iets met tijd, geld en comfortzone.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You seriously need to woo some woman, dude...
Zoals mijn ouders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets met tijd, geld en comfortzone.
Ieuwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders.
Pa: Hey, zullen we trouwen?
Ma: Ja, doen we!
Hij krijgt het nu als "grapje' nog achter zich aangegooid.
Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvurenquote:
zou iets voor mij zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders.
Pa: Hey, zullen we trouwen?
Ma: Ja, doen we!
Hij krijgt het nu als "grapje' nog achter zich aangegooid.
Modequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen wonder dat de vrouwen drie rijen dik voor zn voordeur bivakkeren, met spandoeken, tentjes en kampvuren
Ik moest 2 keer lezen om te begrijpen wat er nu eigenlijk staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
OMG, ik lees net in de marie claire een artikel over modevrouwen en eten. Kennelijk is het normaal om een helder soepje in een wijnglas met daarbij wat charcuterie te ebstellen en als drankje en bietjes wheatgrass sap
Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ondanks mijn pro-actieve hands-on mentaliteit.
Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen.
In een wijnglas? Serveren in een Port- of sherryglas is inmiddels passe?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik van mijn ouders ook niet, ook nooit over nagedacht om te vragen
Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Trouwen, dat is toch datgene wat je voor de belasting doet?
Die van mij woonden tegenover elkaar in de straatquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef vencodark het volgende:
Ik ook niet. Ik weet alleen dat ze elkaar via vrienden hebben leren kennen.
Oh en tot een paar jaar terug wist ik dat mijn moeder eerst met iemand anders was verloofd.
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je klinkt als een managert, Kluts. Mijn penis wordt er slap van...
Zonder in de hel te komen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan mag je eindelijk legaal batsen.
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn ouders elkaar ten huwelijk hebben gevraagd. Het is wel allemaal heel keurig gegaan. Na 4 jaar verkering netjes verloven en trouwen.
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomenquote:
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.
Pa is nog steeds niet romantisch.
Mijn ma werd een keer boos omdat hij "nooit eens een keer een bloemetje meenam".
Dus de volgende dag komt mijn pa thuis met bloemen.
Mijn ma boos, "ja, als ik erom vraag hoeft het niet!
Dus mijn pa heeft toen de bloemen uit de vaas getrokken en in de vuilnisbak geflikkerd.
Hij liet altijd wel met Valentijn 3 bossen bloemen bezorgen thuis. Een voor ma, een voor mij en een voor mijn zusje.
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen!
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomen
Een stukje feedback.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Met 80 SOA's!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!
Dat dacht mijn pa dus ook. Ze heeft daarna nooit meer gezeurd over bloemen, dus het werkte wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.
Dat laatste is wel lief.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit eens een manager die een vergadering hield omdat hij niet tevreden was over de kleurtjes die we hadden gebruikt voor de tabbladen in een rapport dat een collega en ik hadden opgesteld. Wat ben ik dronken geworden die avond.
Je moet ook eens van die hetero's afblijven!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Belachelijk! De eerste hetero waar ik een move op maak wijst me af.
NEXT!
Je weet wie je bent
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
Mijn weekend is nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.
I need a cocktailquote:
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
www.praythegayaway.com?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
Dat wil ik ook!quote:
Ik ga zo halenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |