Alberto gaat weer confronteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef AMDB het volgende:
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.quote:
The horrors!! Die mogen van mij wel terugkomenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
QFTquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Ja, klinkt als echte liefdequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam niet![]()
Gave foto.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Zo makkelijk is het om aan drugs te komen hier. Dat dit kan in Nederland
Kees van Hondtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus tot nou toe hebben we:
Âme
Ane Brun
Blaudzun
Dixon
Feist
Henrik Shwarz
Kees van Hondt
La Pegatina
Les Ramoneurs de Menhirs
Letlive
Me First And The Gimme Gimmes
Movits!
The Maccabees
Misschien ook leuk om in de OP de artiesten er bij te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |