2006, met The Stoogesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef theodoor9 het volgende:
Iggy pop doet btw VOLT festival, lijkt me een leuke artiest voor Lowlands. Stond er in 2008 ook toch? Helaas was ik het jaar erna pas voor het eerst bij..
Idd. De ouwelullenact per jaar:quote:
Even aangevuldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. De ouwelullenact per jaar:
2005 Pixies
2006 Stooges
2007 Motörhead, Sonic Youth, Dinosaur Jr
2008 Sex Pistols, The Presidents of the USA
2009 Grace Jones, Faith no More
2010 Specials
2011 Skunk Anansie
Maakt niet uit, dat zijn de aanvullingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
Sonic Youth en PUSA stonden in Alpha. Dinosaur Jr stond zelfs in India
Komt nogquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Als je een nieuwe OP hebt Pira, pm me maar even dan
Super slecht ja.quote:
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef brother52 het volgende:
Sinds wanneer heeft Faith no More (ook uit de jaren '80 en in de Alpha) een nieuw album uit dan?
Het laatste dateert alweer uit 2003 en dat is een verzamelaar.
Oh shit ja, slecht vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Super slecht ja.
Mijn god, wat was dat een drama.
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En brak door begin jaren negentig. Kun je van Iggy Pop, Sex Pistols of Motorhead niet echt zeggen he...
En wanneer waren die andere oudlullen populair?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Epic en The Real Thing (platina in de US) zijn van eind jaren '80
Motorhead is nooit populair geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer waren die andere oudlullen populair?
Compleet niet. En het zijn wel degelijk oudelullen, maar niet zoals ze een paar jaar de oudelullenact hadden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My god, wat een discussie..hebben we een Skunk fan beledigd ofzo?
\m/ Ace of Spades \m/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Motorhead is nooit populair geweest
Daar lijkt het wel op ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus..vorig jaar zijn niet alleen de headliners ons door de neus geboord..maar ook de ouwelullenact?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kou en die sneeuw...
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat als er een jaar veel regen valt het jaar erop de kaartverkoop ineens een stuk langzamer gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
de zondag van 2008 denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:32 schreef WeezerButler het volgende:
Lang geleden dat het zo een modderpoel was op een festivaldag
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.quote:
In 2007 heeft het amper geregend?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hmm, 2008 kan ik me niet meer zo goed herinneren, weet wel dat ik in 2007 compleet verregend ben. Of beter gezegd, onze tent was compleet verregend, die konden we de laatste nacht niet meer gebruiken.
In 2002 heeft het wel 1 dag de hele dag geregend, maar echt als afzien heb ik dat ook niet ervaren. Ben toen wat vaker per ongeluk een tent in gelopen om te schuilen, en zodoende nog best een aantal leuke acts meegepakt die ik anders zou hebben laten schieten ten behoeve van een paar uur chillen op de Alpha heuvels / bij de Lima.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef MCMan88 het volgende:
Lijkt me dat het met 3 dagen regen behoorlijk afzien is. Vooral als je tentje in een kuil staat waar al het water in loopt. Iemand hier ervaring mee?
Hmm misschien ben ik dan zelf in de war met de jaren. Nu ik er over nadenk, 2006 was de eerste keer dat ik ging en toen waren we de laatste dag verregend, het jaar daarop inderdaad nauwelijks. 2008 was ik er zelf niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In 2007 heeft het amper geregend?
wellicht dat ik het daarom dan niet echt als afzien heb ervarenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Viel ook wel mee hoor, met de hele dag. s'Ochtends en begin van de middag. Volgens mij was het na Lowlands All Stars wel zo'n beetje afgelopen. Het terrein was wel flink drassig daarna, dat wel.
Klinkt lekker, kende het nog niet, enigszins in lijn met Hot Chip zo te horen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf hier ook wel een wedje op te zetten voor dit jaar
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef rioolheffing het volgende:
Wordt er wel eens marihuanajoint gerookt op Lowlands?
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, op Lowlands mag je alleen cola. Sterk genoeg voor ons.
Je mag alleen als er joints gerookt worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ff serieus, me moeder vraagt het, anders mag ik niet.
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je mag alleen als er joints gerookt worden?
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Nee, ze kent iemand van een collega van haar die ooit op Lowlands marihuana had gerookt. Ze wou weten of mensen dat echt daar doen, doen ik zei ik vraag het wel op internet. Anders mag ik niet van haar.
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan heb je pech, dat wordt daar gebruikt. Wel merkwaardig dat je dan niet mag.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef rioolheffing het volgende:
Beetje onbehulpzame mensen zijn jullie.
Per twee kopiëren naar twee word-bestanden en opnieuw naar .pdf omzetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij dan even helpen,
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
Mijn ervaring leert dat daar juist veel mensen staan die pas aan het eind van de middag het terrein opgaan, en vooral voor het nachtprogramma/techno enzo komen. Daar worden wel snoepjes genomen. Arriveren ook pas vrijdag, en kunnen dus niet op 1,2,3..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je niet
Stuur maar op, ik weet wel hoe je moet knippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan jezelf hier toevoegen. Registreren is niet nodig. Het plaatje updatet 15 minuten over elk uur. Lijst 2011 en 2010.
Waar is de meisjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef ohnikua het volgende:
Hoor dit net op 3FM, ongetwijfeld ook op Lowlands, Bravo of X-Ray. Spinvis kan ook haast niet anders dan geboekt worden, en ik verwacht ook Lola Kite wel, lijken mij iig 3 mooie namen uit eigen land
Er staat bij de ingang zelfs een bord dat alle drugs verboden zijn alleen 5 gram wiet per persoon gedoogd wordt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Leuk!! Zag ze ooit nog in de kleine zaal Paradiso op London Calling, nu jaren later in.. Grolsch? Leuke band, mooie toevoeging!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
The Maccabees komen naar Lowlands, althans, dat zeggen ze zelf.
http://www.themaccabees.co.uk/
http://www.last.fm/music/The+Maccabees
Mooie naam!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Waardoor de layout KATS naar de klote isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.
Verder kunnen we vanaf deel 10 wel alvast spreken van een Sllowchat
Gewoon alles 2x uitprinten (of 4x), kan het hoogstens een paar keer fout gaan tot je bij de juiste uit komt (ook handig als iemand zijn/haar kaartje vergeet...)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
In september staan ze wel in Europa toch ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef ohnikua het volgende:
En voor iedereen (waaronder ikzelf) die stiekem nog op Radiohead hoopt, het lijkt erop dat die eind juli weer uit Europa vertrekken; ze staan dan in Taiwan en Japan.. (maar terugkomen kan natuurlijk altijd nog)
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:54 schreef ohnikua het volgende:
Katzenjammer is in de buurt aan het touren tijdens Lowlands. In 2010 helaas gemist, mogen wel weer komen van mij!
Dat kan ik niet vinden.. maar ook niet dat ze dan iets anders hebben te doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In september staan ze wel in Europa toch ?
Op zich mee eens hoor, de nieuwe dingen. Uiteindelijk waren afgelopen jaar oa Will and the People, Dry The River en Warpaint mijn hoogtepunten, die kende ik allemaal niet voordat ze voor lowlands werden bevestigdquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingen
Daarbij, KJ vorig jaar nog op de ZC gezien. Vanaf vooraan. En ze hadden korte rokjes aan
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie het ook nergens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
Ze waren bij Giel. Giel vroeg hoe hun komende tijd er uit zag, qua festivals en optredens. En toen lieten ze de naam 'lowlands' vallenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |