op 19 maart ben ik hier 2 jaar woonachtigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang zit jij nu al in Malta?
idem.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet emigreren. Blijf gewoon gezellig in Nederland. Enige waar ik hier een hekel aan heb dat is de winter.
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Australië kan het ook sneeuwenEn overstromen enzo.
En je gaat er dood van de warmte, of wordt gebeten door een beest.
Nederland
Ach zeik niet zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.
Neuh, ik heb nooit last van je gehadquote:
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nooit last van je gehad.
Verhuis naar Marokko! Naar het Rifgebergte! Daar sneeuwt het ook, zeiken ze enorm op de staat van het land, EN....wait for it......ze hebben kloteberbers MET bontkraagjes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Maar ik zou nederland wel teveel gaan missen, ben nogal gehecht aan dit landje, ondanks alle zeikerds, het kloteweer en de kloteberbers.
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.
Of een vrouw ingepikt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vast je bier wel eens opgedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maanvis of Q!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben.
Levensloosheidsverwensing, ban!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanvis of Q!
Volgens mij gewoon klonen.
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend, zolang je mijn scharrels maar niet probeert te versieren kan ik veel van medefokkers hebben.
Awww! Heb je geen wak gemaakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver.
Stommerd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maanvis of Q!
Volgens mij gewoon klonen.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja zeg. Onze vissen hebben de winter niet overleefd. Allemaal vastgevroren in de vijver.
Stoofpotje van maken dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
ja, dat werkt ook altijd goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.
Zo hoort het ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Teveel moeite, ze moeten mij maar versieren als ze iets van me willen.
Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww! Heb je geen wak gemaakt?
Het had niet nodig geweest.quote:
Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel maar toen was het al gebeurd geloof ik. De waterval had aan moeten blijven staan zodat het water bleef lopen. Maar die was per ongeluk uitgezet dus ja.
[..]
Het had niet nodig geweest.
In een beslaglaagje in de pan ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd, als ze in groter water hadden gezeten, verwarmd water of ze verplaatst waren of als het niet had gevroeren
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een beslaglaagje in de pan ook niet.
Dan waren ze inderdaad niet vastgevroren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een beslaglaagje in de pan ook niet.
Wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
Ik ga risotto met, jawel, seafood maken voor vanavondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
En dat hondje dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt iemand langs met een ontzettend supersnoezig klein wit hondje en ik ga hem zo jatten.
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Die blijft zielig jankend alleen achter in de sneeuw
Awquote:
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.
Als ze een lege fles bier in haar oor heeft, weet je dat Q het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
TOF!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Ligt het tempo zo laag ja? Opvallend dat ik in die 6 jaar dat ik hier woon al aan mn 5e onderburen toe ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |