Dan waren ze inderdaad niet vastgevroren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een beslaglaagje in de pan ook niet.
Wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
Ik ga risotto met, jawel, seafood maken voor vanavondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten.... lastig
En dat hondje dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt iemand langs met een ontzettend supersnoezig klein wit hondje en ik ga hem zo jatten.
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Die blijft zielig jankend alleen achter in de sneeuw
Awquote:
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is ze jonger dan 14? Zo niet, gaat'ie zeuren dat ze bedorven en over de houdbaarheidsdatum heen is.
Als ze een lege fles bier in haar oor heeft, weet je dat Q het er niet mee eens was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zo weer terugkomt, zal ik erop letten.
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik quotte ook mijn manager die dat gister tegen me zei.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik kidnap ze allebei, ik hou het hondje en dan krijgt Q het blonde meisje dat eraan zat.
TOF!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:52 schreef CherryLips het volgende:
omg ik sta tiende om Q's achterbuurvrouw te worden bij Woningnet
Ligt het tempo zo laag ja? Opvallend dat ik in die 6 jaar dat ik hier woon al aan mn 5e onderburen toe ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q verjaagt er 1 per week dus over 10 weken ben je aan de beurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |