abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:16:15 #101
192683 AMDB
Visionair.
pi_107742849
Eigenlijk wel logisch dat ze geboekt zijn, of ze tof zijn weet ik echter niet.
pi_107743555
Inderdaad logisch, zo kun je ook beetje rekenen op: Goyte, Boy & Bear, M83, Miike Snow, Spinvis, Moss
pi_107743594
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.

Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
pi_107743606
Sígur Ros gaat ook weer touren ! Ze staan op Bestival festival.

Ook Soulwax staat daar, ook zeker welkom voor mij!
pi_107743618
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad logisch, zo kun je ook beetje rekenen op: Goyte, Boy & Bear, M83, Miike Snow, Spinvis, Moss
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks.. :)
pi_107743643
Justice en de la soul zou ook geniaal zijn.
pi_107743667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef ohnikua het volgende:

[..]

...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks.. :)
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Special
pi_107743688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.

Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
Sigur Ros!!! Volgens mij was zowel voor band (laatste optreden met die 4 meisjes en 4 blazers) als festival(publiek) dat optreden van 2008 in Grolsch hoog op de eeuwige lijst :) Dit maakt ze idd een goede kanshebber, mooi!! Ik vond dat het beste optreden dat ik ooit heb gezien.

Hot Chip stond er 2 jaar terug al, maar zou van mij best nog een keer mogen. Justice kan toch haast niet anders? En Azelia Banks na de recencies over London Calling lijkt me ook vrijwel zeker.
pi_107743787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Special
We komen zo al op een heel aardige line-up uit wat mij betreft ;)

Jamie 'N Commons zal er denk ik ook staan, en ik vrees voor Friends (slechtste optreden dat ik misschien wel ooit heb gezien, op London Calling afgelopen november, Sloeg echt helemaal nergens op).
pi_107743814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Sígur Ros gaat ook weer touren ! Ze staan op Bestival festival.

Ook Soulwax staat daar, ook zeker welkom voor mij!
Als 2 Many DJ's zouden die ook leuk zijn, voor zondag in de Bravo rond middernacht :)
pi_107743842
En als je naar Bravo/ X-ray namen kijkt is er ieder jaar heel veel overlap tussen Lowlands en 5daysoff/STRP. Blijft toch allemaal Mojo he..
pi_107743961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef theodoor9 het volgende:
En als je naar Bravo/ X-ray namen kijkt is er ieder jaar heel veel overlap tussen Lowlands en 5daysoff/STRP. Blijft toch allemaal Mojo he..
Maar Bravo/X-Ray namen zijn totaal niet boeiend :Y)
pi_107744309
Hier meer namen van Bestival. Hopelijk is Sigur Ros alleen exclusive in Engeland! (EDIT: Ja dus :) 'Icelandic post-rock behemoth Sigur Rós are also set to make a UK festival exclusive appearance with us on the Isle of Wight. Lead singer Jónsi was behind another of Bestival 2010s undoubted highlights but weve been waiting a long time to be able to announce that the full band, in all its majesty, will be joining us and we cant tell you just how excited we are to have them on board.')

EXCLUSIVES The xx / Sigur Ros

LIVE MUSIC Justice / Two Door Cinema Club / Hot Chip / Soulwax / Nero / Emeli Sande / Orbital / Warpaint / De La Soul / Major Lazer / Sister Sledge / The Horrors / Spiritualized /* Kevin Saunderson feat. Inner City Live / Gary Numan / Michael Kiwanuka / Azealia Banks / Sub Focus / Gallows /* Doom / Earth Wind & Fire Experience Feat Al Mckay / Rizzle Kicks /* The Cuban Brothers / Buraka Som Sistema / Bellowhead / Little Dragon / Gold Panda / Adam Ant & The Good The Mad and The Lovely Posse / Lianne La Havas /* King Khan & The Shrines / Delilah / Friends / Totally Enormous Extinct Dinosaurs / First Aid Kit / King Krule / Ane Brun / Chas & Dave / Dub Pistols / The Japanese Popstars / Charli XCX / Jaipur Kawa Brass Band / Jeffrey Lewis & The Junkyard / Slagsmålsklubben / Field Music / Jinja Safari / Church of Love & Ruin / Frankie Rose / Milagres / Three Bonzos & a Piano / Liz Green / Gabrielle Aplin / Prince Fatty / Fiction / 2:54 / Turbowolf / This Is The Kit / Ghost Outfit / Patterns / Young British Artists / Emily Barker & The Red Clay Halo / To Kill A King / L.A. Salami / Laurel Collective / ahab / Gecko / Heathward / Model Society / Sky Sphere / Blackhouse Crow… Plus many more still to be announced

DJ SETS FROM ROB DA BANK AND FRIENDS 2manydjs / Annie Mac Presents / Four Tet b2b Caribou / The 2 Bears / David Rodigan MBE presents Ram Jam / Dirtybird showcase feat. Claude VonStroke, Justin Martin & Eats Everything / François Kevorkian / DJ Yoda / Maya Jane Coles / Scuba / LTJ Bukem / Plastician / Greg Wilson / Scratch Perverts / Giles Smith & James Priestley (secretsundaze) / Oneman b2b Jackmaster / Camo & Krooked / Jaguar Skills & His Amazing Friends / Mosca / Ben UFO / PBR Streetgang / DJ Shepdog / Shellac Collective / DJ Charge… Plus many more still to be announced
pi_107744351
Slagsmalsklubben vind ik ook wel een typische naam voor Lowlands, zou ik wel even gaan kijken waarschijnlijk! Verder staan er vrij veel namen tussen van LL 2010.
pi_107744583
Kevin Saunderson feat. Inner City Live zou voor mij echt geweldig zijn.
pi_107744635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef ohnikua het volgende:
Slagsmalsklubben vind ik ook wel een typische naam voor Lowlands, zou ik wel even gaan kijken waarschijnlijk! Verder staan er vrij veel namen tussen van LL 2010.
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Up :P ;)

Nouja mijn ervaring is dat Lowlands toch af en toe vreemde namen weet te strikken.
pi_107745097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hey verklap niet de hele Lowlands Line Up :P ;)

Nouja mijn ervaring is dat Lowlands toch af en toe vreemde namen weet te strikken.
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mij :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:40:40 #118
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_107745161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:37 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mij :)
Juistem
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_107746092
Maar als Sígur Ros komt dan ben ik al heel tevreden, staat er lang op mijn wishlist. Denk dat dat ze zelf ook graag naar Biddinghuizen komen.

Inni is hier inmiddels ook grijsgedraaid. Dus Rapid Razor Bob bevestig ze maar snel!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 februari 2012 @ 12:16:18 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107746102
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107746187
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Omdat?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 februari 2012 @ 13:15:47 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107747729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Omdat?
al die jaren van goed weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107747943
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes weg O+
pi_107748008
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes weg O+
Is al uitverkocht. :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:37:11 #125
192683 AMDB
Visionair.
pi_107748594
quote:
13s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Is al uitverkocht. :')
Jaar erna :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties