wellicht dat ik het daarom dan niet echt als afzien heb ervarenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Viel ook wel mee hoor, met de hele dag. s'Ochtends en begin van de middag. Volgens mij was het na Lowlands All Stars wel zo'n beetje afgelopen. Het terrein was wel flink drassig daarna, dat wel.
Klinkt lekker, kende het nog niet, enigszins in lijn met Hot Chip zo te horen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf hier ook wel een wedje op te zetten voor dit jaar
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef rioolheffing het volgende:
Wordt er wel eens marihuanajoint gerookt op Lowlands?
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.
Je mag alleen als er joints gerookt worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je mag alleen als er joints gerookt worden?
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef rioolheffing het volgende:
Beetje onbehulpzame mensen zijn jullie.
Per twee kopiëren naar twee word-bestanden en opnieuw naar .pdf omzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij dan even helpen,
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |