Thuisgewerkt; checkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!
Misschien vanmiddag maar eens thuiswerken, geen zin meer om hier nog te zitten.
Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!quote:
Hij mag mij als zondebok aanwijzen. I laugh in the face of danger.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snel, voordat Geert weer een nieuwe zondebok zoekt!
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Naziquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zijn Australiërs racisten
De rest snap ik.
Ach so.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi.
Had ook gekund ja, maar wil zo nog even de stad inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Lui wijf zijn en nu pas aan het werk gaan? check.
Dat. Dat ze racisten zijn is natuurlijk vooral omdat ze die eisen aan iedereen stellen, ook aan Amerikanen. Dan ben je pas een ECKTE racist natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze willen niet klakkeloos iedereen het land in hebben maar stellen daadwerkelijk eisen aan immigranten, dan ben je natuurlijk een Nazi.
Een Auzi.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan al veel sneller een nazi zijn hoor:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ze maken weld ankbaar gebruik van aziaten voor de kutklusjes, maar kijken er ondertussen enorm op neer en behandelen ze een op een vaak kut. Ik ben dol op australie, maar een tikje racist zijn ze welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou wel in Australië willen wonen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Hadden ze die eisen niet had ik dit nu vanuit daar gepost.
Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach so.
Ik had eerder verwacht dat ze dat land hadden bestempeld als DANGEROUS CRIMINALS ofzo.
Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou wel in Australië willen wonen?
O ja, had een vriendin van me het al over toen ze zo'n jeugdvisum ofzo wilde aanvragen voor een jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Maar als je er wilt wonen, dien je aan te kunnen tonen dat je wat bij kunt dragen. Ze hebben zelfs een lijst met beroepen die gewild zijn. Als je een opleiding en werkervaring hebt in een van deze beroepen, en een baan hebt gevonden daarin, dan pas krijg je een verblijfsvergunning.
Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Hadden ze die eisen niet had ik dit nu vanuit daar gepost.
Die Zweedse waar je ook down under mee bent gegaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toen had gekund was ik er met mijn toenmalige zweedse vriendin heen gegaan. Maar helaas.
Opleiding is wel in orde, maar ze zoeken geen mensen in mijn vakgebied, en dan kom je er niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet meer met die zweedsequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij dan? Lijkt me dat jij er wel een baan zou kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |