Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.quote:
The horrors!! Die mogen van mij wel terugkomenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
QFTquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Ja, klinkt als echte liefdequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam niet![]()
Gave foto.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Zo makkelijk is het om aan drugs te komen hier. Dat dit kan in Nederland
Kees van Hondtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus tot nou toe hebben we:
Âme
Ane Brun
Blaudzun
Dixon
Feist
Henrik Shwarz
Kees van Hondt
La Pegatina
Les Ramoneurs de Menhirs
Letlive
Me First And The Gimme Gimmes
Movits!
The Maccabees
Misschien ook leuk om in de OP de artiesten er bij te zetten?
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch komt hij, of je nou wilt of niet.
En veel mensen vinden het blijkbaar wel leuk dat hij er is!
Vorig jaar was hij er niet..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
Ik bedoelde maar aan te geven dat Lowlands ook deze darling best durft te killen, maar ook gewoon weer terug te halen. Wie weet staat er dit jaar ook wel ineens weer een wortelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Hij is er 4 jaar geweest. Tijd voor iets nieuws
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kees van Hondt
Lowlands is toch geen autistenverzamelplek 'oe, die kennen we al, leuk!'
Origineel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegdquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag aan de wijze heren en dames van Fok: ik heb 2x kaartjes besteld.
2 Losse bestellingen:
1x2 kaarten (iDeal)
1x1 kaart (credit card)
Deze week kreeg ik 1 enveloppe met 3 kaarten in de bus.
Zijn ze slim geworden en hebben ze de bestellingen samengevoegd?
Of zouden ze een foutje hebben gemaakt en krijg ik er nog ééntje?
Als ze hebben samengevoegd, dan hebben ze me een klein beetje te pakken voor 3 euro(want wel 2x verzendkosten gerekend).
Als ze niet hebben samengevoegd dan kan ik er donder op zeggen dat er 1 geannulleerd gaat worden, maar dat is niet erg(ja, scheelt me 185 euro maar okay)
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Slimme poppetjes. Hoeveel mensen zouden meerdere bestellingen hebben geplaatst en samengevoegd zijn? Keer 3 euro?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegd
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn account staan ze trouwens gewoon als losse bestellingen
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
met de etickets kom ik ook binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Denk je dat ze die dingen met de hand versturen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaar
Aangetekend kost 6,75 of 7,50. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
ik bewaar tickets nooit en kom wel van mijn ene af, onder vrienden/kennissen maar ben ik niet van planquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.
Ik neem zelden e-tickets(voor Lowlands nooit) want ik vind het veels te leuke wat echts in handen te hebben en als ik hem onverwacht kwijt moet dan is een echte ticket gemakkelijker te verkopen dan een e-ticket, is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgen![]()
Diablo is volgens mij alweer een paar jaar niet op Lowlands geweestquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Heb ze inmiddels ook binnengekregen! Stond wel al bij transactie geschiedenis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?
Als dat niet zo is, is er denk ik iets fout gegaan..
The Specials waren waanzinnig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef portie het volgende:
Ik hoef geen oudelullenact. Als ik dat lijstje zo zie heb ik er geen 1 gezien in de 5 jaar dat ik er was.
Doe mij maar the shins en the maccabees!owja, waar zijn de namen?
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Ik heb dus hetzelfde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef skit het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnen
Alleen maar meer kans dat je ze kwijtraakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maak je niet zo druk om die kaarten joh
Aangetekend liggen ze nooit op de mat. De PostNL wittebusjes chauffeur moet ze door jou persoonlijk laten tekenen. Of ze liggen bij het postkantoor/ agentschap na een paar dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:14 schreef bulbjes het volgende:
Als je hebt aangegeven dat je de kaarten per aangetekende post wilt ontvangen, heb je dan ook al kans dat ze een dezer dagen in de bus vallen? Of duurt aangetekend veel langer? (weet niet of er hier mensen zijn die ze ook aangetekend hebben laten versturen en al binnen hebben?)
Zeker nog nooit van DJ's Mad Ed, Sandeman en Joost van Bellen gehoord?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturenquote:AMDB, Aardwetenschapper, Afcajos, AionNL, AirwiN, Albert86, Ang3l, ApperlooDude, ArowanaW, Ascaroth, Bakakame, Banaanna, Beardslasher, Beaudelaire, Bibliophile, Biermeisje, Biffkoffie, Blackviper, Blinker, Bol_Wan, Braampie, Brainster, Bramvnl, Brembo, Breuls, Brici, Brother52, Bulbjes, Bursted, CAP., Capzilla, CherryLips, Conobram, Cowmoes, Da hopman, Dark_Angelus, Darkshadow16, Dasorakel, DatDenkJe, De.Marcus, De_Paans, Demon_Hunter, Dennis101, Dennisreijbroek, Der_Rudi, Diaan73, DionysuZ, DjMvT, Doubleyouteaare, Dupje, DutchRodent, Ebeaydojraes, Eucalyptus, F_JD, FalleNk810i, Ferraro, Flappekz, FleshWound, Friekin_, Friendo, Frozen-assassin, Fruitellafantastic, Fuszy, Genakt, Gesloten, Gewoonfaye, Gewoonik, Gitaarmat, GoodShoes, GotC, Grunsfan, Guitarist, Guppi, Haantjedevoorste, Haunter, Helemaaldewegkwijt, Hou-m-Nat, Hpzone, Huppelei, I2Them2, IFreaky, Icebliss, Indiaantje89, Itchycoo, Jacobuspower, JaimyLee, Japz_u2, Jaytonism, Joran666, Jordyqwerty, Julian6, Junkie, Juust, KciR, Keano, Kesselman, Killiann, Koekjestrommel1, Lastpost, Leeell, Leonos, Leonos, Lijnloos, Lips, Littledrummergirl, Luni, Lunko1979, MB88, MWP, MaJo, Maarten1, Manon-, Markoning, Mathijz, Maxor, McFearless, Memento-Mori, Mexicaantje., Missfortunate, Monolith, MosPos, Mouzzer, MrManiak, MrManiak, N-E-R-D, N00biedoobiedoo, Nectarientje, Neilpad, Nembrionic, Newjersey_nl, Nikoslaggas, Ninnerd, Nosleep, Nothingwoman, Nowalkinthepark, Oinkoink12, Onderjas, One_of_the_few, Operc, Operc, P8, Peaceman, Peter, PiRANiA, Pindakaaz, PinkLow, Pink_Floyd, Plumbum, Portie, Pumpkin_Ruby, RSie, Radioheader, Rearviewmirror, Rece, Riches, Richfield, RickoKun, RoaRRR, Roslyn, Royjn, Rubbereend, RuntimeError, SLP_ , Sack_Blabbath, Schaapstoeter, ScottTracy, ShinyStar, SicSicSics, Silenoz, Singleyouteaare, Skit, Sooph, SpauldingPF, Stbabylon, Stefan1218, Strychnos, Sunnythesun, Super-Muffin, Susi, Swentibold, T0mmyb0y199, TWP, Taintless, Tatser, TearSong, Technopunx, TheaterMaMa, Theodoor9, Thory, Tochmaarwel, Tourniquet, Trigalti, Trigalti , Tweek, Tweeks, TwistedDarling, TyVole, Vaasinbloem, Vatta, Vault_tec, VeraJ, WalterSobchak, WeezerButler, WeirdWestMan, Wells.p, WheeleE, Willemwaus, Xenobinol, Xenomystus, Xlarge, Yuki, Zamehada, Zechs
Heet jij Bob?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturen.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer, geen Sigur Ros. Die staan de 18e en 19e in Japan.
Zou facking vet zijn. Tof nieuw album.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Gerucht: Black Keys sluiten Lowlands af in de Alpha.
Ik denk dat de Black Keys een grotere aanhang heeft dan menig mensen denken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Leuk, maar als afsluiter? Ik weet het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |