Mijn ervaring leert dat daar juist veel mensen staan die pas aan het eind van de middag het terrein opgaan, en vooral voor het nachtprogramma/techno enzo komen. Daar worden wel snoepjes genomen. Arriveren ook pas vrijdag, en kunnen dus niet op 1,2,3..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je geen drugs gebruikt moet je op camping 5 staan, een soort Pinkpopcamping is dat, dat wil je niet
Stuur maar op, ik weet wel hoe je moet knippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij dan even helpen,
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan jezelf hier toevoegen. Registreren is niet nodig. Het plaatje updatet 15 minuten over elk uur. Lijst 2011 en 2010.
Waar is de meisjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef ohnikua het volgende:
Hoor dit net op 3FM, ongetwijfeld ook op Lowlands, Bravo of X-Ray. Spinvis kan ook haast niet anders dan geboekt worden, en ik verwacht ook Lola Kite wel, lijken mij iig 3 mooie namen uit eigen land
Er staat bij de ingang zelfs een bord dat alle drugs verboden zijn alleen 5 gram wiet per persoon gedoogd wordt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Kan je niet even nee zeggen, dan kan ik naar Lowlands.
Leuk!! Zag ze ooit nog in de kleine zaal Paradiso op London Calling, nu jaren later in.. Grolsch? Leuke band, mooie toevoeging!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
The Maccabees komen naar Lowlands, althans, dat zeggen ze zelf.
http://www.themaccabees.co.uk/
http://www.last.fm/music/The+Maccabees
Mooie naam!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Waardoor de layout KATS naar de klote isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:32 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook maar de camping erbij gezet.
Verder kunnen we vanaf deel 10 wel alvast spreken van een Sllowchat
Gewoon alles 2x uitprinten (of 4x), kan het hoogstens een paar keer fout gaan tot je bij de juiste uit komt (ook handig als iemand zijn/haar kaartje vergeet...)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij dan even helpen,
ik heb 4 kaarten in 1 PDF, ik wil die die eigenlijk door 2en splitsen. Is dat mogelijk?
Ik wil dit nu alvast doen, zodat ze straks per ongeluk niet 4 man met 2 dezelfde kaarten aankomen zetten
In september staan ze wel in Europa toch ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:55 schreef ohnikua het volgende:
En voor iedereen (waaronder ikzelf) die stiekem nog op Radiohead hoopt, het lijkt erop dat die eind juli weer uit Europa vertrekken; ze staan dan in Taiwan en Japan.. (maar terugkomen kan natuurlijk altijd nog)
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:54 schreef ohnikua het volgende:
Katzenjammer is in de buurt aan het touren tijdens Lowlands. In 2010 helaas gemist, mogen wel weer komen van mij!
Dat kan ik niet vinden.. maar ook niet dat ze dan iets anders hebben te doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In september staan ze wel in Europa toch ?
Op zich mee eens hoor, de nieuwe dingen. Uiteindelijk waren afgelopen jaar oa Will and the People, Dry The River en Warpaint mijn hoogtepunten, die kende ik allemaal niet voordat ze voor lowlands werden bevestigdquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft hebben bands een 2 jaar ban na Lowlands, nieuwe dingen
Daarbij, KJ vorig jaar nog op de ZC gezien. Vanaf vooraan. En ze hadden korte rokjes aan
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie het ook nergens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
Ze waren bij Giel. Giel vroeg hoe hun komende tijd er uit zag, qua festivals en optredens. En toen lieten ze de naam 'lowlands' vallenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar zeiden/zeggen ze dat dan?
Vanavond ook naar The Maccabees. Dus wellicht dat ze het daar nog ff melden..
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad logisch, zo kun je ook beetje rekenen op: Goyte, Boy & Bear, M83, Miike Snow, Spinvis, Moss
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Specialquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef ohnikua het volgende:
[..]
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..
Sigur Ros!!! Volgens mij was zowel voor band (laatste optreden met die 4 meisjes en 4 blazers) als festival(publiek) dat optreden van 2008 in Grolsch hoog op de eeuwige lijstquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
We komen zo al op een heel aardige line-up uit wat mij betreftquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Special
Als 2 Many DJ's zouden die ook leuk zijn, voor zondag in de Bravo rond middernachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Sígur Ros gaat ook weer touren ! Ze staan op Bestival festival.
Ook Soulwax staat daar, ook zeker welkom voor mij!
Maar Bravo/X-Ray namen zijn totaal niet boeiendquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef theodoor9 het volgende:
En als je naar Bravo/ X-ray namen kijkt is er ieder jaar heel veel overlap tussen Lowlands en 5daysoff/STRP. Blijft toch allemaal Mojo he..
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Upquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef ohnikua het volgende:
Slagsmalsklubben vind ik ook wel een typische naam voor Lowlands, zou ik wel even gaan kijken waarschijnlijk! Verder staan er vrij veel namen tussen van LL 2010.
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Up![]()
![]()
Nouja mijn ervaring is dat Lowlands toch af en toe vreemde namen weet te strikken.
Juistemquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mij
Omdat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
al die jaren van goed weerquote:
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes wegquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
Is al uitverkocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes weg
7 jaren goed, 7 jaren slechtquote:
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar toch wel wat buien gehad,
Donderdag in de middag toen ik de rij stond om de camping op te komen.
Lekker met een biertje in de hand bekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullen
2010 alleen zondagavond/nacht en maandagmorgen geloof ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de hand bekijken
Eerste wat ik doe als ik in januari op kantoor kom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Mijn baas weet al jaren dat ik met Lowlands van donderdag tot en met mandag vrij hebde enige vraag die ik krijg is "wanneer is het precies?"
2007 volgens mij voor het laatst echt slecht weer. En toen ook 'maar' een halve dag of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Sígur Ros komt dan ben ik al heel tevreden, staat er lang op mijn wishlist. Denk dat dat ze zelf ook graag naar Biddinghuizen komen.
Dat orkest maakte het wel helemaal af ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2012 25 graden, (zware) buien afgewisseld met zon
hmmm in mijn ideale festival hoort toch alleen maar de zonquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Een beetje regen en modder horen bij een festival
The Maccabeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
dan haken de mooiboys afquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef ohnikua het volgende:
[..]
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Alberto gaat weer confronteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef AMDB het volgende:
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |