Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij veul flessen goedkope zure supermarktwijn winnen met de wekelijkse bullshitbingotm-sessies!
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden samen na 3 dagen en zijn binnen een jaar getrouwd. Zijn nu al 24 jaar samen zowat.
Pa is nog steeds niet romantisch.
Mijn ma werd een keer boos omdat hij "nooit eens een keer een bloemetje meenam".
Dus de volgende dag komt mijn pa thuis met bloemen.
Mijn ma boos, "ja, als ik erom vraag hoeft het niet!
Dus mijn pa heeft toen de bloemen uit de vaas getrokken en in de vuilnisbak geflikkerd.
Hij liet altijd wel met Valentijn 3 bossen bloemen bezorgen thuis. Een voor ma, een voor mij en een voor mijn zusje.
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het maar alcohol is om de werk-ellende van je af te spoelen!
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees dat het te laat voor mij is om dat te voorkomen
Een stukje feedback.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Met 80 SOA's!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedkope quickie-butt seks in het kopieerhok!
Dat dacht mijn pa dus ook. Ze heeft daarna nooit meer gezeurd over bloemen, dus het werkte wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook eens zeuren zeg.
Dat laatste is wel lief.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van dat soort termen.
Maar de ergste blijft "ja, maar het gaat natuurlijk om een stukje (insert een of ander nutteloos iets)
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit eens een manager die een vergadering hield omdat hij niet tevreden was over de kleurtjes die we hadden gebruikt voor de tabbladen in een rapport dat een collega en ik hadden opgesteld. Wat ben ik dronken geworden die avond.
Je moet ook eens van die hetero's afblijven!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Belachelijk! De eerste hetero waar ik een move op maak wijst me af.
NEXT!
Je weet wie je bent
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef Ang3l het volgende:
NEXT!
Je weet wie je bent
Mijn weekend is nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we al onze doordeweekse werk-zorgen weer verdrinken.
I need a cocktailquote:
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je bezig met het homoficeren van de samenleving?
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
www.praythegayaway.com?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Last van homo's? meld het op onze homo-overlast-site!
Dat wil ik ook!quote:
Ik ga zo halenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |