Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bringquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Nee, wel goed aanpakken dan.En niet met de familie erbij etc. etc.
het kan slechterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco
Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo
Ging je wel op je knieën?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:
Het aanzoek klinkt iig goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?
Yupquote:
ik krijg er meteen een bridezilla associatie bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek?
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice! Hoelang was je samen dan?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Oh, je bent zelfs getrouwd geweest. Weet niet waarom maar ik ging uit van de gedachte dat je haar wel gevraagd had, maar dat het nooit zover gekomen was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standardsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst.
Ik eet kroketten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik eet kroketten.Hij is vegetariër.
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.quote:
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft.
Vega's.
Aaah.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd.![]()
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.
[..]
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar)
Mijn pa mag mijn toekomstige vriend ook best om toestemming vragen
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen?.
zo ben ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OwDat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch....
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelfquote:
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie.
Fuckuing baas een goeie kroketquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards
ik probeerde me vooral niet voor te stellen waarvoor die toestemming diendequote:
Rare meid is het toch die Vencoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf.
Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet.
You seriously need to woo some woman, dude...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
Volgorde! You are doing it wrong.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Het bruine is natuurlijk ook maar toevallig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf.
Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet.
Ondanks dat het waarheden zijn, zijn dat uiteraard niet de redenen dat ik bij hem ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd
Ik ben het.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen![]()
Nope. Ik doe het goed. Heb er direct achter gezegd dat als hij nee zou zeggen, ik haar zou toch zou schaken.quote:
Zonder afspraak kom je er niet inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
Ik ben het.![]()
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
Je komt naar Malta?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben het.![]()
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien dus je valt er niet onder.
iets met tijd, geld en comfortzone.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You seriously need to woo some woman, dude...
Zoals mijn ouders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets met tijd, geld en comfortzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |