2006, met The Stoogesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Iggy pop doet btw VOLT festival, lijkt me een leuke artiest voor Lowlands. Stond er in 2008 ook toch? Helaas was ik het jaar erna pas voor het eerst bij..
Idd. De ouwelullenact per jaar:quote:
Even aangevuldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. De ouwelullenact per jaar:
2005 Pixies
2006 Stooges
2007 Motörhead, Sonic Youth, Dinosaur Jr
2008 Sex Pistols, The Presidents of the USA
2009 Grace Jones, Faith no More
2010 Specials
2011 Skunk Anansie
Maakt niet uit, dat zijn de aanvullingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
Sonic Youth en PUSA stonden in Alpha. Dinosaur Jr stond zelfs in India
Komt nogquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Als je een nieuwe OP hebt Pira, pm me maar even dan
Super slecht ja.quote:
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef brother52 het volgende:
Sinds wanneer heeft Faith no More (ook uit de jaren '80 en in de Alpha) een nieuw album uit dan?
Het laatste dateert alweer uit 2003 en dat is een verzamelaar.
Oh shit ja, slecht vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Super slecht ja.
Mijn god, wat was dat een drama.
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...
En wanneer waren die andere oudlullen populair?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80
Motorhead is nooit populair geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer waren die andere oudlullen populair?
Compleet niet. En het zijn wel degelijk oudelullen, maar niet zoals ze een paar jaar de oudelullenact hadden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My god, wat een discussie..hebben we een Skunk fan beledigd ofzo?
\m/ Ace of Spades \m/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Motorhead is nooit populair geweest
Daar lijkt het wel op ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus..vorig jaar zijn niet alleen de headliners ons door de neus geboord..maar ook de ouwelullenact?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kou en die sneeuw...
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat als er een jaar veel regen valt het jaar erop de kaartverkoop ineens een stuk langzamer gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
de zondag van 2008 denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.quote:
In 2007 heeft het amper geregend?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.
In 2002 heeft het wel 1 dag de hele dag geregend, maar echt als afzien heb ik dat ook niet ervaren. Ben toen wat vaker per ongeluk een tent in gelopen om te schuilen, en zodoende nog best een aantal leuke acts meegepakt die ik anders zou hebben laten schieten ten behoeve van een paar uur chillen op de Alpha heuvels / bij de Lima.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me dat het met 3 dagen regen behoorlijk afzien is. Vooral als je tentje in een kuil staat waar al het water in loopt. Iemand hier ervaring mee?
Hmm misschien ben ik dan zelf in de war met de jaren. Nu ik er over nadenk, 2006 was de eerste keer dat ik ging en toen waren we de laatste dag verregend, het jaar daarop inderdaad nauwelijks. 2008 was ik er zelf niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In 2007 heeft het amper geregend?
wellicht dat ik het daarom dan niet echt als afzien heb ervarenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Viel ook wel mee hoor, met de hele dag. s'Ochtends en begin van de middag. Volgens mij was het na Lowlands All Stars wel zo'n beetje afgelopen. Het terrein was wel flink drassig daarna, dat wel.
Klinkt lekker, kende het nog niet, enigszins in lijn met Hot Chip zo te horen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf hier ook wel een wedje op te zetten voor dit jaar
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef rioolheffing het volgende:
Wordt er wel eens marihuanajoint gerookt op Lowlands?
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.
Je mag alleen als er joints gerookt worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je mag alleen als er joints gerookt worden?
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef rioolheffing het volgende:
Beetje onbehulpzame mensen zijn jullie.
Per twee kopiëren naar twee word-bestanden en opnieuw naar .pdf omzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij dan even helpen,
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
Mijn ervaring leert dat daar juist veel mensen staan die pas aan het eind van de middag het terrein opgaan, en vooral voor het nachtprogramma/techno enzo komen. Daar worden wel snoepjes genomen. Arriveren ook pas vrijdag, en kunnen dus niet op 1,2,3..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je niet
Stuur maar op, ik weet wel hoe je moet knippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan jezelf hier toevoegen. Registreren is niet nodig. Het plaatje updatet 15 minuten over elk uur. Lijst 2011 en 2010.
Waar is de meisjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef ohnikua het volgende:
Hoor dit net op 3FM, ongetwijfeld ook op Lowlands, Bravo of X-Ray. Spinvis kan ook haast niet anders dan geboekt worden, en ik verwacht ook Lola Kite wel, lijken mij iig 3 mooie namen uit eigen land
Er staat bij de ingang zelfs een bord dat alle drugs verboden zijn alleen 5 gram wiet per persoon gedoogd wordt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Leuk!! Zag ze ooit nog in de kleine zaal Paradiso op London Calling, nu jaren later in.. Grolsch? Leuke band, mooie toevoeging!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
The Maccabees komen naar Lowlands, althans, dat zeggen ze zelf.
http://www.themaccabees.co.uk/
http://www.last.fm/music/The+Maccabees
Mooie naam!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Waardoor de layout KATS naar de klote isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.
Verder kunnen we vanaf deel 10 wel alvast spreken van een Sllowchat
Gewoon alles 2x uitprinten (of 4x), kan het hoogstens een paar keer fout gaan tot je bij de juiste uit komt (ook handig als iemand zijn/haar kaartje vergeet...)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
In september staan ze wel in Europa toch ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef ohnikua het volgende:
En voor iedereen (waaronder ikzelf) die stiekem nog op Radiohead hoopt, het lijkt erop dat die eind juli weer uit Europa vertrekken; ze staan dan in Taiwan en Japan.. (maar terugkomen kan natuurlijk altijd nog)
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:54 schreef ohnikua het volgende:
Katzenjammer is in de buurt aan het touren tijdens Lowlands. In 2010 helaas gemist, mogen wel weer komen van mij!
Dat kan ik niet vinden.. maar ook niet dat ze dan iets anders hebben te doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In september staan ze wel in Europa toch ?
Op zich mee eens hoor, de nieuwe dingen. Uiteindelijk waren afgelopen jaar oa Will and the People, Dry The River en Warpaint mijn hoogtepunten, die kende ik allemaal niet voordat ze voor lowlands werden bevestigdquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingen
Daarbij, KJ vorig jaar nog op de ZC gezien. Vanaf vooraan. En ze hadden korte rokjes aan
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie het ook nergens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
Ze waren bij Giel. Giel vroeg hoe hun komende tijd er uit zag, qua festivals en optredens. En toen lieten ze de naam 'lowlands' vallenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad logisch, zo kun je ook beetje rekenen op: Goyte, Boy & Bear, M83, Miike Snow, Spinvis, Moss
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Specialquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef ohnikua het volgende:
[..]
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..
Sigur Ros!!! Volgens mij was zowel voor band (laatste optreden met die 4 meisjes en 4 blazers) als festival(publiek) dat optreden van 2008 in Grolsch hoog op de eeuwige lijstquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
We komen zo al op een heel aardige line-up uit wat mij betreftquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Special
Als 2 Many DJ's zouden die ook leuk zijn, voor zondag in de Bravo rond middernachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Sígur Ros gaat ook weer touren ! Ze staan op Bestival festival.
Ook Soulwax staat daar, ook zeker welkom voor mij!
Maar Bravo/X-Ray namen zijn totaal niet boeiendquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef theodoor9 het volgende:
En als je naar Bravo/ X-ray namen kijkt is er ieder jaar heel veel overlap tussen Lowlands en 5daysoff/STRP. Blijft toch allemaal Mojo he..
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Upquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef ohnikua het volgende:
Slagsmalsklubben vind ik ook wel een typische naam voor Lowlands, zou ik wel even gaan kijken waarschijnlijk! Verder staan er vrij veel namen tussen van LL 2010.
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Up![]()
![]()
Nouja mijn ervaring is dat Lowlands toch af en toe vreemde namen weet te strikken.
Juistemquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mij
Omdat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
al die jaren van goed weerquote:
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes wegquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
Is al uitverkocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes weg
7 jaren goed, 7 jaren slechtquote:
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar toch wel wat buien gehad,
Donderdag in de middag toen ik de rij stond om de camping op te komen.
Lekker met een biertje in de hand bekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullen
2010 alleen zondagavond/nacht en maandagmorgen geloof ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de hand bekijken
Eerste wat ik doe als ik in januari op kantoor kom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Mijn baas weet al jaren dat ik met Lowlands van donderdag tot en met mandag vrij hebde enige vraag die ik krijg is "wanneer is het precies?"
2007 volgens mij voor het laatst echt slecht weer. En toen ook 'maar' een halve dag of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Sígur Ros komt dan ben ik al heel tevreden, staat er lang op mijn wishlist. Denk dat dat ze zelf ook graag naar Biddinghuizen komen.
Dat orkest maakte het wel helemaal af ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2012 25 graden, (zware) buien afgewisseld met zon
hmmm in mijn ideale festival hoort toch alleen maar de zonquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Een beetje regen en modder horen bij een festival
The Maccabeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
dan haken de mooiboys afquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef ohnikua het volgende:
[..]
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Alberto gaat weer confronteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef AMDB het volgende:
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.quote:
The horrors!! Die mogen van mij wel terugkomenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
QFTquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Ja, klinkt als echte liefdequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam niet![]()
Gave foto.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Zo makkelijk is het om aan drugs te komen hier. Dat dit kan in Nederland
Kees van Hondtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus tot nou toe hebben we:
Âme
Ane Brun
Blaudzun
Dixon
Feist
Henrik Shwarz
Kees van Hondt
La Pegatina
Les Ramoneurs de Menhirs
Letlive
Me First And The Gimme Gimmes
Movits!
The Maccabees
Misschien ook leuk om in de OP de artiesten er bij te zetten?
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch komt hij, of je nou wilt of niet.
En veel mensen vinden het blijkbaar wel leuk dat hij er is!
Vorig jaar was hij er niet..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
Ik bedoelde maar aan te geven dat Lowlands ook deze darling best durft te killen, maar ook gewoon weer terug te halen. Wie weet staat er dit jaar ook wel ineens weer een wortelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Hij is er 4 jaar geweest. Tijd voor iets nieuws
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kees van Hondt
Lowlands is toch geen autistenverzamelplek 'oe, die kennen we al, leuk!'
Origineel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegdquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag aan de wijze heren en dames van Fok: ik heb 2x kaartjes besteld.
2 Losse bestellingen:
1x2 kaarten (iDeal)
1x1 kaart (credit card)
Deze week kreeg ik 1 enveloppe met 3 kaarten in de bus.
Zijn ze slim geworden en hebben ze de bestellingen samengevoegd?
Of zouden ze een foutje hebben gemaakt en krijg ik er nog ééntje?
Als ze hebben samengevoegd, dan hebben ze me een klein beetje te pakken voor 3 euro(want wel 2x verzendkosten gerekend).
Als ze niet hebben samengevoegd dan kan ik er donder op zeggen dat er 1 geannulleerd gaat worden, maar dat is niet erg(ja, scheelt me 185 euro maar okay)
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Slimme poppetjes. Hoeveel mensen zouden meerdere bestellingen hebben geplaatst en samengevoegd zijn? Keer 3 euro?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegd
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn account staan ze trouwens gewoon als losse bestellingen
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
met de etickets kom ik ook binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Denk je dat ze die dingen met de hand versturen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaar
Aangetekend kost 6,75 of 7,50. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
ik bewaar tickets nooit en kom wel van mijn ene af, onder vrienden/kennissen maar ben ik niet van planquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.
Ik neem zelden e-tickets(voor Lowlands nooit) want ik vind het veels te leuke wat echts in handen te hebben en als ik hem onverwacht kwijt moet dan is een echte ticket gemakkelijker te verkopen dan een e-ticket, is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgen![]()
Diablo is volgens mij alweer een paar jaar niet op Lowlands geweestquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Heb ze inmiddels ook binnengekregen! Stond wel al bij transactie geschiedenis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?
Als dat niet zo is, is er denk ik iets fout gegaan..
The Specials waren waanzinnig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef portie het volgende:
Ik hoef geen oudelullenact. Als ik dat lijstje zo zie heb ik er geen 1 gezien in de 5 jaar dat ik er was.
Doe mij maar the shins en the maccabees!owja, waar zijn de namen?
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Ik heb dus hetzelfde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef skit het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnen
Alleen maar meer kans dat je ze kwijtraakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maak je niet zo druk om die kaarten joh
Aangetekend liggen ze nooit op de mat. De PostNL wittebusjes chauffeur moet ze door jou persoonlijk laten tekenen. Of ze liggen bij het postkantoor/ agentschap na een paar dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:14 schreef bulbjes het volgende:
Als je hebt aangegeven dat je de kaarten per aangetekende post wilt ontvangen, heb je dan ook al kans dat ze een dezer dagen in de bus vallen? Of duurt aangetekend veel langer? (weet niet of er hier mensen zijn die ze ook aangetekend hebben laten versturen en al binnen hebben?)
Zeker nog nooit van DJ's Mad Ed, Sandeman en Joost van Bellen gehoord?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturenquote:AMDB, Aardwetenschapper, Afcajos, AionNL, AirwiN, Albert86, Ang3l, ApperlooDude, ArowanaW, Ascaroth, Bakakame, Banaanna, Beardslasher, Beaudelaire, Bibliophile, Biermeisje, Biffkoffie, Blackviper, Blinker, Bol_Wan, Braampie, Brainster, Bramvnl, Brembo, Breuls, Brici, Brother52, Bulbjes, Bursted, CAP., Capzilla, CherryLips, Conobram, Cowmoes, Da hopman, Dark_Angelus, Darkshadow16, Dasorakel, DatDenkJe, De.Marcus, De_Paans, Demon_Hunter, Dennis101, Dennisreijbroek, Der_Rudi, Diaan73, DionysuZ, DjMvT, Doubleyouteaare, Dupje, DutchRodent, Ebeaydojraes, Eucalyptus, F_JD, FalleNk810i, Ferraro, Flappekz, FleshWound, Friekin_, Friendo, Frozen-assassin, Fruitellafantastic, Fuszy, Genakt, Gesloten, Gewoonfaye, Gewoonik, Gitaarmat, GoodShoes, GotC, Grunsfan, Guitarist, Guppi, Haantjedevoorste, Haunter, Helemaaldewegkwijt, Hou-m-Nat, Hpzone, Huppelei, I2Them2, IFreaky, Icebliss, Indiaantje89, Itchycoo, Jacobuspower, JaimyLee, Japz_u2, Jaytonism, Joran666, Jordyqwerty, Julian6, Junkie, Juust, KciR, Keano, Kesselman, Killiann, Koekjestrommel1, Lastpost, Leeell, Leonos, Leonos, Lijnloos, Lips, Littledrummergirl, Luni, Lunko1979, MB88, MWP, MaJo, Maarten1, Manon-, Markoning, Mathijz, Maxor, McFearless, Memento-Mori, Mexicaantje., Missfortunate, Monolith, MosPos, Mouzzer, MrManiak, MrManiak, N-E-R-D, N00biedoobiedoo, Nectarientje, Neilpad, Nembrionic, Newjersey_nl, Nikoslaggas, Ninnerd, Nosleep, Nothingwoman, Nowalkinthepark, Oinkoink12, Onderjas, One_of_the_few, Operc, Operc, P8, Peaceman, Peter, PiRANiA, Pindakaaz, PinkLow, Pink_Floyd, Plumbum, Portie, Pumpkin_Ruby, RSie, Radioheader, Rearviewmirror, Rece, Riches, Richfield, RickoKun, RoaRRR, Roslyn, Royjn, Rubbereend, RuntimeError, SLP_ , Sack_Blabbath, Schaapstoeter, ScottTracy, ShinyStar, SicSicSics, Silenoz, Singleyouteaare, Skit, Sooph, SpauldingPF, Stbabylon, Stefan1218, Strychnos, Sunnythesun, Super-Muffin, Susi, Swentibold, T0mmyb0y199, TWP, Taintless, Tatser, TearSong, Technopunx, TheaterMaMa, Theodoor9, Thory, Tochmaarwel, Tourniquet, Trigalti, Trigalti , Tweek, Tweeks, TwistedDarling, TyVole, Vaasinbloem, Vatta, Vault_tec, VeraJ, WalterSobchak, WeezerButler, WeirdWestMan, Wells.p, WheeleE, Willemwaus, Xenobinol, Xenomystus, Xlarge, Yuki, Zamehada, Zechs
Heet jij Bob?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturen.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer, geen Sigur Ros. Die staan de 18e en 19e in Japan.
Zou facking vet zijn. Tof nieuw album.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Gerucht: Black Keys sluiten Lowlands af in de Alpha.
Ik denk dat de Black Keys een grotere aanhang heeft dan menig mensen denken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Leuk, maar als afsluiter? Ik weet het niet...
Inderdaad, Arctic Monkeys staan in het vķķrprogramma van The Black Keys in U.S.A dus dit is zeker een headliner inmiddels.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik denk dat de Black Keys een grotere aanhang heeft dan menig mensen denken.
Right about now, the funk soul brotherquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou liever Fatboy Slim als afsluiter zien.
Ja werchter 2010 gezien. Erg tof!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ben wel benieuwd hoe ze het live doen, ik heb hun laatste album gekocht en die luistert lekker weg. Iemand live ervaring met ze ?
Word, yo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja werchter 2010 gezien. Erg tof!
Word up, yo? Ken je niet? Daarmee zeg ik: daar ben ik het helemaal mee eens. Ze daar ook gezien dus.quote:
Ik heb ondertussen ook wel wat namen die ik wil zienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar heb nu toch al 3 namen die ik zeker wil zien (of er mocht nog wat beters komen):
The Maccabees, The Black Keys & Me First And The Gimme Gimmes.
Het gaat de goede kant uit
Heb je ze al eens Live gezien? Je mist daar absoluut niets aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga huilen van geluk als Daft Punk komt.
Ontdekfactor op Lowlands.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook wel wat namen die ik wil zien
Maar ook de ontdekfactor is belangrijk
Slecht? Ben daar ook altijd wel benieuwd naar geweest. Sowieso altijd met dat soort "type" bands.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je ze al eens Live gezien? Je mist daar absoluut niets aan
OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenquote:
Ja heb ze aantal keren gezien toen ik nog in de VS woonde. Op hun "hitjes" na speelde ze de boel gewoon dood. Weinig interactie ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Slecht? Ben daar ook altijd wel benieuwd naar geweest. Sowieso altijd met dat soort "type" bands.
Wat waren je ontdekkingen vorig jaar zoal?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenZo'n enorme faal
Heb je er wel eens bij stel gestaan dat niet iedereen alle bands op Lowlands kent? Oh nee, dat past natuurlijk niet in dat lompe koppie van je
Stonden er vorig jaar al dus de kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef mr-green het volgende:
Young the Giant mag ook naar Lowlands 2012 komen
Nee dan die hippe mensen die opeens half stoned de Lima of de X-Ray binnenstrompelen en een geweldig feestje van dat ene 'onbekende' bandje meemaken wat hun hele Lowlands weekend geslaagd heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenZo'n enorme faal
Heb je er wel eens bij stel gestaan dat niet iedereen alle bands op Lowlands kent? Oh nee, dat past natuurlijk niet in dat lompe koppie van je
Je snapt er duidelijk weer geen flikker vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee dan die hippe mensen die opeens half stoned de Lima of de X-Ray binnenstrompelen en een geweldig feestje van dat ene 'onbekende' bandje meemaken wat hun hele Lowlands weekend geslaagd heeft gemaakt.
Hehe, het zit je duidelijk hoog. Maar geweldig voor je dat je zo'n mak lammetje bent geworden die z'n verzetje op Lowlands moet zien te krijgen door helemaal te genieten van onbekende ontdekkingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk weer geen flikker van
"onbekend" VOOR DIE PERSONEN ja. Daar had ik het over. Maar blijkbaar bestaat dat niet. Blijkbaar zijn bandjes bij *iedereen* bekend of helemaal niet bekend. Zwart/wit-kijker, snob, flapdrol. Dat ben je.
Zoals ik al zei: je hebt er overduidelijk niets van begrepen. Van mij sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, het zit je duidelijk hoog. Maar geweldig voor je dat je zo'n mak lammetje bent geworden die z'n verzetje op Lowlands moet zien te krijgen door helemaal te genieten van onbekende ontdekkingen.
Leg het dan uit voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je hebt er overduidelijk niets van begrepen. Van mij sowieso niet.
Mooi bakvissen concert was dat zeg, maar goed je kunt er ook wel lekker op mee blčren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stonden er vorig jaar al dus de kans lijkt me klein
Terugkerend gerucht.quote:
Ik ga me niet begeven in een "wellus, nietus, juffrouw hij begon"-verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, maar je doet precies hetzelfde.
Ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Laat maar, genoeg van dit gezemel.
Jammer dat hij zo commercieel als de pest is geworden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Calvin Harris tourt (staat op Werchter)
Hij had die discobeat vast moeten houden. Dit is best teleurstellend.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja, hij zou vorig jaar ook op Pukkelpop staan. Vind het ook iets te plat geworden, Lowlands boekt dan toch meer richting de Electro/Techno/Dubstep en laat toch het "house" gebeuren een beetje thuis.
En dat is nou precies waar ik op doeldequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit
Nembrionic gaat lekker bandjes ontdekken die hij niet kant.
MCH die zet lekker zijn Spotify lijst op en kent straks de meeste artiesten al.
Iedereen tevreden. Ieder doet zijn eigen ding, dat is waar LL voor staat
Maar er worden nog zat namen bekend gemaakt dus wie weet loopt het nog op voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga dit jaar voor een laagte record aan optredens. 2 of minder. Bands dan, plaatjesdraaiers reken ik niet mee.
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=ubRu70CRHEcquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo commercieel als de pest is geworden.
Meestal rond 22:00 uur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef rioolheffing het volgende:
Hoe laat is een alpha afsluiter op zondag eigenlijk?
Niks! Dan zoek ik gewoon de 2 uit die ik het liefste wil zien en skip de rest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar er worden nog zat namen bekend gemaakt dus wie weet loopt het nog op voor je
Hang je dan op de Camping of hoe moeten we dat zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks! Dan zoek ik gewoon de 2 uit die ik het liefste wil zien en skip de rest.
Meestal bestaat mijn LL voor het grootste gedeelte uit bier drinken op het festivalterrein. Bij voorkeur aan een picknicktafel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hang je dan op de Camping of hoe moeten we dat zien?
Oh je hebt voor jezelf een maximum gesteldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks! Dan zoek ik gewoon de 2 uit die ik het liefste wil zien en skip de rest.
Drive Like Maria was erg leuk toen. Onlangs nog in Rotown gezien(was verplaatst). Maar nog steeds een beetje magertjes met hoeveelheid materiaal. DLM was volgens mij invaller voor Soulsavers (kan ik me in vergissen)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:08 schreef Junkie het volgende:
Mijn wenslijstje:
Incubus, Lostprophets (nieuw album!), The Pretty Reckless, Pearl Jam, Justice!, Drive Like Maria, Muse, The Chemical Brothers, Radiohead, Wolfmother, KT Tunstall, The Strokes, AKS, The Subs
DLM was wel tof. Zag ze een keer: blown away, toen ging ik het album luisteren en toen was het niet veel soeps, en vond ik de optredens ook niet zo cool meerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drive Like Maria was erg leuk toen. Onlangs nog in Rotown gezien(was verplaatst). Maar nog steeds een beetje magertjes met hoeveelheid materiaal. DLM was volgens mij invaller voor Soulsavers (kan ik me in vergissen)
Ik vind het echt een liveband. Ik heb de CD ook en vind dat ook een stuk minderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
DLM was wel tof. Zag ze een keer: blown away, toen ging ik het album luisteren en toen was het niet veel soeps, en vond ik de optredens ook niet zo cool meer
Er zijn heel veel bands die ik live pas kan waarderen als ik het materiaal heel goed ken. Bij bands als DLM is dat inderdaad andersom, daar vind ik ze een stuk minder. Blijft toch wel vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het echt een liveband. Ik heb de CD ook en vind dat ook een stuk minder
Er zijn wel meer bands die dat hebben. Dan mist de energie, is het te gelikt etc. En dat terwijl ik het vaak precies andersom heb
Ik heb ze in afgelopen keer in Tivoli de Helling gezien. Vondt het erg tof. En ze zijn idd live beter dan op CD. Dus lekker op Lowlands mee wakker worden (ofwel ergens in de middag) op de zaterdag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drive Like Maria was erg leuk toen. Onlangs nog in Rotown gezien(was verplaatst). Maar nog steeds een beetje magertjes met hoeveelheid materiaal. DLM was volgens mij invaller voor Soulsavers (kan ik me in vergissen)
zonde van je geld voor het ticket zou ik zeggen. Of krijg je hangend aan de picknicktafel nog best veel mee?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meestal bestaat mijn LL voor het grootste gedeelte uit bier drinken op het festivalterrein. Bij voorkeur aan een picknicktafel.
Niks zonde, lekker relaxen en lol hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde van je geld voor het ticket zou ik zeggen. Of krijg je hangend aan de picknicktafel nog best veel mee?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Deed een klein dansje toen ik het gerucht hoorde vandaag!
Helemaal eens. Vind het echt een fijne sound die ze hebben...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef WeezerButler het volgende:
the Black Keys zijn echt naar een groter publiek aan het doorbreken. Zou een terechte headliner zijn toch. En ook lekker die kop schudden met bier in je hand en vuist in de lucht... Hell Yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |