Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken.
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
Ja, maar in een reeks nooit gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh.
![]()
Misschien zoiets.
Een verlovingsring?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh.Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh.
![]()
Misschien zoiets.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts!
Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts!
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.quote:
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt.Jezus.
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
[..]
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad.
Het is hier -3, spekglad op de stoepen, en ik ga zo met 24 kleuters een Winterwandeling maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen![]()
Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden![]()
Dat klopt. Het moet me ook niet veel kunnen schelen maar het valt niet mee als je nog thuis woont.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet.
Dat is een heel proces, maar alles valt te leren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.
Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in.
En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen?quote:Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb.Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |