7 jaren goed, 7 jaren slechtquote:
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar toch wel wat buien gehad,
Donderdag in de middag toen ik de rij stond om de camping op te komen.
Lekker met een biertje in de hand bekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullen
2010 alleen zondagavond/nacht en maandagmorgen geloof ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de hand bekijken
Eerste wat ik doe als ik in januari op kantoor kom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Mijn baas weet al jaren dat ik met Lowlands van donderdag tot en met mandag vrij hebde enige vraag die ik krijg is "wanneer is het precies?"
2007 volgens mij voor het laatst echt slecht weer. En toen ook 'maar' een halve dag of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Sígur Ros komt dan ben ik al heel tevreden, staat er lang op mijn wishlist. Denk dat dat ze zelf ook graag naar Biddinghuizen komen.
Dat orkest maakte het wel helemaal af ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2012 25 graden, (zware) buien afgewisseld met zon
hmmm in mijn ideale festival hoort toch alleen maar de zonquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Een beetje regen en modder horen bij een festival
The Maccabeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
The Maccabees komen naar Lowlands, althans, dat zeggen ze zelf.
http://www.themaccabees.co.uk/
http://www.last.fm/music/The+Maccabees
dan haken de mooiboys afquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef ohnikua het volgende:
[..]
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |