abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107819788
*)
pi_107819800
Dit is de reeks!
pi_107819806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dat zou er opzich los van staan. Want ook al toont het niets aan dan nog kriebelt het Venco alleen al het idee zeg maar.
Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
pi_107819807
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_107819814
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:44:24 #6
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107819815
Goed verhaal.
'Cos boys don't cry.
pi_107819829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je het al moeilijk hebt bij jouw eigen interpretatie van zaken (zonder te weten of dat íets te maken heeft met de realiteit), dan wordt het leven toch wel lastig, lijkt me.
Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
pi_107819879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou zo'n drama is het niet hoor. Ik heb het er niet moeilijk mee.
Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:46:59 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107819889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:44 schreef vencodark het volgende:
Ja, sorry. Vroeger was het gewoon nieuw topic maken en ik dacht dat ie vanzelf wel vervolg erbij zou zetten maar ik had het mis. Sinds dit een reeks is heb ik nog geen nieuwe moeten aanmaken. :P
Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd :)
pi_107819921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat waren dan 'de emoties' die je voelde?
Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh. :{ Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh. :{
Misschien zoiets. :')
pi_107819926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is nog steeds een nieuw topic aanmaken. Weinig aan veranderd :)
Ja, maar in een reeks nooit gedaan. ;)
pi_107819948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gewoon zo'n steek. Geen zware drama. Gewoon even van: oh. :{ Misschien omdat mijn moeder er zo enthousiast over vertelde maar toen ik maanden terug eens zei dat mijn vriend in gedachten had een verlovingsring voor mij te kopen, ze alleen maar zei: oh. :{
:o
En dan loop je te miepen over de vriendschapsringen van je zus, muts! :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:49:35 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107819949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een verlovingsring? :o
pi_107819961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Inderdaad. :')
pi_107819979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb. :+ Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een verlovingsring? :o
Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in. :@
pi_107820000
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt. :') Jezus.
pi_107820004
Goedemorgen :)

Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden *O*

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107820016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef vencodark het volgende:
Potver, zoals ik me soms voel is soms nog teveel gebaseerd om wat een ander kán denken en kán vinden en soms ook nog eens tegen me zegt. :') Jezus.
Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad. :)
pi_107820024
quote:

[..]

Ja, dat weet ik! Maar misschien omdat ik geen ring heb. :+ Het is niet doorgegaan omdat mijn vriend geen vrij kon krijgen en de verrassing met de ring niet doorging. Hij vertelde het later pas.

[..]

Ja, dat heb ik niemand verteld omdat ik dacht dat men dan ook weer met allerlei meningen klaarstond dat het nog te vroeg is etc. etc. En daar had ik geen zin in. :@
Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet. :)
pi_107820034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat wilde ik wel net gaan zeggen inderdaad. :)
Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee. :)
pi_107820051
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen :)

Vroeg opgestaan, gezwommen in de zee, nu gedouched en weer warm aan het worden *O*

Het is hier -3, spekglad op de stoepen, en ik ga zo met 24 kleuters een Winterwandeling maken.

:'(
pi_107820064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je denkt teveel na over wat een ander denkt. Kan jou het rotten, je kan het toch nooit voor IEDEREEN allemaal goed doen, dus dan kan je maar beter zorgen dat je zelf blij bent met wat je doet. :)
Dat klopt. Het moet me ook niet veel kunnen schelen maar het valt niet mee als je nog thuis woont.
Ik probeer er ook steeds meer bij te bedenken dat het mij werkelijk niet moet beïnvloeden wat een ander ervan vindt. :)
pi_107820066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, mijn vrienden en vriend zeggen ook al jaren dat ik dat eens moet afleren. Maar dat valt niet mee. :)
Dat is een heel proces, maar alles valt te leren.
pi_107820067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:54:41 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820083
quote:

:') echt.. schandalig dat ik dit niet weet!
quote:
En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen? :?
pi_107820088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook wel eens last van hoor, maar je moet gewoon in je achterhoofd houden dat je hoe dan ook niet kan bedenken wat een ander denkt, dus dat dat vooral erg nutteloos is.
Dat klopt. Soms wil ik ook gewoon echt niet weten wat een ander ervan vindt. Maar helemaal loslaten gaat toch ook niet hoor.
pi_107820112
Kluts wieder da? *O*
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_107820113
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn. :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:56:11 #29
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Niet bezig zijn met wat een ander vindt geeft heeeel veel ruimte in je hoofd, heel fijn. :)
Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_107820133
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Kluts wieder da? *O*
Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag. :')
pi_107820146
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') echt.. schandalig dat ik dit niet weet!

[..]

En hij kon niet een weekje/maandje wachten en je dan alsnog verrassen? :?
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden. :') Zijn moeder wist het namelijk wel en dat hoorde mijn moeder. Die ging zich al achtergesteld voelen dat zij het niet wist dus toen ik het vertelde, was het van: Oh. :{

Nee, want het geld dat ie eraan uit had willen geven, gaf ie daarna aan iets anders uit. :P Bij hem gaat dat snel. :P Daarbij, inmiddels zijn er ook nieuwe meubels en een nieuwe vloer gelegd. Over tijdje naar Parijs dus ja. Is trouwens al 3 maanden terug hoor. ;)
pi_107820158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug. :)
pi_107820163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, ben aan het werk bij mijn nieuwe baan, maar er is vandaag zowat niemand en ik kan nu al niet meer verzinnen wat ik verder zou kunnen doen vandaag. :')
En hoe bevalt je nieuwe job? :)
pi_107820173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind het al schelen tegenover een paar jaar terug. :)
Dat heet volwassen worden, je weet wel, dat enge wat niemand wil zijn.
En toch is het zo heerlijk! *O* :D
pi_107820189
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En hoe bevalt je nieuwe job? :)
Goed! Erg leuk en lekker veel te doen. *O*
Behalve vandaag dan. Ondanks mijn pro-actieve hands-on mentaliteit. :')
pi_107820195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben nu 26. :P Uit huis zijn zal ook wel helpen natuurlijk. ;)
pi_107820237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Volwassen worden? Hoe doe je dat?
pi_107820239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ooit, ooit leer ik het. Denk ik.
Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek. :7
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:00:33 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar troost je, niemand weet dit. Behalve mijn moeder maar dat had weer een andere reden. :') Zijn moeder wist het namelijk wel en dat hoorde mijn moeder. Die ging zich al achtergesteld voelen dat zij het niet wist dus toen ik het vertelde, was het van: Oh. :{

Nee, want het geld dat ie eraan uit had willen geven, gaf ie daarna aan iets anders uit. :P Bij hem gaat dat snel. :P Daarbij, inmiddels zijn er ook nieuwe meubels en een nieuwe vloer gelegd. Over tijdje naar Parijs dus ja. Is trouwens al 3 maanden terug hoor. ;)
Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?

Het zou dus een impulsaankoop zijn?
een verlovingsring doe je toch alleen als je ook van plan bent te trouwen / huwelijksaanzoek enzo? Dat doe je niet in een impuls lijkt me. En anders maa rhet geld uitgeven aan wat anders.
pi_107820263
Leuk vebnco ;)

Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:01:46 #41
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mezelf te leuk vind om me te bekommeren om wat een ander van mij en mijn keuzes vindt. Ik geef workshops Miss, er is nog plek. :7
Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ik :(
pi_107820288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja dat roep je al tijden. Waar, wanneer, details wil ik :(
Vraag daar dan om! Te druk met hoedjes passen zeker. :(
pi_107820297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben nu 26. :P Uit huis zijn zal ook wel helpen natuurlijk. ;)
Ik heb een aantal jaar geen contact met mijn ouders gehad, en hoewel dat allesbehalve tof is, heb ik er in die zin wel wat aan gehad. Ik had vanaf mijn 21ste eigenlijk geen verantwoording af te leggen aan ze of verwachtingen te vervullen waardoor ik eigenlijk gewoon altijd heb kunnen kiezen wat ik zelf wil. Dat was dan ook het enige voordeel, maar toch. :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:02:44 #44
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_107820301
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:

[..]

:D :')
pi_107820330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie ouders hebben veel contact met elkaar?

Het zou dus een impulsaankoop zijn?
een verlovingsring doe je toch alleen als je ook van plan bent te trouwen / huwelijksaanzoek enzo? Dat doe je niet in een impuls lijkt me. En anders maa rhet geld uitgeven aan wat anders.
Nee, we waren bij zijn ouders geweest en K. begon te vertellen over wat zijn moeder had gezegd. Dus zo liep het.
Hij is wel impulsief dus dat was ook wel een deel. Hij had in een weekend naar Parijs willen gaan, ring kopen en een tof weekend hebben. Niet zozeer om per direct al een huwelijk te plannen, maar een soort van echte serieuze betekenis ofzo aan elkaar. Het ging o.a. niet door omdat hij geen vrij kon krijgen en kocht toen dus iets anders wat ie nog nodig had.
Impulsief misschien, maar niet minder gemeend. Hij wil heel graag maar ik vind het nog een beetje vroeg voor verlovingen en trouwerijen. ;) Dat zal ook wel hem tegenhouden.
pi_107820338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef L-E het volgende:

[..]

_O- :')
pi_107820366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco ;)

Het hele ringverhaal vind ik nogal vaag persoonlijk, maar ik ben ook enorm veeleisend wat betreft dit soort dingen. Het moet helemaal uberromantisch en zo :)
Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen. :+ Maar nu nog niet hoor. ;)
pi_107820425
Het zou overigens niets voor mij zijn geweest, ik heb de jaren dat ik alleen woonde echt gekoesterd en vond het heerlijk om helemaal alleen alle keuzes te kunnen maken. Maar als het bij je past om het zo aan te pakken en je bent er happy mee, zeg ik: geniet er van. :)
pi_107820450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, dat ringverhaal van mijn vriend? Het is niet zo vaag als het lijkt. Hij is vrij impulsief maar wat ik in een andere post zei, het is niet minder gemeend. Trouwens, ik heb hem ook gezegd dat als ie mij voor het echt zou vragen, dat ie het wel goed moet doen. :+ Maar nu nog niet hoor. ;)
Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat? ;(
pi_107820465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je gaat dan toch niet 'nee' zeggen omdat hij struikelt over zijn woorden terwijl hij op zijn knieen gaat? ;(
Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Nee, wel goed aanpakken dan. :+ En niet met de familie erbij etc. etc. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:10:17 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:

Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mij ;(

:P
pi_107820515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders ga je eerst rondkijken voor goedkeurende knikjes voordat je ja durft te zeggen volgens mij ;(

:P
Haha, goeie grap. :P

Nee, dat dan weer niet. *O*
pi_107820588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, het hoeft niet perfect maar niet zomaar tussendoor van: Oh, zullen we gaan trouwen?
Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring :')
pi_107820765
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vroeg mijn ex ten huwelijk op nieuwjaarsnacht in de sneeuw. Not much good did it bring :')
het kan slechter :{
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:19:14 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_107820780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk vebnco ;)

Als het uberromantsich MOET, waar is dan de romantiek? :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_107820798
quote:

[..]

Ging je wel op je knieën?
pi_107820813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

het kan slechter :{
Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. :@
pi_107820817
quote:

[..]

Het aanzoek klinkt iig goed :)
pi_107820829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst. :P
pi_107820847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ging je wel op je knieën?
Yup :@
pi_107820855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

ik krijg er meteen een bridezilla associatie bij :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107820863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Yup
Nice! Hoelang was je samen dan?
pi_107820900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nice! Hoelang was je samen dan?
Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
pi_107820917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alles kan altijd slechter. Ergo; ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107820931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bijna 12 jaar samen, waarvan dus +/- 4 1/2 jaar getrouwd.
Oh, je bent zelfs getrouwd geweest. Weet niet waarom maar ik ging uit van de gedachte dat je haar wel gevraagd had, maar dat het nooit zover gekomen was.
Wow, na 12 jaar uit elkaar. -O- Wist ik niet. :)
pi_107820947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, het moet niet compleet ondoordacht zijn en zomaar tijdens de lunch als je net een flink hap van je kroketje neemt of wanneer je even gaat plassen en hij het vraagt terwijl hij zijn tanden naast je poetst. :P
Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards :{w
pi_107820986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sowieso, trouwen met iemand die kroket voor lunch neemt, have some standards :{w
Ik eet kroketten. :{ Hij is vegetariër. -O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:39 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107820995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:
Hij is vegetariër. -O-
Dat lijkt me helemaal hel _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:24:50 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik eet kroketten. :{ Hij is vegetariër. -O-
Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft :').

Vega's :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_107821048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me helemaal hel _O-
Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ie dan ook maar andere konijneneigenschappen heeft :').

Vega's :').
Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
pi_107821052
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd. :') :@
pi_107821068
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zelfs zo ouderwetsch dat ik, nadat ze ja had gezegd, ik haar vader om toestemming heb gevraagd. :') :@
Aaah. O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:26:56 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821079
quote:
Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar :') )
Mijn toekomstige vriend mag mijn pa ook best om toestemming vragen O+
pi_107821106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow :') Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch.... :@
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:27:46 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Valt mee. Is altijd wel een mouw aan te passen.

[..]

Kan het ook niet helpen. Hindoestanen zijn vaker vegetariër, zo ook deze.
Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen? B-).
Get woke, go broke!
pi_107821116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is wel lief (mits ze ook een goede band heeft met de vader, anders is het wat raar :') )
Mijn pa mag mijn toekomstige vriend ook best om toestemming vragen O+
:X _O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:28:24 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:') lol!
pi_107821144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zitten er ook nog pluspunten aan die jongen? B-).
Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:29:09 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821161
HW, let op de volgorde he! ;)
pi_107821174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik zag het ook _O- :')
pi_107821177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ow :') Dat is inderdaad een beetje....euhm....onromantisch.... :@
zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_107821182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
*)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:30:16 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Bruin is sowieso de enige eigenschap van de jongen zelf :7.

Offie knap, lief, geil is boeit allemaal niet :7.
Get woke, go broke!
pi_107821198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Verdiend goed, eigen huis, bruin en een leuke familie. :P
Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd :{
pi_107821205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Fuckuing baas een goeie kroket
Beter kan je niet krijgen
pi_107821208
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zag het ook _O- :')
ik probeerde me vooral niet voor te stellen waarvoor die toestemming diende :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:30:54 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:

Rare meid is het toch die Venco :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:10 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107821221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Rare meid is het toch die Venco :P
Toch is ze wel lief :).
Get woke, go broke!
pi_107821222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

zo ben ik.
of nou ja, was.
denk ik.
You seriously need to woo some woman, dude...
pi_107821228
quote:
Volgorde! You are doing it wrong.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:31:36 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Toch is ze wel lief :).
En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen :o :{
pi_107821234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het bruine is natuurlijk ook maar toevallig.
En de rest is hij ook hoor. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Minimaal twee van de dingen die je noemt zouden er niet toe moeten doen, vind ik eerlijk gezegd :{
Ondanks dat het waarheden zijn, zijn dat uiteraard niet de redenen dat ik bij hem ben. ;)
pi_107821288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En gelukkig weten we beter.. of denken we het alleen :o :{
Ik ben het. O+
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
pi_107821303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgorde! You are doing it wrong.
Nope. Ik doe het goed. Heb er direct achter gezegd dat als hij nee zou zeggen, ik haar zou toch zou schaken.

Hij moest heul hard lachen daarom :') ;( :@
pi_107821307
Nou ja, niks moet natuurlijk. Maar ik ben voor gevoelige momenten wel erg gesteld op een fijne sfeer. Met uberromantisch bedoel ik dus ook niet de geeikte manier waarop romantiek wordt afgeschilderd, maar als het tussen neus en lippen door zou gaan of gepaard met een hele platte grap zou dat voor mij wel afdoen aan het moment :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:33:34 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107821311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:

Ik ben het. O+
En jullie zijn ook lief! Alleen zolang al niet meer gezien. Wanneer ik mijn diploma heb, ga ik jullie allemaal (de aangesprokene) weer eens opzoeken.
Zonder afspraak kom je er niet in :{w
pi_107821341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben het. O+
Je komt naar Malta? O+
pi_107821345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zonder afspraak kom je er niet in :{w
Ik ben nogal iemand die onverwachts komt aanwaaien, dat is waar. ;)
pi_107821357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je komt naar Malta? O+
Ik heb jou nog nooit gezien dus je valt er niet onder. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')