Bijna net zo koud als hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
omg het wordt volgende week 5 graden! Rokjesweer!
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna net zo koud als hier.![]()
[ afbeelding ]
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even negen mensen omleggen
Samequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Het is een vrouw. Maar who knows!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.
Malteser site, dus te verwachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof er helemaal heul niets van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
En het was een heul onschuldig plaatje nog wel
Waaom niet? Omdat ik het ben zeker he?quote:
quote:
Hey Sting, das lang gelee!quote:
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dat genuil over die elfstedentocht echt ZO zat he.
Ja, ga lekker verder lurken danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, kut, ik was aan het lurken
Barb
Jahoor, primaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga lekker verder lurken dan![]()
Alles ok?
Rellen nog wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Jahoor, prima![]()
Morgen rellen in A'dam bij een anti-ACTA betoging![]()
En met jou?
Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rellen nog wel!![]()
Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |