Bijna net zo koud als hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef CherryLips het volgende:
omg het wordt volgende week 5 graden! Rokjesweer!
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna net zo koud als hier.![]()
[ afbeelding ]
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even negen mensen omleggen
Samequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Het is een vrouw. Maar who knows!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verschil is dat managert waarschijnlijk wel een strakke penis kreeg.
Malteser site, dus te verwachtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, leuk plaatje, Chrome houdt er niet van.![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof er helemaal heul niets van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
En het was een heul onschuldig plaatje nog wel
Waaom niet? Omdat ik het ben zeker he?quote:
quote:
Hey Sting, das lang gelee!quote:
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dat genuil over die elfstedentocht echt ZO zat he.
Ja, ga lekker verder lurken danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, kut, ik was aan het lurken
Barb
Jahoor, primaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ga lekker verder lurken dan![]()
Alles ok?
Rellen nog wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Jahoor, prima![]()
Morgen rellen in A'dam bij een anti-ACTA betoging![]()
En met jou?
Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rellen nog wel!![]()
Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Ben bijna blij dat het niet doorgaat. Maar ik vind het voor de enthousiastelingen wel jammer.
Zekers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rellen nog wel!![]()
Hier alles ok, het leven is nog steeds een groot feest
Nothing lasts forever, confrere. Maar ja, tot op nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds de eeuwige boulevards, terrasjes, wijntjes en Maltana's?
Ja precies! Tief op met je ijsgezeikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben hun lol wel gehad met die 86955447 tvprogramma's die daarover gingen.
Sure, but nothing beats the real deal!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
De rode klats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers.Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.
![]()
Toppie joppie!
Dat was in 1997 nog niet zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan
En survivalprogramma's met doodgewone Nederlandsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders.
Ik kijk dan eigenlijk ook alleen maar het Journaal, Radar, Kassa en heel af en toe een talentenjachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En survivalprogramma's met doodgewone NederlandsNou ja, iets na 1997 dan.
Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin.
Dan krijg ik hier muiterijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Doe net als mij gooi de tv het huis uit nergens geen last meer van.
Does ff nietquote:
Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of filmsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:44 schreef Partingglass het volgende:
Doe net als mij gooi de tv het huis uit nergens geen last meer van.
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
En survivalprogramma's met doodgewone NederlandsNou ja, iets na 1997 dan.
Anyway, zonde is dat. Tv wordt nu gedomineerd door BN-ers (anders dan vroeger) en talentenjachten. Er zit bijna niets meer tussenin.
Kijkers suckquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderdus blame de kijker
'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stoorde me eigenlijk alleen aan die BN'ers die wanhopig in de Elfsteden-spotlights wilden staan
Oke, ik loop ws onwijs achter maar is 100% Tukker Krea?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zekers.Nog 33 jaar werken, 27 jaar hypotheek aflossen, 3 maanden voordat ik hopelijk weer van m'n dakterras kan genieten en Miss Tuk is sinds gisteravond aan de rode klats.
![]()
Toppie joppie!
Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat! Oh, wacht. Ik heb een TV. Maar ik kijk alleen series of films
Idd. Thank god for newsgroups en series.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijkers suck.
Nick vs Simon, 1.9 miljoen kijkers.
Laptop is ook bijna hetzelfde als een plasma-TV van 119 cmquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hier komt er over een tijd vast ook wel weer eentje. Maar,goed vanaf november zonder en mis hen niet. Dvds kan sowieso op de laptop.
Ja, dat begrijp ik en dat is dus erg jammer. Maar bijv. Expeditie Robinson deed het toch ook goed zonder BN-ers? Of is dat een illusie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
komt doordat dergelijke programma's met bn-ers veel beter scoren dan zonderdus blame de kijker
Vreselijke aandachtshoer indd. Moet je nagaan als hij gewonnen had.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
'BN-ers" zoals Erik Hulzebosch. Ik vond die kerel in 97 al bloedirritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |