abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107819788
*)
pi_107819800
Dit is de reeks!
pi_107819806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.
Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
pi_107819807
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_107819814
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:44:24 #6
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107819815
Goed verhaal.
'Cos boys don't cry.
pi_107819829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
pi_107819879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:46:59 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107819889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken. :P
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd :)
pi_107819921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh. :{ Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh. :{
Misschien zoiets. :')
pi_107819926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd :)
Ja, maar in een reeks nooit gedaan. ;)
pi_107819948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh. :{ Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh. :{
:o
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts! :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:49:35 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107819949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een verlovingsring? :o
pi_107819961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Inderdaad. :')
pi_107819979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb. :+ Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een verlovingsring? :o
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in. :@
pi_107820000
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt. :') Jezus.
pi_107820004
Goedemorgen :)

Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden *O*

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107820016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt. :') Jezus.
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad. :)
pi_107820024
quote:

[..]

Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb. :+ Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.

[..]

Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in. :@
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet. :)
pi_107820034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad. :)
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee. :)
pi_107820051
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen :)

Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden *O*

Het is hier -3, spekglad op de stoepen, en ik ga zo met 24 kleuters een Winterwandeling maken.

:'(
pi_107820064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet. :)
Dat klopt. Het moet me ook niet veel kunnen schelen maar het valt niet mee als je nog thuis woont.
Ik probeer er ook steeds meer bij te bedenken dat het mij werkelijk niet moet beïnvloeden wat een ander ervan vindt. :)
pi_107820066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee. :)
Dat is een heel proces, maar alles valt te leren.
pi_107820067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:54:41 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820083
quote:

:') echt.. schandalig dat ik dit niet weet!
quote:
En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen? :?
pi_107820088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.
Dat klopt. Soms wil ik ook gewoon echt niet weten wat een ander ervan vindt. Maar helemaal loslaten gaat toch ook niet hoor.
pi_107820112
Kluts wieder da? *O*
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107820113
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn. :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:56:11 #29
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn. :)
Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_107820133
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Kluts wieder da? *O*
Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag. :')
pi_107820146
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') echt.. schandalig dat ik dit niet weet!

[..]

En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen? :?
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden. :') Zijn moeder wist het namelijk wel en dat hoorde mijn moeder. Die ging zich al achtergesteld voelen dat zij het niet wist dus toen ik het vertelde, was het van: Oh. :{

Nee, want het geld dat ie eraan uit had willen geven, gaf ie daarna aan iets anders uit. :P Bij hem gaat dat snel. :P Daarbij, inmiddels zijn er ook nieuwe meubels en een nieuwe vloer gelegd. Over tijdje naar Parijs dus ja. Is trouwens al 3 maanden terug hoor. ;)
pi_107820158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug. :)
pi_107820163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag. :')
En hoe bevalt je nieuwe job? :)
pi_107820173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug. :)
Dat heet volwassen worden, je weet wel, dat enge wat niemand wil zijn.
En toch is het zo heerlijk! *O* :D
pi_107820189
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En hoe bevalt je nieuwe job? :)
Goed! Erg leuk en lekker veel te doen. *O*
Behalve vandaag dan. Ondanks mijn pro-actieve hands-on mentaliteit. :')
pi_107820195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben nu 26. :P Uit huis zijn zal ook wel helpen natuurlijk. ;)
pi_107820237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Volwassen worden? Hoe doe je dat?
pi_107820239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.
Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek. :7
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:00:33 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden. :') Zijn moeder wist het namelijk wel en dat hoorde mijn moeder. Die ging zich al achtergesteld voelen dat zij het niet wist dus toen ik het vertelde, was het van: Oh. :{

Nee, want het geld dat ie eraan uit had willen geven, gaf ie daarna aan iets anders uit. :P Bij hem gaat dat snel. :P Daarbij, inmiddels zijn er ook nieuwe meubels en een nieuwe vloer gelegd. Over tijdje naar Parijs dus ja. Is trouwens al 3 maanden terug hoor. ;)
Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?

Het zou dus een impulsaankoop zijn?
een verlovingsring doe je toch alleen als je ook van plan bent te trouwen / huwelijksaanzoek enzo? Dat doe je niet in een impuls lijkt me. En anders maa rhet geld uitgeven aan wat anders.
pi_107820263
Leuk vebnco ;)

Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:01:46 #41
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek. :7
Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ik :(
pi_107820288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ik :(
Vraag daar dan om! Te druk met hoedjes passen zeker. :(
pi_107820297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben nu 26. :P Uit huis zijn zal ook wel helpen natuurlijk. ;)
Ik heb een aantal jaar geen contact met mijn ouders gehad, en hoewel dat allesbehalve tof is, heb ik er in die zin wel wat aan gehad. Ik had vanaf mijn 21ste eigenlijk geen verantwoording af te leggen aan ze of verwachtingen te vervullen waardoor ik eigenlijk gewoon altijd heb kunnen kiezen wat ik zelf wil. Dat was dan ook het enige voordeel, maar toch. :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:02:44 #44
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820301
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:

[..]

:D :')
pi_107820330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?

Het zou dus een impulsaankoop zijn?
een verlovingsring doe je toch alleen als je ook van plan bent te trouwen / huwelijksaanzoek enzo? Dat doe je niet in een impuls lijkt me. En anders maa rhet geld uitgeven aan wat anders.
Nee, we waren bij zijn ouders geweest en K. begon te vertellen over wat zijn moeder had gezegd. Dus zo liep het.
Hij is wel impulsief dus dat was ook wel een deel. Hij had in een weekend naar Parijs willen gaan, ring kopen en een tof weekend hebben. Niet zozeer om per direct al een huwelijk te plannen, maar een soort van echte serieuze betekenis ofzo aan elkaar. Het ging o.a. niet door omdat hij geen vrij kon krijgen en kocht toen dus iets anders wat ie nog nodig had.
Impulsief misschien, maar niet minder gemeend. Hij wil heel graag maar ik vind het nog een beetje vroeg voor verlovingen en trouwerijen. ;) Dat zal ook wel hem tegenhouden.
pi_107820338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:

[..]

_O- :')
pi_107820366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco ;)

Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo :)
Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen. :+ Maar nu nog niet hoor. ;)
pi_107820425
Het zou overigens niets voor mij zijn geweest, ik heb de jaren dat ik alleen woonde echt gekoesterd en vond het heerlijk om helemaal alleen alle keuzes te kunnen maken. Maar als het bij je past om het zo aan te pakken en je bent er happy mee, zeg ik: geniet er van. :)
pi_107820450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen. :+ Maar nu nog niet hoor. ;)
Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat? ;(
pi_107820465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat? ;(
Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Nee, wel goed aanpakken dan. :+ En niet met de familie erbij etc. etc. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:10:17 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:

Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mij ;(

:P
pi_107820515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mij ;(

:P
Haha, goeie grap. :P

Nee, dat dan weer niet. *O*
pi_107820588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring :')
pi_107820765
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring :')
het kan slechter :{
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:19:14 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107820780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco ;)

Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek? :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_107820798
quote:

[..]

Ging je wel op je knieën?
pi_107820813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

het kan slechter :{
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. :@
pi_107820817
quote:

[..]

Het aanzoek klinkt iig goed :)
pi_107820829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst. :P
pi_107820847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ging je wel op je knieën?
Yup :@
pi_107820855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

ik krijg er meteen een bridezilla associatie bij :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107820863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Yup
Nice! Hoelang was je samen dan?
pi_107820900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nice! Hoelang was je samen dan?
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
pi_107820917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107820931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
Oh, je bent zelfs getrouwd geweest. Weet niet waarom maar ik ging uit van de gedachte dat je haar wel gevraagd had, maar dat het nooit zover gekomen was.
Wow, na 12 jaar uit elkaar. -O- Wist ik niet. :)
pi_107820947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst. :P
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards :{w
pi_107820986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards :{w
Ik eet kroketten. :{ Hij is vegetariër. -O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:39 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Hij is vegetariër. -O-
Dat lijkt me helemaal hel _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:50 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik eet kroketten. :{ Hij is vegetariër. -O-
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft :').

Vega's :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_107821048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me helemaal hel _O-
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft :').

Vega's :').
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
pi_107821052
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd. :') :@
pi_107821068
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd. :') :@
Aaah. O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:26:56 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821079
quote:
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar :') )
Mijn toekomstige vriend mag mijn pa ook best om toestemming vragen O+
pi_107821106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow :') Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch.... :@
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:27:46 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.

[..]

Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen? B-).
Get woke, go broke!
pi_107821116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar :') )
Mijn pa mag mijn toekomstige vriend ook best om toestemming vragen O+
:X _O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:28:24 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:') lol!
pi_107821144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen? B-).
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:29:09 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821161
HW, let op de volgorde he! ;)
pi_107821174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik zag het ook _O- :')
pi_107821177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ow :') Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch.... :@
zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107821182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
*)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:30:16 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf :7.

Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet :7.
Get woke, go broke!
pi_107821198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie. :P
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd :{
pi_107821205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Fuckuing baas een goeie kroket
Beter kan je niet krijgen
pi_107821208
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zag het ook _O- :')
ik probeerde me vooral niet voor te stellen waarvoor die toestemming diende :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:30:54 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:

Rare meid is het toch die Venco :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:10 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Rare meid is het toch die Venco :P
Toch is ze wel lief :).
Get woke, go broke!
pi_107821222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
You seriously need to woo some woman, dude...
pi_107821228
quote:
Volgorde! You are doing it wrong.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:36 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Toch is ze wel lief :).
En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen :o :{
pi_107821234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het bruine is natuurlijk ook maar toevallig.
En de rest is hij ook hoor. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd :{
Ondanks dat het waarheden zijn, zijn dat uiteraard niet de redenen dat ik bij hem ben. ;)
pi_107821288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen :o :{
Ik ben het. O+
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
pi_107821303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgorde! You are doing it wrong.
Nope. Ik doe het goed. Heb er direct achter gezegd dat als hij nee zou zeggen, ik haar zou toch zou schaken.

Hij moest heul hard lachen daarom :') ;( :@
pi_107821307
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:33:34 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:

Ik ben het. O+
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
Zonder afspraak kom je er niet in :{w
pi_107821341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben het. O+
Je komt naar Malta? O+
pi_107821345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zonder afspraak kom je er niet in :{w
Ik ben nogal iemand die onverwachts komt aanwaaien, dat is waar. ;)
pi_107821357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je komt naar Malta? O+
Ik heb jou nog nooit gezien dus je valt er niet onder. :P
pi_107821369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gezien dus je valt er niet onder. :P
:'(
pi_107821370
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

You seriously need to woo some woman, dude...
iets met tijd, geld en comfortzone.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107821402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment :)
Zoals mijn ouders.
Pa: Hey, zullen we trouwen?
Ma: Ja, doen we!

Hij krijgt het nu als "grapje' nog achter zich aangegooid. :D
pi_107821407
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

iets met tijd, geld en comfortzone.
-O-
pi_107821426
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-O-
Hoe romantisch idd. ;(
pi_107821452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zoals mijn ouders.

Ieuw :{w
pi_107821487
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hoe romantisch idd. ;(
Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvuren ;(
pi_107821534
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen. :P
pi_107821535
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap :')
pi_107821536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zoals mijn ouders.

zou iets voor mij zijn :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:40:42 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap :')
Mode :').
Get woke, go broke!
pi_107821553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvuren ;(
:')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:41:03 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_107821557
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zou iets voor mij zijn :@
Trouwen, dat is toch datgene wat je voor de belasting doet? :7
For great justice!
pi_107821563
quote:
Ik moest 2 keer lezen om te begrijpen wat er nu eigenlijk staat.
pi_107821638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ondanks mijn pro-actieve hands-on mentaliteit. :')
Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van... :N
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:44:00 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821666
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen. :P
Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragen :')
pi_107821698
quote:
In een wijnglas? Serveren in een Port- of sherryglas is inmiddels passe? ;(

pi_107821700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragen :')
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.
Oh en tot een paar jaar terug wist ik dat mijn moeder eerst met iemand anders was verloofd. :o
pi_107821733
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Trouwen, dat is toch datgene wat je voor de belasting doet? :7
Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen. :+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:46:13 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821739
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef vencodark het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.
Oh en tot een paar jaar terug wist ik dat mijn moeder eerst met iemand anders was verloofd. :o
Die van mij woonden tegenover elkaar in de straat :')
Geen idee of het eerste liefde was, maar wel vanaf tienertijd al.
pi_107821767
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van... :N
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei. ;(
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:48:00 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_107821814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen. :+
Zonder in de hel te komen! *O*
For great justice!
pi_107821840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies! *O*
pi_107821841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.

Pa is nog steeds niet romantisch.
Mijn ma werd een keer boos omdat hij "nooit eens een keer een bloemetje meenam".
Dus de volgende dag komt mijn pa thuis met bloemen.
Mijn ma boos, "ja, als ik erom vraag hoeft het niet! :(
Dus mijn pa heeft toen de bloemen uit de vaas getrokken en in de vuilnisbak geflikkerd. :')

Hij liet altijd wel met Valentijn 3 bossen bloemen bezorgen thuis. Een voor ma, een voor mij en een voor mijn zusje. O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:49:06 #124
141482 Q.
JurassiQ
pi_107821862
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies! *O*
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen! *O*
For great justice!
pi_107821891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Zonder in de hel te komen! *O*
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomen ;(
pi_107821896
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.

Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
pi_107821912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.

Pa is nog steeds niet romantisch.
Mijn ma werd een keer boos omdat hij "nooit eens een keer een bloemetje meenam".
Dus de volgende dag komt mijn pa thuis met bloemen.
Mijn ma boos, "ja, als ik erom vraag hoeft het niet! :(
Dus mijn pa heeft toen de bloemen uit de vaas getrokken en in de vuilnisbak geflikkerd. :')

Hij liet altijd wel met Valentijn 3 bossen bloemen bezorgen thuis. Een voor ma, een voor mij en een voor mijn zusje. O+
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg. :P
Dat laatste is wel lief. O+
pi_107821924
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen! *O*
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok! *O*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:50:47 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_107821925
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomen ;(
Je was okay. RIP aan je nabestaanden. :'(!
For great justice!
pi_107821930
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Een stukje feedback. -O-
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 februari 2012 @ 11:50:58 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_107821934
quote:
OMG, ik lees net in de marie claire
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:51:00 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_107821936
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok! *O*
Met 80 SOA's! *O*
For great justice!
pi_107822006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg. :P
Dat laatste is wel lief. O+
Dat dacht mijn pa dus ook. Ze heeft daarna nooit meer gezeurd over bloemen, dus het werkte wel. B-)
pi_107822012
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

_O-

Ik had ooit eens een manager die een vergadering hield omdat hij niet tevreden was over de kleurtjes die we hadden gebruikt voor de tabbladen in een rapport dat een collega en ik hadden opgesteld. Wat ben ik dronken geworden die avond. ;(
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:53:17 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107822017
Belachelijk! De eerste hetero waar ik een move op maak wijst me af.
NEXT!

;)

Je weet wie je bent :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:54:18 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_107822056
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-

Ik had ooit eens een manager die een vergadering hield omdat hij niet tevreden was over de kleurtjes die we hadden gebruikt voor de tabbladen in een rapport dat een collega en ik hadden opgesteld. Wat ben ik dronken geworden die avond. ;(
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken. O+
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:54:34 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107822069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!

;)

Je moet ook eens van die hetero's afblijven!!! :(
pi_107822097
quote:
NEXT!

;)

Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving? :(
pi_107822100
quote:
NEXT!

;)

:') _O-
pi_107822141
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken. O+
Mijn weekend is nu O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:56:30 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107822159
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:') _O-
I need a cocktail :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:56:37 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving? :(
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
Get woke, go broke!
pi_107822200
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook al aan ja. :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:58:43 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107822245
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

www.praythegayaway.com?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:58:44 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_107822247
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mijn weekend is nu O+
Dat wil ik ook! :'(!
Misschien vanmiddag maar eens thuiswerken, geen zin meer om hier nog te zitten. 8-)
For great justice!
pi_107822277
pi_107822284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

I need a cocktail :P
Ik ga zo halen :9
pi_107822308
quote:
_O- Die moet geclaimed worden! :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:01:09 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822331
quote:
Das meer voor gelovigen, das kiezen tussen 2 kwaden B-).
Get woke, go broke!
pi_107822404
Toegegeven! Ze hebben soms best humor daar

pi_107822412
quote:
Nice. *O*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:03:56 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107822440
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wil ik ook! :'(!
Misschien vanmiddag maar eens thuiswerken, geen zin meer om hier nog te zitten. 8-)
Thuisgewerkt; check
vrij? : check

:9
pi_107822474

pi_107822638
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O- Die moet geclaimed worden! :')
Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!
pi_107822672
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Barbusse het volgende:

[ afbeelding ]
Hoezo zijn Australiërs racisten :D
De rest snap ik.
Tap tap tap
pi_107822687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Thuisgewerkt; check
vrij? : check

:9
Lui wijf zijn en nu pas aan het werk gaan? check.
Tap tap tap
pi_107822703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!
Hij mag mij als zondebok aanwijzen. I laugh in the face of danger. :7
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:11:05 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoezo zijn Australiërs racisten :D
De rest snap ik.
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi :Y.
Get woke, go broke!
pi_107822774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi :Y.
Ach so.
Ik had eerder verwacht dat ze dat land hadden bestempeld als DANGEROUS CRIMINALS ofzo.
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:12:48 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107822793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:

Lui wijf zijn en nu pas aan het werk gaan? check.
Had ook gekund ja, maar wil zo nog even de stad in :)
pi_107822795
quote:

[..]

Dat. Dat ze racisten zijn is natuurlijk vooral omdat ze die eisen aan iedereen stellen, ook aan Amerikanen. Dan ben je pas een ECKTE racist natuurlijk! *O*
pi_107822797
quote:

[..]

Een Auzi. :+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:13:20 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822814
Hadden ze die eisen niet had ik dit nu vanuit daar gepost :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:13:33 #164
141482 Q.
JurassiQ
pi_107822816
quote:

[..]

Je kan al veel sneller een nazi zijn hoor:

Griekenland. :')
For great justice!
pi_107822818
quote:

[..]

Nou, ze maken weld ankbaar gebruik van aziaten voor de kutklusjes, maar kijken er ondertussen enorm op neer en behandelen ze een op een vaak kut. Ik ben dol op australie, maar een tikje racist zijn ze wel :)
pi_107822830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Jij zou wel in Australië willen wonen?
pi_107822831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een Auzi. :+
wehe
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:20 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822840
Griekenland moeten ze zsm griek-vrij maken, gewoon als vakantieoord voor Europa annexeren.
Get woke, go broke!
pi_107822850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ach so.
Ik had eerder verwacht dat ze dat land hadden bestempeld als DANGEROUS CRIMINALS ofzo.
Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:44 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij zou wel in Australië willen wonen?
Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaas :P.
Get woke, go broke!
pi_107822868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.
O ja, had een vriendin van me het al over toen ze zo'n jeugdvisum ofzo wilde aanvragen voor een jaar.
Tap tap tap
pi_107822876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.
pi_107822887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaas :P.
Die Zweedse waar je ook down under mee bent gegaan? :P

Mijn nichtje woont al 8 jaar in Australië, dus is dan ook getrouwd met een Australiër. Glazenwasser en secretaresse en hebben een prachtig huis met zwembad en een dikke auto voor de deur. O+
pi_107822900
Maar als je als Europeaan naar de VS verhuist, moet je toch ook een bepaald bedrag op de rekening hebben staan en genoeg kans hebben op de arbeidsmarkt daar?
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:16:25 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822904
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.
Opleiding is wel in orde, maar ze zoeken geen mensen in mijn vakgebied, en dan kom je er niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet meer met die zweedse :P.
Get woke, go broke!
pi_107822918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die Zweedse waar je ook down under mee bent gegaan? :P

Mijn nichtje woont al 8 jaar in Australië, dus is dan ook getrouwd met een Australiër. Glazenwasser en secretaresse en hebben een prachtig huis met zwembad en een dikke auto voor de deur. O+
Ik heb er nog een oudoom wonen. Op een ranch, met paarden, en een huis waar het spookt. Ofzo. M'n neven zijn er weleens geweest, waren snel weer weg :')
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:18:10 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_107822958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er nog een oudoom wonen. Op een ranch, met paarden, en een huis waar het spookt. Ofzo. M'n neven zijn er weleens geweest, waren snel weer weg :')
Dan is Leidsche Rijn nog beter zelfs.
For great justice!
pi_107822961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Opleiding is wel in orde, maar ze zoeken geen mensen in mijn vakgebied, en dan kom je er niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet meer met die zweedse :P.
Ah, op die manier. Ik zou kunnen gaan, maar dan moet ik me specialiseren. En dat is duur en ik heb nog nooit in mijn vakgebied gewerkt :') Mijn meisje heeft er zo een baan, zij wel :(
pi_107822967
Ik ben niet zo van het emigreren, maar zou er wel een maandje naartoe willen ofzo, al trekt Nieuw-Zeeland me meer.
Tap tap tap
pi_107822974
Ik zou er ook wel willen wonen. Brox zou er wel aan werk kunnen komen, maar ik niet denk ik. Tenzij ik bij de australische tak van een europees bedrijf zou worden toegevoegd.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:19:01 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107822989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Ik zou kunnen gaan, maar dan moet ik me specialiseren. En dat is duur en ik heb nog nooit in mijn vakgebied gewerkt :') Mijn meisje heeft er zo een baan, zij wel :(
Ik wacht rustig af tot we daar een filiaal hebben :7.
Get woke, go broke!
pi_107822994
Als ik 'even' de educatieve master volg zou ik er technisch gezien aan de bak kunnen als docent :')
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:19:40 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo van het emigreren, maar zou er wel een maandje naartoe willen ofzo, al trekt Nieuw-Zeeland me meer.
Het is er iig beter weer dan hier. :7
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:20:05 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823012
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wacht rustig af tot we daar een filiaal hebben :7.
Wij hebben dat al, zowel in Australië als in N-Z. Toch maar eens kijken of ze daar nog mensen nodig hebben.
For great justice!
pi_107823024
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is er iig beter weer dan hier. :7
In Australië kan het ook sneeuwen :7 En overstromen enzo.
En je gaat er dood van de warmte, of wordt gebeten door een beest.

Nederland O+
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:20:54 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823042
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Wij hebben dat al, zowel in Australië als in N-Z. Toch maar eens kijken of ze daar nog mensen nodig hebben.
Ik zou zeggen: doen!

17:00 klaar met werken en meteen door naar de BBQ op de boulevard :P.

het is er vast niet allemaal koek en ei, maar hey, het is er warm :P.
Get woke, go broke!
pi_107823045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:18 schreef Ripley het volgende:
Ik zou er ook wel willen wonen. Brox zou er wel aan werk kunnen komen, maar ik niet denk ik. Tenzij ik bij de australische tak van een europees bedrijf zou worden toegevoegd.
Jij werkt toch als TV-producent? Dan vind je zeker wel een baan daar. Er was een lijst van beroepen online, google eens. :)
pi_107823058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nederland O+
er schijnt ook wel eens een klein stukje bos in de hens te staan.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107823060
Er was toch ook een keer een stel afgewezen voor een vv in Australië omdat ze te dik waren ofzo?
pi_107823067
IT-ers staan wel op de lijst met gewenste beroepen trouwens hoor :)
pi_107823071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

17:00 klaar met werken en meteen door naar de BBQ op de boulevard :P.

het is er vast niet allemaal koek en ei, maar hey, het is er warm :P.
Dat kan ik en doe ik hier ook hoor :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:22:33 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan ik en doe ik hier ook hoor :')
ja ok, maar (nofi, het lijkt me opzich best ok) Malta is geen Australie :).
Get woke, go broke!
pi_107823162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij werkt toch als TV-producent? Dan vind je zeker wel een baan daar. Er was een lijst van beroepen online, google eens. :)
http://www.workpermit.com/australia/skilled/occupation_list.htm

mijn beroep staat er niet op. Ik ben overigens geen producer, maar head of development. Het zou denk ik wel kunnen via contacten die ik daar heb overigens. :)
pi_107823170
Ik wil niet emigreren. Blijf gewoon gezellig in Nederland. Enige waar ik hier een hekel aan heb dat is de winter. :P
pi_107823198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja ok, maar (nofi, het lijkt me opzich best ok) Malta is geen Australie :).
True. Malta is klein, heul klein. En tot nu toe bevalt het me hier meer dan prima, maar oud worden (duh, dat ben ik al :') ) ga ik hier niet doen. Ben wel aan het kijken wat ik met aanvullende opleiding en mijn werkervaring kan doen over de grens. Australie is een grote plus. Alleen ben ik gek op mediterraans Europa. Spanje, Portugal, Italie, Griekenland O+ De economie is daar alleen ronduit kut -O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:26:44 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823218
Ik heb nu ook geen directe plannen hoor, maar ik zou bij een buitenkans ook zeker geen nee zeggen.
Get woke, go broke!
pi_107823229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

True. Malta is klein, heul klein. En tot nu toe bevalt het me hier meer dan prima, maar oud worden (duh, dat ben ik al :') ) ga ik hier niet doen. Ben wel aan het kijken wat ik met aanvullende opleiding en mijn werkervaring kan doen over de grens. Australie is een grote plus. Alleen ben ik gek op mediterraans Europa. Spanje, Portugal, Italie, Griekenland O+ De economie is daar alleen ronduit kut -O-
Hoelang zit jij nu al in Malta?
pi_107823230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet emigreren. Blijf gewoon gezellig in Nederland. Enige waar ik hier een hekel aan heb dat is de winter. :P
Ik vind Nederland ook een heel leuk land en ik vind dat Nederlanders veel te veel zeiken als je ziet hoe hoog onze levensstandaard is. Maar inderdaad, het weer zou een reden zijn om naar elders te vertrekken :)
pi_107823295
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind Nederland ook een heel leuk land en ik vind dat Nederlanders veel te veel zeiken als je ziet hoe hoog onze levensstandaard is. Maar inderdaad, het weer zou een reden zijn om naar elders te vertrekken :)
Hier is ook niet alles ideaal maar ik vind Nederland gewoon fijn en vertrouwd. In het buitenland moet je zoveel weer leren en ik zou er niet kunnen wennen. Daarnaast zou ik de bekende mensen in mijn omgeving missen. Niet alleen ouders bijvoorbeeld maar ook dat je op straat ineens een oude bekende tegenkomt ofzo. Dat is in het buitenland niet.
En de winter overleef je altijd weer maar wat heb ik er toch een hekel aan. :')
pi_107823301
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef Ripley het volgende:

[..]

http://www.workpermit.com/australia/skilled/occupation_list.htm

mijn beroep staat er niet op. Ik ben overigens geen producer, maar head of development. Het zou denk ik wel kunnen via contacten die ik daar heb overigens. :)
Ach so, dat had ik verkeerd begrepen dan :) Maar het kan nooit kwaad om te kijken wat je kansen zijn toch?
pi_107823347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoelang zit jij nu al in Malta?
op 19 maart ben ik hier 2 jaar woonachtig :)

En een beetje illegaal woonachtig, naar het schijnt, want m'n paspoort is verlopen :')
pi_107823362
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
idem.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:33:53 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nederland O+
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers. O+
For great justice!
pi_107823452
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers. O+
Ach zeik niet zo
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:34:30 #205
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je wil gewoon van me af hè?
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:34:36 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ach zeik niet zo
Ik! O+!
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:35:31 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823489
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Je wil gewoon van me af hè?
Neuh, ik heb nooit last van je gehad :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:35:46 #208
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, ik heb nooit last van je gehad :7.
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.
For great justice!
pi_107823504
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Verhuis naar Marokko! Naar het Rifgebergte! Daar sneeuwt het ook, zeiken ze enorm op de staat van het land, EN....wait for it......ze hebben kloteberbers MET bontkraagjes!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:36:10 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823512
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben :7.
Get woke, go broke!
pi_107823523
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Of een vrouw ingepikt!

SPOILER
pi_107823539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben :7.
Maanvis of Q!
Volgens mij gewoon klonen.
pi_107823554
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver. :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:37:20 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823557
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maanvis of Q!
Levensloosheidsverwensing, ban! :(.
Get woke, go broke!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:37:49 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823572
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.
For great justice!
pi_107823574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver. :')
Awww! Heb je geen wak gemaakt?
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:37:56 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_107823576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maanvis of Q!
Stommerd!
For great justice!
pi_107823581
quote:
Je verwacht het niet. :')
pi_107823594
quote:
Stoofpotje van maken dus
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:27 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823598
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:

[..]

ja, dat werkt ook altijd goed :7.
Get woke, go broke!
pi_107823620
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo hoort het ook natuurlijk.
pi_107823634
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Awww! Heb je geen wak gemaakt?
Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je verwacht het niet. :')
Het had niet nodig geweest. ;)
pi_107823656
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.

[..]

Het had niet nodig geweest. ;)
Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroeren
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:40:49 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroeren
In een beslaglaagje in de pan ook niet :7.
Get woke, go broke!
pi_107823685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies :9
pi_107823729
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
pi_107823742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan waren ze inderdaad niet vastgevroren. ;(
pi_107823752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat dacht je van vis?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:43:27 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat dacht je van vis?
Vis een optie?
Get woke, go broke!
pi_107823770
Er loopt iemand langs met een ontzettend supersnoezig klein wit hondje en ik ga hem zo jatten.
Tap tap tap
pi_107823794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Ik ga risotto met, jawel, seafood maken voor vanavond :9
pi_107823820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vis een optie?
O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:45:52 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107823826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt iemand langs met een ontzettend supersnoezig klein wit hondje en ik ga hem zo jatten.
En dat hondje dan?
Get woke, go broke!
pi_107823839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat hondje dan?
_O-
pi_107823902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat hondje dan?

Die blijft zielig jankend alleen achter in de sneeuw ;(
pi_107823926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die blijft zielig jankend alleen achter in de sneeuw ;(
pi_107823954
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
Tap tap tap
pi_107823970
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aw :'(

Om dit te kunnen vergeten ga ik wat drinken onder het genot van lekkere luie muziek ;(

pi_107823996
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet :o
Tap tap tap
pi_107823997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is. :{w
pi_107824019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!
pi_107824026
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is. :{w
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.
Tap tap tap
pi_107824047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.
Als ze een lege fles bier in haar oor heeft, weet je dat Q het er niet mee eens was.
pi_107824126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:58:59 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Vooruit dan maar. :7
For great justice!
pi_107824229
Waarom lees ik al die reacties in NWS eigenlijk? ;(
pi_107824326
omg het wordt volgende week 5 graden! Rokjesweer!
Tap tap tap
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:05:52 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
TOF! *O*
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:06:23 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:

[..]

Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!
Ligt het tempo zo laag ja? Opvallend dat ik in die 6 jaar dat ik hier woon al aan mn 5e onderburen toe ben.
For great justice!
pi_107824375
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef Q. het volgende:

[..]

TOF! *O*
Moet je even negen mensen omleggen :*
Tap tap tap
pi_107824407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
omg het wordt volgende week 5 graden! Rokjesweer!
Bijna net zo koud als hier. :'(

vrijdag 10 februari 2012 @ 13:10:27 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824487
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bijna net zo koud als hier. :'(

[ afbeelding ]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van. :')

For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:10:40 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je even negen mensen omleggen :*
Voor jou altijd. O+
For great justice!
pi_107824498
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Same
pi_107824520
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.
Het is een vrouw. Maar who knows!
pi_107824552
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Malteser site, dus te verwachten :')
pi_107824590
En het was een heul onschuldig plaatje nog wel ;(
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:16:14 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
En het was een heul onschuldig plaatje nog wel ;(
Ik geloof er helemaal heul niets van!
For great justice!
pi_107824669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is een vrouw. Maar who knows!
pi_107824749
klotemelding :')
Tap tap tap
pi_107824780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ieeeuw.
pi_107824825
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal heul niets van!
Waaom niet? Omdat ik het ben zeker he? :'(
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:21:03 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_107824833
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef CherryLips het volgende:
klotemelding :')
Plaatje geblokkeerd. :7
For great justice!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:22:07 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107824864

L'Amour menaçant:
pi_107824881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

pi_107824931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

pi_107824966
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef STING het volgende:

[..]

Hey Sting, das lang gelee! :W
pi_107824982
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hey Sting, das lang gelee! :W
Oh, kut, ik was aan het lurken :7

Barb :W
pi_107824986
Ik ben dat genuil over die elfstedentocht echt ZO zat he. :r
pi_107825051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dat genuil over die elfstedentocht echt ZO zat he. :r
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.
pi_107825068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef STING het volgende:

[..]

Oh, kut, ik was aan het lurken :7

Barb :W
Ja, ga lekker verder lurken dan ;(

Alles ok? :)
pi_107825088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ga lekker verder lurken dan ;(

Alles ok? :)
Jahoor, prima :)
Morgen rellen in A'dam bij een anti-ACTA betoging :o :')

En met jou? :7
pi_107825149
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef STING het volgende:

[..]

Jahoor, prima :)
Morgen rellen in A'dam bij een anti-ACTA betoging :o :')

En met jou? :7
Rellen nog wel! :o

Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest :9
pi_107825177
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's? :P
pi_107825297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen. :(
pi_107825319
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zekers. B-) Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.

^O^

Toppie joppie!
pi_107825339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef STING het volgende:

[..]

Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's? :P
Nothing lasts forever, confrere. Maar ja, tot op nu wel :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:36:58 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107825342
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen. :(
Ja precies! Tief op met je ijsgezeik :(
pi_107825396
quote:

[..]

Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan :r
pi_107825424
quote:

[..]

Sure, but nothing beats the real deal!
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Zekers. B-) Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.

^O^

Toppie joppie!
De rode klats. ;(
pi_107825441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:

[..]

Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan :r
Dat was in 1997 nog niet zo. ;(
pi_107825466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat was in 1997 nog niet zo. ;(
Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders. ;(
pi_107825508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef STING het volgende:

[..]

Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders. ;(
En survivalprogramma's met doodgewone Nederlands ;( Nou ja, iets na 1997 dan.
Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin. ;(
pi_107825577
Hey, politieheli *O*
Tap tap tap
pi_107825589
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hey, politieheli *O*
Snel, zet je wietplantage uit :o
pi_107825597
Doe net als mij gooi de tv het huis uit nergens geen last meer van.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107825611
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin. ;(
Ik kijk dan eigenlijk ook alleen maar het Journaal, Radar, Kassa en heel af en toe een talentenjacht :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:44:30 #288
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107825615
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Dan krijg ik hier muiterij :')
pi_107825634
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

De rode klats. ;(
Does ff niet ;(
pi_107825667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of films :@
pi_107825670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonder :) dus blame de kijker :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:47:01 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107825693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonder :) dus blame de kijker :P
Kijkers suck :7.

Nick vs Simon, 1.9 miljoen kijkers :').
Get woke, go broke!
pi_107825695
Ik vind Wie is de reisleider best leuk :@
Tap tap tap
pi_107825701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:

[..]

'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant. :r
pi_107825720
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

^O^

Toppie joppie!
Oke, ik loop ws onwijs achter maar is 100% Tukker Krea?
pi_107825722
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of films :@
Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.
pi_107825750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kijkers suck :7.

Nick vs Simon, 1.9 miljoen kijkers :').
Idd. Thank god for newsgroups en series.
pi_107825752
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.
Laptop is ook bijna hetzelfde als een plasma-TV van 119 cm O+
Dat vind ik wel echt te groot trouwens, zag er laatst één staan van 135 cm ofzo, doe even normaal :D
Tap tap tap
pi_107825776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik en dat is dus erg jammer. Maar bijv. Expeditie Robinson deed het toch ook goed zonder BN-ers? Of is dat een illusie?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant. :r
Vreselijke aandachtshoer indd. Moet je nagaan als hij gewonnen had. ;(
pi_107825792
Lang niet hetzelfde maar,goed ik ben er tevreden mee die hoog enkele keer dat,ik een film kijk.
pi_107825802
Overigens ben ik wel een echte tv kijker. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')