2006, met The Stoogesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Iggy pop doet btw VOLT festival, lijkt me een leuke artiest voor Lowlands. Stond er in 2008 ook toch? Helaas was ik het jaar erna pas voor het eerst bij..
Idd. De ouwelullenact per jaar:quote:
Even aangevuldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. De ouwelullenact per jaar:
2005 Pixies
2006 Stooges
2007 Motörhead, Sonic Youth, Dinosaur Jr
2008 Sex Pistols, The Presidents of the USA
2009 Grace Jones, Faith no More
2010 Specials
2011 Skunk Anansie
Maakt niet uit, dat zijn de aanvullingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
Sonic Youth en PUSA stonden in Alpha. Dinosaur Jr stond zelfs in India
Komt nogquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Als je een nieuwe OP hebt Pira, pm me maar even dan
Super slecht ja.quote:
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef brother52 het volgende:
Sinds wanneer heeft Faith no More (ook uit de jaren '80 en in de Alpha) een nieuw album uit dan?
Het laatste dateert alweer uit 2003 en dat is een verzamelaar.
Oh shit ja, slecht vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Super slecht ja.
Mijn god, wat was dat een drama.
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...
En wanneer waren die andere oudlullen populair?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80
Motorhead is nooit populair geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer waren die andere oudlullen populair?
Compleet niet. En het zijn wel degelijk oudelullen, maar niet zoals ze een paar jaar de oudelullenact hadden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My god, wat een discussie..hebben we een Skunk fan beledigd ofzo?
\m/ Ace of Spades \m/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Motorhead is nooit populair geweest
Daar lijkt het wel op ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus..vorig jaar zijn niet alleen de headliners ons door de neus geboord..maar ook de ouwelullenact?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kou en die sneeuw...
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat als er een jaar veel regen valt het jaar erop de kaartverkoop ineens een stuk langzamer gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
de zondag van 2008 denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.quote:
In 2007 heeft het amper geregend?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.
In 2002 heeft het wel 1 dag de hele dag geregend, maar echt als afzien heb ik dat ook niet ervaren. Ben toen wat vaker per ongeluk een tent in gelopen om te schuilen, en zodoende nog best een aantal leuke acts meegepakt die ik anders zou hebben laten schieten ten behoeve van een paar uur chillen op de Alpha heuvels / bij de Lima.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me dat het met 3 dagen regen behoorlijk afzien is. Vooral als je tentje in een kuil staat waar al het water in loopt. Iemand hier ervaring mee?
Hmm misschien ben ik dan zelf in de war met de jaren. Nu ik er over nadenk, 2006 was de eerste keer dat ik ging en toen waren we de laatste dag verregend, het jaar daarop inderdaad nauwelijks. 2008 was ik er zelf niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In 2007 heeft het amper geregend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |