...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad logisch, zo kun je ook beetje rekenen op: Goyte, Boy & Bear, M83, Miike Snow, Spinvis, Moss
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Specialquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef ohnikua het volgende:
[..]
...Bon Iver, Florence + the Machine, Nicolas Jaar, Le Le, Azelia Banks..
Sigur Ros!!! Volgens mij was zowel voor band (laatste optreden met die 4 meisjes en 4 blazers) als festival(publiek) dat optreden van 2008 in Grolsch hoog op de eeuwige lijstquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
We komen zo al op een heel aardige line-up uit wat mij betreftquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
.. The Shins, Noel Gallagher, Chef Special
Als 2 Many DJ's zouden die ook leuk zijn, voor zondag in de Bravo rond middernachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Sígur Ros gaat ook weer touren ! Ze staan op Bestival festival.
Ook Soulwax staat daar, ook zeker welkom voor mij!
Maar Bravo/X-Ray namen zijn totaal niet boeiendquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef theodoor9 het volgende:
En als je naar Bravo/ X-ray namen kijkt is er ieder jaar heel veel overlap tussen Lowlands en 5daysoff/STRP. Blijft toch allemaal Mojo he..
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Upquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef ohnikua het volgende:
Slagsmalsklubben vind ik ook wel een typische naam voor Lowlands, zou ik wel even gaan kijken waarschijnlijk! Verder staan er vrij veel namen tussen van LL 2010.
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hey verklap niet de hele Lowlands Line Up![]()
![]()
Nouja mijn ervaring is dat Lowlands toch af en toe vreemde namen weet te strikken.
Juistemquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zeker! Daarbij ken ik van de tweede helft van de namen van Bestival vrijwel niets.. sowieso is meestal alles wat op Charlie, X-Ray en Lima staat vooraf onbekend voor mij
Omdat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
al die jaren van goed weerquote:
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes wegquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:16 schreef rubbereend het volgende:
Oftewel tijd voor weer eens een weekend regen op Lowlands
Is al uitverkocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Zal de kaartverkoop goed doen. Al die mooiboys en tutjes weg
7 jaren goed, 7 jaren slechtquote:
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar toch wel wat buien gehad,
Donderdag in de middag toen ik de rij stond om de camping op te komen.
Lekker met een biertje in de hand bekijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, dat was mooi, kwamen er allemaal verregende mensen de camping oplopen met hun spullen
2010 alleen zondagavond/nacht en maandagmorgen geloof ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de hand bekijken
Eerste wat ik doe als ik in januari op kantoor kom:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Mijn baas weet al jaren dat ik met Lowlands van donderdag tot en met mandag vrij hebde enige vraag die ik krijg is "wanneer is het precies?"
2007 volgens mij voor het laatst echt slecht weer. En toen ook 'maar' een halve dag of zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
7 jaren goed, 7 jaren slechtHoeveel jaar zijn er nu al doorgekomen zonder noemenswaardige bui? Ik heb in 2008, 2009 en 2011 weinig slecht weer gehad, 2010 was er volgens mij ook geen slecht weer.
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Sígur Ros komt dan ben ik al heel tevreden, staat er lang op mijn wishlist. Denk dat dat ze zelf ook graag naar Biddinghuizen komen.
Dat orkest maakte het wel helemaal af ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Moeten ze wel een orkestje meenemen. 'Kaal' in de HMH vond ik het destijds tegenvallen.
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2012 25 graden, (zware) buien afgewisseld met zon
hmmm in mijn ideale festival hoort toch alleen maar de zonquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Een beetje regen en modder horen bij een festival
The Maccabeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef PiRANiA het volgende:
The Maccabees komen naar Lowlands, althans, dat zeggen ze zelf.
http://www.themaccabees.co.uk/
http://www.last.fm/music/The+Maccabees
dan haken de mooiboys afquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef ohnikua het volgende:
[..]
waarom die regen? een kaartje voor 2013 regel je uiteindelijk toch wel en ze gaan het niet drukker maken op het terrein...
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Alberto gaat weer confronteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef AMDB het volgende:
Alberto komt op op voor de domme (wannabe) LL-gangers onder onstwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:19:36Door de vorige tweet is het Twitter account opgeheven, maar dit is de oplichter die ook achter EuroTickets zit: http://t.co/xKNa4G0m reageer retweet
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.quote:
The horrors!! Die mogen van mij wel terugkomenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef theodoor9 het volgende:
Deze bands staan op Bestival (6-9 september) Dus zijn bands die eind vd zomer nog touren:
Sigur Ros, Justice, Hot Chip, Soulwax, Emeli Sande, De La Soul, The Horrors, Azealia Banks en Michael Kiwanuka.
Zitten wel wat kanshebbers tussen denk ik zo.
QFTquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van mij mag er nog wel meer op Lowlands. Iedereen mag lekker genieten van wat ze lekker vinden zolang ze anderen er maar niet mee vervelen.
Ja, klinkt als echte liefdequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorig jaar 2e keer xtc gebruikt. Ging tegen een random meisje lullen bij aphex twin die wist hoe ze er mee om moest gaan. Deed super lief en kalmeerde mij van mijn paranoia. Heb helaas der naam niet![]()
Gave foto.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Zo makkelijk is het om aan drugs te komen hier. Dat dit kan in Nederland
Kees van Hondtquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus tot nou toe hebben we:
Âme
Ane Brun
Blaudzun
Dixon
Feist
Henrik Shwarz
Kees van Hondt
La Pegatina
Les Ramoneurs de Menhirs
Letlive
Me First And The Gimme Gimmes
Movits!
The Maccabees
Misschien ook leuk om in de OP de artiesten er bij te zetten?
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch komt hij, of je nou wilt of niet.
En veel mensen vinden het blijkbaar wel leuk dat hij er is!
Vorig jaar was hij er niet..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd, Lowlands houdt nooit jarenlang dingen terugkomen. Genoeg darlings gekilled.
Ik bedoelde maar aan te geven dat Lowlands ook deze darling best durft te killen, maar ook gewoon weer terug te halen. Wie weet staat er dit jaar ook wel ineens weer een wortelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en? Hij is er 4 jaar geweest. Tijd voor iets nieuws
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kees van Hondt
Lowlands is toch geen autistenverzamelplek 'oe, die kennen we al, leuk!'
Origineel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi, van jou geen last tijdens een Keeswaardig optreden. Rest me slechts nog 1000 andere mensen, 10 opblaaswalvissen, 2 dikke matrassen, 15 kisten in mijn bek, 35 takken, 3 kliko's, 5 picknicktafels en een gebruikt condoom.
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegdquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vraag aan de wijze heren en dames van Fok: ik heb 2x kaartjes besteld.
2 Losse bestellingen:
1x2 kaarten (iDeal)
1x1 kaart (credit card)
Deze week kreeg ik 1 enveloppe met 3 kaarten in de bus.
Zijn ze slim geworden en hebben ze de bestellingen samengevoegd?
Of zouden ze een foutje hebben gemaakt en krijg ik er nog ééntje?
Als ze hebben samengevoegd, dan hebben ze me een klein beetje te pakken voor 3 euro(want wel 2x verzendkosten gerekend).
Als ze niet hebben samengevoegd dan kan ik er donder op zeggen dat er 1 geannulleerd gaat worden, maar dat is niet erg(ja, scheelt me 185 euro maar okay)
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Slimme poppetjes. Hoeveel mensen zouden meerdere bestellingen hebben geplaatst en samengevoegd zijn? Keer 3 euro?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk samengevoegd, als je onder je ticketmasteraccount kijkt staan daar al je bestellingen, dus denk dat ze de 2+1 hebben gezien en samengevoegd
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn account staan ze trouwens gewoon als losse bestellingen
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
met de etickets kom ik ook binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Denk je dat ze die dingen met de hand versturen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat ze dat wel hebben gezien, dat er 2x staat lowlands onder elkaar
Aangetekend kost 6,75 of 7,50. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
verzekerd verzenden voor 1-2 euro extra.
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2x2 etickets besteld, postnl vertrouw ik niet en zonde van de 3 euro
ik bewaar tickets nooit en kom wel van mijn ene af, onder vrienden/kennissen maar ben ik niet van planquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je kaarten niet aankomen dan kun je ze laten annuleren. Krijg jij nieuwe en de oude zijn ongeldig.
Ik neem zelden e-tickets(voor Lowlands nooit) want ik vind het veels te leuke wat echts in handen te hebben en als ik hem onverwacht kwijt moet dan is een echte ticket gemakkelijker te verkopen dan een e-ticket, is mijn ervaring.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang ze maar niet de bukkeritus krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |