Diablo is volgens mij alweer een paar jaar niet op Lowlands geweestquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Diablo, Diplo en Rinus op Lowlands?
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Heb ze inmiddels ook binnengekregen! Stond wel al bij transactie geschiedenis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een bevestigingsmail, heb mijn kaarten inmiddels binnen. Staan de kaarten wel bij je transactiebevestigingen op je account?
Als dat niet zo is, is er denk ik iets fout gegaan..
The Specials waren waanzinnig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef portie het volgende:
Ik hoef geen oudelullenact. Als ik dat lijstje zo zie heb ik er geen 1 gezien in de 5 jaar dat ik er was.
Doe mij maar the shins en the maccabees!owja, waar zijn de namen?
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:39 schreef theodoor9 het volgende:
Heb nog steeds geen bevestigings mailtje ontvangen, en de tickets ook niet niet binnengekregen met de post. Nog meer mensen die dit hebben? Hebben anderen wel een bevestigingsmailtje ontvangen terwijl ze kaarten per post hebben besteld?
Ik heb dus hetzelfde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef skit het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen bevestiginsmail, maar heb de kaarten al binnen
Alleen maar meer kans dat je ze kwijtraakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maak je niet zo druk om die kaarten joh
Aangetekend liggen ze nooit op de mat. De PostNL wittebusjes chauffeur moet ze door jou persoonlijk laten tekenen. Of ze liggen bij het postkantoor/ agentschap na een paar dagen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:14 schreef bulbjes het volgende:
Als je hebt aangegeven dat je de kaarten per aangetekende post wilt ontvangen, heb je dan ook al kans dat ze een dezer dagen in de bus vallen? Of duurt aangetekend veel langer? (weet niet of er hier mensen zijn die ze ook aangetekend hebben laten versturen en al binnen hebben?)
Zeker nog nooit van DJ's Mad Ed, Sandeman en Joost van Bellen gehoord?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturenquote:AMDB, Aardwetenschapper, Afcajos, AionNL, AirwiN, Albert86, Ang3l, ApperlooDude, ArowanaW, Ascaroth, Bakakame, Banaanna, Beardslasher, Beaudelaire, Bibliophile, Biermeisje, Biffkoffie, Blackviper, Blinker, Bol_Wan, Braampie, Brainster, Bramvnl, Brembo, Breuls, Brici, Brother52, Bulbjes, Bursted, CAP., Capzilla, CherryLips, Conobram, Cowmoes, Da hopman, Dark_Angelus, Darkshadow16, Dasorakel, DatDenkJe, De.Marcus, De_Paans, Demon_Hunter, Dennis101, Dennisreijbroek, Der_Rudi, Diaan73, DionysuZ, DjMvT, Doubleyouteaare, Dupje, DutchRodent, Ebeaydojraes, Eucalyptus, F_JD, FalleNk810i, Ferraro, Flappekz, FleshWound, Friekin_, Friendo, Frozen-assassin, Fruitellafantastic, Fuszy, Genakt, Gesloten, Gewoonfaye, Gewoonik, Gitaarmat, GoodShoes, GotC, Grunsfan, Guitarist, Guppi, Haantjedevoorste, Haunter, Helemaaldewegkwijt, Hou-m-Nat, Hpzone, Huppelei, I2Them2, IFreaky, Icebliss, Indiaantje89, Itchycoo, Jacobuspower, JaimyLee, Japz_u2, Jaytonism, Joran666, Jordyqwerty, Julian6, Junkie, Juust, KciR, Keano, Kesselman, Killiann, Koekjestrommel1, Lastpost, Leeell, Leonos, Leonos, Lijnloos, Lips, Littledrummergirl, Luni, Lunko1979, MB88, MWP, MaJo, Maarten1, Manon-, Markoning, Mathijz, Maxor, McFearless, Memento-Mori, Mexicaantje., Missfortunate, Monolith, MosPos, Mouzzer, MrManiak, MrManiak, N-E-R-D, N00biedoobiedoo, Nectarientje, Neilpad, Nembrionic, Newjersey_nl, Nikoslaggas, Ninnerd, Nosleep, Nothingwoman, Nowalkinthepark, Oinkoink12, Onderjas, One_of_the_few, Operc, Operc, P8, Peaceman, Peter, PiRANiA, Pindakaaz, PinkLow, Pink_Floyd, Plumbum, Portie, Pumpkin_Ruby, RSie, Radioheader, Rearviewmirror, Rece, Riches, Richfield, RickoKun, RoaRRR, Roslyn, Royjn, Rubbereend, RuntimeError, SLP_ , Sack_Blabbath, Schaapstoeter, ScottTracy, ShinyStar, SicSicSics, Silenoz, Singleyouteaare, Skit, Sooph, SpauldingPF, Stbabylon, Stefan1218, Strychnos, Sunnythesun, Super-Muffin, Susi, Swentibold, T0mmyb0y199, TWP, Taintless, Tatser, TearSong, Technopunx, TheaterMaMa, Theodoor9, Thory, Tochmaarwel, Tourniquet, Trigalti, Trigalti , Tweek, Tweeks, TwistedDarling, TyVole, Vaasinbloem, Vatta, Vault_tec, VeraJ, WalterSobchak, WeezerButler, WeirdWestMan, Wells.p, WheeleE, Willemwaus, Xenobinol, Xenomystus, Xlarge, Yuki, Zamehada, Zechs
Heet jij Bob?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
FOK!kers die vorig jaar gingen. Laat ik maar geen massa-PM sturen.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer, geen Sigur Ros. Die staan de 18e en 19e in Japan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |