuwenEn overstromen enzo.
En je gaat er dood van de warmte, of wordt gebeten door een beest.
Nederland
Dat kan ik en doe ik hier ook hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doen!
17:00 klaar met werken en meteen door naar de BBQ op de boulevard.
het is er vast niet allemaal koek en ei, maar hey, het is er warm.
ja ok, maar (nofi, het lijkt me opzich best ok) Malta is geen Australiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik en doe ik hier ook hoor
http://www.workpermit.com/australia/skilled/occupation_list.htmquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij werkt toch als TV-producent? Dan vind je zeker wel een baan daar. Er was een lijst van beroepen online, google eens.
True. Malta is klein, heul klein. En tot nu toe bevalt het me hier meer dan prima, maar oud worden (duh, dat ben ik alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar (nofi, het lijkt me opzich best ok) Malta is geen Australie.
Hoelang zit jij nu al in Malta?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Malta is klein, heul klein. En tot nu toe bevalt het me hier meer dan prima, maar oud worden (duh, dat ben ik al) ga ik hier niet doen. Ben wel aan het kijken wat ik met aanvullende opleiding en mijn werkervaring kan doen over de grens. Australie is een grote plus. Alleen ben ik gek op mediterraans Europa. Spanje, Portugal, Italie, Griekenland
De economie is daar alleen ronduit kut
Ik vind Nederland ook een heel leuk land en ik vind dat Nederlanders veel te veel zeiken als je ziet hoe hoog onze levensstandaard is. Maar inderdaad, het weer zou een reden zijn om naar elders te vertrekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet emigreren. Blijf gewoon gezellig in Nederland. Enige waar ik hier een hekel aan heb dat is de winter.
Hier is ook niet alles ideaal maar ik vind Nederland gewoon fijn en vertrouwd. In het buitenland moet je zoveel weer leren en ik zou er niet kunnen wennen. Daarnaast zou ik de bekende mensen in mijn omgeving missen. Niet alleen ouders bijvoorbeeld maar ook dat je op straat ineens een oude bekende tegenkomt ofzo. Dat is in het buitenland niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind Nederland ook een heel leuk land en ik vind dat Nederlanders veel te veel zeiken als je ziet hoe hoog onze levensstandaard is. Maar inderdaad, het weer zou een reden zijn om naar elders te vertrekken
Ach so, dat had ik verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
http://www.workpermit.com/australia/skilled/occupation_list.htm
mijn beroep staat er niet op. Ik ben overigens geen producer, maar head of development. Het zou denk ik wel kunnen via contacten die ik daar heb overigens.
op 19 maart ben ik hier 2 jaar woonachtigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang zit jij nu al in Malta?
idem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet emigreren. Blijf gewoon gezellig in Nederland. Enige waar ik hier een hekel aan heb dat is de winter.
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Australië kan het ook sneeuwenEn overstromen enzo.
En je gaat er dood van de warmte, of wordt gebeten door een beest.
Nederland
Ach zeik niet zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.
Neuh, ik heb nooit last van je gehadquote:
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nooit last van je gehad.
Verhuis naar Marokko! Naar het Rifgebergte! Daar sneeuwt het ook, zeiken ze enorm op de staat van het land, EN....wait for it......ze hebben kloteberbers MET bontkraagjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.
Of een vrouw ingepikt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maanvis of Q!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben.
Levensloosheidsverwensing, ban!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanvis of Q!
Volgens mij gewoon klonen.
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben.
Awww! Heb je geen wak gemaakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver.
Stommerd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanvis of Q!
Volgens mij gewoon klonen.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver.
Stoofpotje van maken dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
ja, dat werkt ook altijd goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.
Zo hoort het ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.
Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww! Heb je geen wak gemaakt?
Het had niet nodig geweest.quote:
Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.
[..]
Het had niet nodig geweest.
In een beslaglaagje in de pan ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroeren
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een beslaglaagje in de pan ook niet.
Dan waren ze inderdaad niet vastgevroren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een beslaglaagje in de pan ook niet.
Wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
Ik ga risotto met, jawel, seafood maken voor vanavondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
En dat hondje dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt iemand langs met een ontzettend supersnoezig klein wit hondje en ik ga hem zo jatten.
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Die blijft zielig jankend alleen achter in de sneeuw
Awquote:
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.
Als ze een lege fles bier in haar oor heeft, weet je dat Q het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
TOF!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Ligt het tempo zo laag ja? Opvallend dat ik in die 6 jaar dat ik hier woon al aan mn 5e onderburen toe ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!
Bijna net zo koud als hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
omg het wordt volgende week 5 graden! Rokjesweer!
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna net zo koud als hier.![]()
[ afbeelding ]
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even negen mensen omleggen
Samequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Het is een vrouw. Maar who knows!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.
Malteser site, dus te verwachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof er helemaal heul niets van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
En het was een heul onschuldig plaatje nog wel
Waaom niet? Omdat ik het ben zeker he?quote:
quote:
Hey Sting, das lang gelee!quote:
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dat genuil over die elfstedentocht echt ZO zat he.
Ja, ga lekker verder lurken danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, kut, ik was aan het lurken
Barb
Jahoor, primaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga lekker verder lurken dan![]()
Alles ok?
Rellen nog wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Jahoor, prima![]()
Morgen rellen in A'dam bij een anti-ACTA betoging![]()
En met jou?
Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rellen nog wel!![]()
Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.
Zekers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rellen nog wel!![]()
Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest
Nothing lasts forever, confrere. Maar ja, tot op nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's?
Ja precies! Tief op met je ijsgezeikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.
Sure, but nothing beats the real deal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
De rode klats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers.Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.
![]()
Toppie joppie!
Dat was in 1997 nog niet zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan
En survivalprogramma's met doodgewone Nederlandsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders.
Ik kijk dan eigenlijk ook alleen maar het Journaal, Radar, Kassa en heel af en toe een talentenjachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En survivalprogramma's met doodgewone NederlandsNou ja, iets na 1997 dan.
Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin.
Dan krijg ik hier muiterijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Doe net als mij gooi de tv het huis uit nergens geen last meer van.
Does ff nietquote:
Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of filmsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Doe net als mij gooi de tv het huis uit nergens geen last meer van.
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En survivalprogramma's met doodgewone NederlandsNou ja, iets na 1997 dan.
Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin.
Kijkers suckquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderdus blame de kijker
'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan
Oke, ik loop ws onwijs achter maar is 100% Tukker Krea?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers.Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.
![]()
Toppie joppie!
Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of films
Idd. Thank god for newsgroups en series.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijkers suck.
Nick vs Simon, 1.9 miljoen kijkers.
Laptop is ook bijna hetzelfde als een plasma-TV van 119 cmquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.
Ja, dat begrijp ik en dat is dus erg jammer. Maar bijv. Expeditie Robinson deed het toch ook goed zonder BN-ers? Of is dat een illusie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderdus blame de kijker
Vreselijke aandachtshoer indd. Moet je nagaan als hij gewonnen had.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |