SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!Feyenoord Rotterdam![]()
Kan het laten verwateren maar is niet nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom je hem vaak tegen? Of kan je hem nu gewoon ontlopen/laten verwateren?![]()
Is dat niet moeilijk voor hem?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kan het laten verwateren maar is niet nodig.Feyenoord Rotterdam![]()
Oke tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kan het laten verwateren maar is niet nodig.Is dat wel cool met hem?
En dit alles brengt vast een goede exotische mixquote:
Heaven is a place on earth with you![]()
Ik bedoel, we zijn twee volwassen mensen en ik mag hem voor de rest wel gewoon dus er hoeft niet al te achterlijk mee omgegaan te worden.![]()
o.us waarom spreek je haar niet meer? Was ze niet te spreken over je pics?Heaven is a place on earth with you![]()
ik lees aandachtigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
Home Sweet Home
Wat is het opeens stil hier?![]()
Als hij gevoelens voor jou heeft is dat misschien wel te makkelijk gezegd door jouquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bedoel, we zijn twee volwassen mensen en ik mag hem voor de rest wel gewoon dus er hoeft niet al te achterlijk mee omgegaan te worden.Heaven is a place on earth with you![]()
Wat leuks gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
Home Sweet Home
Wat is het opeens stil hier?![]()
I wish I could copy that. Props voor dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef Phantomesse het volgende:
Ik bedoel, we zijn twee volwassen mensen en ik mag hem voor de rest wel gewoon dus er hoeft niet al te achterlijk mee omgegaan te worden.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zocht een pic voor in het topic op bookofdimes, en toen vergat ik FOK! even.
full stops and exclamation marks![]()
Nou zo heel serieus was het nou ook weer niet, niet dat hij van me kon houden of er al echt serieuze gevoelens bij speelden ofzo. Neem aan dat hij het wel kan handelen.quote:![]()
Integendeel zelfs, sindsdien zoekt zij constant contact op. Ik wil niet meer dan wat wij al waren (vriendschap). Daarom spreek ik niet meer met haar af totdat zij dat uit haar hoofd heeft gelaten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
o.us waarom spreek je haar niet meer? Was ze niet te spreken over je pics?
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 07-02-2012 03:01:19 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ben net thuis van het uitgaan, had leuker kunnen zijn. Kwam m'n ex tegen, beetje drama dit datquote:![]()
![]()
Ahja over diegene waar ik een beetje mee bezig was alvorens ik opeens verliefd werd op heel iemand anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:00 schreef Sala-adin het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over?
Samenvatting![]()
Jij zit in mijn heilige site te neuzen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:00 schreef krioro het volgende:
Ik zocht een pic voor in het topic op bookofdimes, en toen vergat ik FOK! even.![]()
![]()
True true.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou zo heel serieus was het nou ook weer niet, niet dat hij van me kon houden of er al echt serieuze gevoelens bij speelden ofzo. Neem aan dat hij het wel kan handelen.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat voor contact hadden jullie dan? Waren jullie aan het daten? Of was het meer een vriend die je af en toe zag met andere mensen erbij? Of heb je geen zin om dat hier allemaal uit te lichtenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou zo heel serieus was het nou ook weer niet, niet dat hij van me kon houden of er al echt serieuze gevoelens bij speelden ofzo. Neem aan dat hij het wel kan handelen.
In dat geval sorry, ben gewoon benieuwd want ik herken het wel een beetje.Heaven is a place on earth with you![]()
Nou gooi het er maar uit, we zijn nu toch bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:01 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben net thuis van het utgaan, had leuker kunnen zijn. Kwam m'n ex tegen, beetje drama dit dat![]()
Haha nu is ze geil voor je vanwege die picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Integendeel zelfs, sindsdien zoekt zij constant contact op. Ik wil niet meer dan wat wij al waren (vriendschap). Daarom spreek ik niet meer met haar af totdat zij dat uit haar hoofd heeft gelaten.
Misschien wel goeie tactiek voor in de toekomst bij iemand die je wel ziet zitten
Ja, ik follow sinds de dag dat ik voor het eerst op een link van jou klikte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij zit in mijn heilige site te neuzen!Ze noemen me Mr. Coffee. Dark, hot, and I'll keep you awake all night.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dit alles brengt vast een goede exotische mix
Ben jij hier geboren of in the great white north?full stops and exclamation marks![]()
Haha nja in het begin gewoon veel over whatsapp en later afspreken, maar verder inderdaad niet veel zin om het daar over te hebben nu.![]()
We leven hier, we leven nu, en ik geniet ervan zoals het nu is.![]()
Geloof me, het is te dramatisch om aan te horen, ik zal het jullie besparenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou gooi het er maar uit, we zijn nu toch bezigIk kan zeg maar zo een hoofdrolspeelster uit een soap zijn
![]()
![]()
Niet dat ik een lekker ding ben maar ik heb liever een meid die op mij valt ipv mijn uiterlijk/materiaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nu is ze geil voor je vanwege die pics
Misschien wel goeie tactiek voor in de toekomst bij iemand die je wel ziet zitten
Daarnaast heb ik op dit moment geen enkele behoefte aan een neukertje of vriendin, situatie is ingewikkeld als een pretzel.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 07-02-2012 03:10:47 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Oooooh nee toch je hebt geen drama geschopt toch? Dat is wel erg ja. Lekker weg blijven van die gozer en als je hem tegenkomt weggaan. Heb mezelf echt te vaak voor schut gezet om mijn kkr exquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Geloof me, het is te dramatisch om aan te horen, ik zal het jullie besparenIk kan zeg maar zo een hoofdrolspeelster uit een soap zijn
te blij dat dat boek afgesloten is.
![]()
Haha die wilde ik posten, voor ik besloot te lui te zijn om te copy-pasten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:07 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we dan aftrappen krio?
[ afbeelding ]
Nu jij
Oh nee, dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oooooh nee toch je hebt geen drama geschopt toch? Dat is wel erg ja. Lekker weg blijven van die gozer en als je hem tegenkomt weggaan. Heb mezelf echt te vaak voor schut gezet om mijn kkr exte blij dat dat boek afgesloten is.
Ben net ook weggegaan omdat hij er was, vandaar dat ik al thuis ben. Heb wel normaal gereageerd altijd, maar gwn situatie blijft fucked up
We zijn al maanden uit elkaar, maar we kunnen niet met/zonder elkaar
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik follow sinds de dag dat ik voor het eerst op een link van jou klikte.
[..]
Ze noemen me Mr. Coffee. Dark, hot, and I'll keep you awake all night.
Ben jij hier geboren of in the great white north?![]()
Ja ik ben daar geboren. Als ik je meeneem naar Canada mogen we daarna zo ongeveer wel een wereldreis maken om jouw roots op te zoeken
Ja, bekend dit. Eeuwenlange nasleep om er na een jaar achter te komen dat het écht serieus niet meer gaat werken. Het went wel hoor, duurt alleen godsgruwelijk lang. Beste is gewoon nul komma nul contact te hebben en plekken waar je hem tegen kunt kopen vermijden. Verder veel leuke dingen doen, liefde is een bitch daarom haat ik het ook dat ik weer verliefd ben, ben net over mijn ex heen en rol mezelf weer een nieuwe hoofdpijn in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh nee, dat gelukkig nietBen net ook weggegaan omdat hij er was, vandaar dat ik al thuis ben. Heb wel normaal gereageerd altijd, maar gwn situatie blijft fucked up
We zijn al maanden uit elkaar, maar we kunnen niet met/zonder elkaar
![]()
![]()
Zij zou echt zo'n geniale partyvriendin voor mij zijn. Die tattoo is echt precies mijn gedachtegang en haar stijl is crazy sexy.quote:
Ik zie ons wel rondhuppelen op stiletto's en een lange jas door de straten van L.A with nothing but xtc and a big stash of cash.![]()
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben daar geboren. Als ik je meeneem naar Canada mogen we daarna zo ongeveer wel een wereldreis maken om jouw roots op te zoeken
Ja, ik ben zelf ook nog niet in China en Letland geweest, staan op de lijst. Zoveel mooie plaatsen op de wereld, zo weinig tijd/geld.
Trek rond like I did. China heeft zo veel te biedenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?
Ja, ik ben zelf ook nog niet in China en Letland geweest, staan op de lijst. Zoveel mooie plaatsen op de wereld, zo weinig tijd/geld..
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet zo beschaafd jij troetel mocro
[ afbeelding ].
Maare troetelmocro?
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat denk jijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo, niks voor jou nah?
Hmm jammer![]()
Maar waarom ben ik nou weer een troetelmokert?
[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 07-02-2012 03:22:54 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Gelukkig (bijna) geen contact meer, maar vriendengroep komt zowat helemaal overeen, dus hem helemaal vermijden zal me nooit lukken, maar het gaat tot nu toe wel oké. Als ik hem zie dan word ik helemaal blij, maar vervolgens bedenk ik me dat ik niks heb om blij te zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, bekend dit. Eeuwenlange nasleep om er na een jaar achter te komen dat het écht serieus niet meer gaat werken. Het went wel hoor, duurt alleen godsgruwelijk lang. Beste is gewoon nul komma nul contact te hebben en plekken waar je hem tegen kunt kopen vermijden. Verder veel leuke dingen doen, liefde is een bitch daarom haat ik het ook dat ik weer verliefd ben, ben net over mijn ex heen en rol mezelf weer een nieuwe hoofdpijn in.maargoed, zo gaan die dingen nou eenmaal en ooit moet ik toch verdergaan
Trouwens is leuk om verliefd te zijn zonder drama joh, misschien blijf je wel gwn lang met deze lover![]()
![]()
Enorm veel te doen daar idd, maar als ik ga wil ik op de eerste plaats zien waar mijn voorouders vandaan komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Trek rond like I did. China heeft zo veel te bieden.
Ah, vanwege relatie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik baal serieus dat ik niks met meisjes meer mag doen.![]()
Jij bent wel een lekker ding. En oke gewoon rustig aan doen dan tochquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet dat ik een lekker ding ben maar ik heb liever een meid die op mij valt ipv mijn uiterlijk/materiaal.
Daarnaast heb ik op dit moment geen enkele behoefte aan een neukertje of vriendin, situatie is ingewikkeld als een pretzel.Ben half daar opgegroeid half hier, beetje ingewikkeld verhaal maar ongeveer het grootste deel van m'n kindertijd hier en middelbare school daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh. Hoe lang ben je al hier dan?
Ja, ik ben zelf ook nog niet in China en Letland geweest, staan op de lijst. Zoveel mooie plaatsen op de wereld, zo weinig tijd/geld.
Weinig geld ken ik jaEn tijd, ach nog een heel leven vol reizen voor je toch?
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelukkig (bijna) geen contact meer, maar vriendengroep komt zowat helemaal overeen, dus hem helemaal vermijden zal me nooit lukken, maar het gaat tot nu toe wel oké. Als ik hem zie dan word ik helemaal blij, maar vervolgens bedenk ik me dat ik niks heb om blij te zijnmaargoed, zo gaan die dingen nou eenmaal en ooit moet ik toch verdergaan
Trouwens is leuk om verliefd te zijn zonder drama joh, misschien blijf je wel gwn lang met deze lover![]()
Verliefd zijn is leuk ja, deze jongen is ook heeeel anders gelukkig. Als het tussen ons over gaat zijn dan op een normale en eerlijke manier en nie zo achterbaks als mijn ex die gewoon een nieuwe vriendin nam en daar vrolijk hand in hand mee langs kwam lopen een dag nadat het echt uit was.kankerlijer.
![]()
Ah, klinkt tof iig, dat je op beide plaatsen hebt gewoond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben half daar opgegroeid half hier, beetje ingewikkeld verhaal maar ongeveer het grootste deel van m'n kindertijd hier en middelbare school daar.
Weinig geld ken ik jaEn tijd, ach nog een heel leven vol reizen voor je toch?
Mwoah, heel leven, ik ben de opa van deze reeks.Maar ik blijf sowieso reizen ja.
Lijkt mij vanzelf sprekend, ik deed precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Enorm veel te doen daar idd, maar als ik ga wil ik op de eerste plaats zien waar mijn voorouders vandaan komen.
Als ik ver terug moet kijken komt mijn familie uit een Arabierenstam uit Kuwait/Qatar die uiteindelijk naar Marokko zijn gegaan, gemixed met een paar Berbers (Moren) en daarna kolonisators van Fransen en Spanjaarden er tussendoor.
Ja, ik heb research gedaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 07-02-2012 03:28:15 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Haha, ja hij is een beetje jelly en moet er heel erg aan wennen dat ik ook op vrouwen val en dat eigenlijk grotere concurrentes zijn dan mannen. Voor mannen is hij niet bang, voor vrouwel wel.quote:![]()
![]()
Ja is ook erg tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, klinkt tof iig, dat je op beide plaatsen hebt gewoond.
Mwoah, heel leven, ik ben de opa van deze reeks.Maar ik blijf sowieso reizen ja.
Hoe oud ben je dan?
Haha, doe ik al. No stressssssssss.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent wel een lekker ding. En oke gewoon rustig aan doen dan tochAlleen in Marokkoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wanneer laat jij die mocro binnen in je vrij dan
RWINA enzo.
Feyenoord Rotterdam![]()
Vind ik leuk, research over hoe je op deze wereld bent gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Lijkt mij vanzelf sprekend, ik deed precies hetzelfde.
Als ik ver terug moet kijken komt mijn familie uit een Arabierenstam uit Kuwait/Qatar die uiteindelijk naar Marokko zijn gegaan, gemixed met een paar Berbers (Moren) en daarna kolonisators van Fransen en Spanjaarden er tussendoor.
Ja, ik heb research gedaan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja is ook erg tof.
Hoe oud ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat hard hier trouwens vannacht, gezien het tijdstip.Even m'n bed opmaken zodat ik straks ook kan slapen.
As you wish Phantoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:30 schreef Phantomesse het volgende:
Echter Sala heeft gelijk.
Nuff with the personal bullshit, POST TIETEN!
Feyenoord Rotterdam![]()
Nja, hij wil wel terug bij elkaar enzo (heeft ook niks gedaan ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...![]()
Verliefd zijn is leuk ja, deze jongen is ook heeeel anders gelukkig. Als het tussen ons over gaat zijn dan op een normale en eerlijke manier en nie zo achterbaks als mijn ex die gewoon een nieuwe vriendin nam en daar vrolijk hand in hand mee langs kwam lopen een dag nadat het echt uit was.kankerlijer.
), maar gaat denk ik gewoon niet lukken dus we maken het alleen maar moeilijker voor elkaar als we teruggaan bij elkaar
En damn, wat een klootzakWas hij ook al met haar toen hij met jou was?
![]()
Ach, na 2 jaar maakte mijn ex het uit zonder reden. Na een paar weken moest ik via via er achter komen dat iemand anders zijn kwak in haar vuile grot dumptequote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmm, ja dat had ik ook wel die blijheid maar de realiteit...![]()
.
Ik voel jouw pijn, soort van.Feyenoord Rotterdam![]()
HoiGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Is dit frisdrank topic?Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Ik vind coca cola zero lekker. Maar nooit van fernandez gehoort sorry.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Jij hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind coca cola zero lekker. Maar nooit van fernandez gehoort sorry..
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:31 schreef krioro het volgende:
[..]Dat is toch helemaal nog niet oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zou die het op een andere manier opeten maar dat zijn mijn fantasieënquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika als het kon.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er een waarop staat 'if you can read this, you're too close'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika, als het kon![]()
![]()
Dan zou ik hem uit trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb er een waarop staat 'if you can read this, you're too close'![]()
Ik 1 met een vaginaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:42 schreef o.us het volgende:
Ik heb er een met een Supermanlogo er opBest wel fout
.
![]()
Kanker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Het ergste is dat het een ballenknijper is![]()
![]()
![]()
.
![]()
Dacht precies zo. Maar het was een kado dus dat fake glimlach erbij en nooit meer dragenquote:. Zelden gedaan ook.
Ballenknijpers!
Feyenoord Rotterdam![]()
Valt mee, en ik zie er er ook jonger uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal nog niet oudHoe oud ben jij (kan zijn dat ik het al wist maar not sure)?
Klacht: kussensloop kapotscheuren, daarna kiwi schillen die moeilijk doet en over m'n shirt gaat, kkleven.
Valt nog mee, ik heb zojuist mandarijnensap over mijn dekbed gemorst tijdens het pellenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
Klacht: kussensloop kapotscheuren, daarna kiwi schillen die moeilijk doet en over m'n shirt gaat, kkleven.
Ik ga maar slapen voor zo ver ik kan. Trusten
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 07-02-2012 04:01:33 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Kiwiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
Klacht: kussensloop kapotscheuren, daarna kiwi schillen die moeilijk doet en over m'n shirt gaat, kkleven.Ik ga ook maar eens wat eten
![]()
Ja joh je hebt nog een heel leven voor je om mooie reizen te maken plekken te zien dit datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt mee, en ik zie er er ook jonger uit.Hoe oud ben jij (kan zijn dat ik het al wist maar not sure)?
Onder spoiler want dat deed jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:39 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Als een kind uit afrika, als het kon
All good things are wild and free.![]()
OK jij wint.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik heb zojuist mandarijnensap over mijn dekbed gemorst tijdens het pellen
Ik ga maar slapen voor zo ver ik kan. TrustenSlaap zacht.
Eindelijk.quote:Wat ga je eten?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja joh je hebt nog een heel leven voor je om mooie reizen te maken plekken te zien dit dat
Onder spoiler want dat deed jij ookJa maar live fast die young jwt dus niet zo heel veel tijd meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, wist ik al (geloof ik).
Muuh.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:16 schreef junamii het volgende:
2 gele, 1 groene hier
Helemaal uit bed opgestaan om kiwi te etenKen je die niet? Zijn zeg maar 20 keer lekkerder dan groene.quote:
Zo ik was zwaar afgeleid door Facebook foto's, moet over 5 uurtjes bij de dokter zijn, sporten, werken en dan chillen.
Ik wens jullie nog een fijne nacht en dag toe schatjes!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zo ik was zwaar afgeleid door Facebook foto's, moet over 5 uurtjes bij de dokter zijn, sporten, werken en dan chillen.
Ik wens jullie nog een fijne nacht en dag toe schatjes!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:20 schreef tliciouz het volgende:
Ja ga me nu niet lekker maken als ik ze niet mag
En slaap zacht maori.
En ik ben nog wakker omdat verneukt ritme, gisternacht de Super Bowl gekeken en een gat in de dag geslapen.
Danke!
Godver, helemaal geen zin om te slapen en ook niet om naar de dokter te gaan.![]()
Ik ga in bed met jullie verder posten.![]()
![]()
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:26 schreef Phantomesse het volgende:
Danke!
Godver, helemaal geen zin om te slapen en ook niet om naar de dokter te gaan.![]()
Ik ga in bed met jullie verder posten.All good things are wild and free.![]()
Mjah, ik ga toch ook maar in bed.Zonder laptop en zo.
Fijne nacht, slaap zacht, etc.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Phan doe niet zo eigenwijs en ga slapen schat, je moet fit zijn om naar de dokter te gaan. Dan ben je gerust.
Lieverdjes, aan mijn bed kan ik geen weerstand bieden dus ik ga mijn oogjes maar eens dichtdoen. Slaap zacht allemaal![]()
![]()
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!![]()
![]()
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdtquote:Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Hoorde dat de NS de hele week nog aangepast rijdtAll good things are wild and free.![]()
wutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
Die knobbel doet echt fucking pijn, ik ga toch maar lekker slapen en dan mag meneer de dokter morgen even lekker aan mijn tetten voelen.![]()
Het zit aan m'n okselkant en mn moeder heeft het ook gehad daarom stress ik een beetje.![]()
![]()
Ik zal nooit meer Pink Ribbon bashen Heere Godook al flashen ze iedereen maargoed.
Slaaplekker schattekes!
ik beneen dokterr
Gr grlekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, had al gekeken op hun site vanochtend maar daar staat nu hun aangepaste dienstregeling, kom je op het station, hebben zie van die treinen de helft geschrapt, met als gevolg dat ik een uur kan wachten en te laat op werk ben.![]()
![]()
Doe mij ook zo een dag!quote:
8 tot 21.30 vandaag
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Wow fylquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Doe mij ook zo een dag!
8 tot 21.30 vandaag![]()
tering, sommige zitten tot laat op fok
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Fml indeed. Oersaai ook nogquote:
Kanker, stelletje nachtbrakers.
Tevens goedemorgen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker, stelletje nachtbrakers.
Tevens goedemorgen.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ey homo's, lesbo's, hetero's en bisekuelen. Waar kan ik op m'n mobiel plaatjes uploaden? Imgur werkt niet![]()
www.pic-upload.dequote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ey homo's, lesbo's, hetero's en bisekuelen. Waar kan ik op m'n mobiel plaatjes uploaden? Imgur werkt niet
www.tinypic.com
imgur doet het hier wel btwI had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:15 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie tijden om wakker te worden!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat ik vandaag hoogstwaarschijnlijk moet overwerken tot 12 uur dankzij de sneeuw.
wat voor werk doe je?Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenquote:Ik ben echt pas een halfuur wakker ofzo
![]()
![]()
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de treinen enzo? Jij was ook echt laat gaan slapen, dat je zo vroeg wakker moest wordenIk ben echt pas een halfuur wakker ofzo
Gelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
![]()
![]()
Noooquote:Op dinsdag 7 februari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ja godver ik stress![]()
![]()
Slaaplekker schattekes!, veel succes ermee!
![]()
![]()
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt, ik moest om 7 uur al eigenlijk beginnen met werken. Maar door NS werd dat dus ietsjes laterGelukkig begreep werk het. En het was inderdaad een kort nachtje, damn hoe houd je dat vol, ook al ga ik om 4 naar bed om 8 uur ben ik alweer wakker.
En dan duurt het gerust een half uur voordat je in slaap valt.
Deathlift or Die.![]()
Cool, maar verkeerde topic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?Deathlift or Die.![]()
Long hair don't care.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Echte bikkel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus jij kan serieus gaan op 4 uurtjes slaap ..
En in SC's mag je overal over praten tbh.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
Noh brada. Voor 't eerst 1RM deadlift gedaan. Easy 130kg jo. Kan nog wel minstens 20 bij zonder problemen. Voor 't eind van 't jaar op 200. Mirin?
Kidding, goed werk.Sowieso goed dat je ze doet. Blijven knallen met die kg's, deadlift is bazenspeelgoed.
![]()
![]()
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
120 kg einde van de week voor 5 reps, 10 kg lichter BW, train nog geen jaar en daarvoor ook niet. Ben je boos?
Kidding, goed werk. [ afbeelding ] Sowieso goed dat je ze doet. Blijven knallen met die kg's, deadlift is bazenspeelgoed.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik werk op Schiphol, door de sneeuwval krijg je dan veel vertragingen en zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Schrale troost, ik ben van 8 tot 21.30 bezig
wat voor werk doe je?Een fatsoenlijk ritme. I envy you.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Not even mad. Kom haten op deze brede ecto met zijn squatass dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb misschien 4 keer gedeadlift in mn leven. U mad?![]()
![]()
Ik heb gister kkhard gecurled, 14kg.
Squats doe ik niet, slecht voor je knieen en ik voetbal.
Deathlift or Die.![]()
Ik deadlift altijd in de smith en gebruik voor de rest alleen apparaten, moet eerst leren mijn spieren onder controle te krijgen.![]()
![]()
is dit het bb topic?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wel goed dat ze er geen probleem van maakten, ik moet het echt niet in m'n hoofd halen om te laat te komen op m'n werkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik had trouwens geen verplichtingen in de ochtend, dus had gewoon geen wekker gezet
schrok wel 7 uur wakker, maar ben daarna weer in slaap gevallen. Gemiddeld slaap ik denk ik 5 uur per nacht ofzo, ook niet veel
![]()
![]()
zo te lezen wel jaquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.quote:Deathlift or Die.![]()
Net weer drie cockpushups gedaan.
deadlift 50 kg dusse ik haal mijn lichaamsgewicht niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, til jij ook niet meer dan je lichaamsgewicht? Ik hoorde dat dat slecht was voor je gewrichten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Was hij even eloquent als ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Chocobeer ik sprak net in de bus met jouw dubbelganger.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Net weer drie cockpushups gedaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt, ik heb een vleeslul.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet zo lastig als je rom niet zo groot is.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij was welbespraakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was hij even eloquent als ik?![]()
waarom haal je die aclo wegOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
kk buitenlander ga terug naar turkeiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.
wilders for president!!!111Deathlift or Die.![]()
Kankerlijer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef Panzermaus het volgende:
Was vergeten dat Chocobeer niets met Gtown had. Ik haal Indo's altijd door elkaar.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen hij is zwart, en ik ben een Molukker.![]()
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, zo verstrooid deze boy. Had nooit aan creatine moeten beginnen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
*Steekt hand op*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?Feyenoord Rotterdam![]()
Creatinequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stinken je scheten tien keer erger door de creatine?nepkuur
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.![]()
![]()
Teringlijer. Kom tussen 6 en 7 naar schiphol toe. kan je ze aan mij geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Sup y'all, 12 hotwings knagende, als een baas.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kutsoundDo me da boomboomboom.
![]()
Hou jij je nou maar bezig met tekenenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, dit is het derde dat ik ooit gemaakt heb met Ableton, niet haten.![]()
![]()
2 red bull verder en nog dik 4 uur te gaan. FML, deze dag is boring.
Hier een lekker nummer om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met tekenen
![]()
Lekker soppen en dan PPPRRRRTTTTT. Ik vind dat zo genantquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal je 's een kutsound laten horen.
![]()
![]()
Kanker, trouw met me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier een lekker nummer om het goed te maken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In de kou aan het werk tot half 7 en daarna profiteren van hotwings tuesday
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom zou je met kanker willen trouwen?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik denk die schuif je wel in de poen van zo een bolle stewardess.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit een zak hotwings op vlucht FC1337, rij 28, 3e stoel. In de kotszak.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heeeel af en toe. Paar jaar geleden nog een Alifuru dans gedaan op een pestaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
Jajong, ga je weleens naar een pesta?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gewoon even onderhands via deze shop doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:07 schreef .C het volgende:
Net even wat heroďne en crystal meth besteld op Silk Road!
Kreeg er een gratis AK bij.
Deathlift or Die.![]()
Whehe, dope! Weet jij toevallig iets van een pesta in Tiel binnenkort?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heeeel af en toe. Paar jaar geleden nog een Alifuru dans gedaan op een pestaThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die prijzen zijn volgens mij niet marktconform.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon even onderhands via deze shop doen![]()
Dat kan ook niet voor de ongekende service die ze leveren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef .C het volgende:
[..]
Die prijzen zijn volgens mij niet marktconform.Deathlift or Die.![]()
Ik ga je sperma niet slikken, flikker opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Malaki ang susu mo, lunukin mo ang tamod ko.. En het eerste deel van der zin ben ik me al jaren bewust van
![]()
Kainin mo tae ko!![]()
Godverdomme, ik wist niet dat je Filippijns konquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga je sperma niet slikken, flikker op. En het eerste deel van der zin ben ik me al jaren bewust van
![]()
Kainin mo tae ko!.
http://www.insults.net/html/swear/tagalong.html![]()
Die websitequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon even onderhands via deze shop doen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
walang hiya ka!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wist niet dat je Filippijns kon.
http://www.insults.net/html/swear/tagalong.html![]()
J'ai une tour d'eiffel dans mon pantalons.quote:
suce ma chattequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
J'ai une tour d'eiffel dans mon pantalons.![]()
![]()
Sowieso hartstochtelijk fantaseren over een triootje met Zuster Joy en Officer Jenny.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die hun eerste masturbatiesessies niet hebben voltooid op getekende Misty pr0n.
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef .C het volgende:
[..]
Sowieso hartstochtelijk fantaseren over een triootje met Zuster Joy en Officer Jenny.
Of deze dan.
![]()
Bien sur.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ken ze ook niet, maar 10 jaar geleden zou ik er een pagga aan wagen denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:30 schreef .C het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt, toen keek ik al geen Pokémon meer.
.
![]()
Nee geen idee. Ben niet zo into die scene..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, dope! Weet jij toevallig iets van een pesta in Tiel binnenkort?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kankergeil even fappen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik las 'Indo die scene'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ben niet zo into die scene...
![]()
WuaHahSAhaHaHAHAhaHquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mensen die pokémon keken! Ik keek helemaal geen tekenfilms, geen totally spies, dragonballZ, pokémon niks noppes nada.
![]()
Jij bent dan ook geboren na Pokémon.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die pokémon keken! Ik keek helemaal geen tekenfilms, geen totally spies, dragonballZ, pokémon niks noppes nada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nimmerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geboren na Pokémon.. Ik heb dat hele Foxkids nog meegemaakt
![]()
![]()
OHJA. Uitzonderingen want dit was met ondertiteling, Cartoon Networkquote:![]()
Immer powerpuff girls kijken toen ik 5 was
![]()
![]()
Gotta Catch them All.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kom sporten bij mij oh my daar loopt wat rond![]()
![]()
lol powerpuff girls gaat over een volwassen man die meisjes in zijn kelder maaktequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OHJA. Uitzonderingen want dit was met ondertiteling, Cartoon Network![]()
Immer powerpuff girls kijken toen ik 5 was
Opgroeien met het idee dat alpha males nooit chicks krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]!
![]()
Deze man heeft mij geinspireerd om naar de gym te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Heeft 'ie je ook geďnspireerd om ook je beentjes mee te pakken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man heeft mij geinspireerd om naar de gym te gaan.![]()
![]()
Ik voetbal toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft 'ie je ook geďnspireerd om ook je beentjes mee te pakken?Deathlift or Die.![]()
Bitch please jij bent echt in 1998 ofzo geborenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
.
Jajong please, ga je afreageren op je bokszak in de garagequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bitch please jij bent echt in 1998 ofzo geboren.
1998, damn. Dan was ik nu 14.
![]()
M'n zusje komt uit 1998.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bitch please jij bent echt in 1998 ofzo geboren.
Deathlift or Die.![]()
Door alle drugs herinner je waarschijnlijk maar 14 jaar van je leven, dus ergens klopt het wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jajong please, ga je afreageren op je bokszak in de garage1998, damn. Dan was ik nu 14.
![]()
Oh sorry 1995quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jajong please, ga je afreageren op je bokszak in de garage1998, damn. Dan was ik nu 14.
.
De enige tekenfilm waar er zes afleveringen gewacht moet worden tot er vijf minuten om warenquote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef .C het volgende:
[..]
Door alle drugs herinner je waarschijnlijk maar 14 jaar van je leven, dus ergens klopt het wel..
![]()
Mijn God kind wat ben je al oud![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
94quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
94. Zorg voortaan maar dat je informatie juist is
Deathlift or Die.![]()
Wat kom jij nou weer reageren, je houdt de hele tijd je bek totdat je een kans ziet om te reageren. Snoer je smoelwerk.quote:![]()
Vaseline_ ging al hard op vruchtwaterquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe vroeg ben je begonnen met al die shit dan?.
![]()
Meespacen op de coke van je maquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaseline_ ging al hard op vruchtwater.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
spacemoederkoekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaseline_ ging al hard op vruchtwater.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
In 94' ging mocht krio al drinken in Amerika.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
13quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe vroeg ben je begonnen met al die shit dan?joints 1x per maand ofzo, en eerste keer pilletje was vorige koninginnenacht. Dus niet dramatisch erg ofzo.
![]()
Vas is maar 5 jaar ouder dan The Matrix.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
22tracks staat weer lekker vol vieze tracks.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
13joints 1x per maand ofzo, en eerste keer pilletje was vorige koninginnenacht. Dus niet dramatisch erg ofzo.
Deathlift or Die.![]()
Tjarie 1 dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
22tracks staat weer lekker vol vieze tracks.Feyenoord Rotterdam![]()
Zelfs ik heb die bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Jajong het volgende:
Vas is maar 5 jaar ouder dan The Matrix.
Deathlift or Die.![]()
Jij sport in jouw dorp toch? Ik heb geen flauw idee waar dat ligt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Jumi kom sporten bij mij oh my daar loopt wat rond![]()
Hier in de sportschool zijn ook echt veeel te mooie mannen de laatste tijd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Jajong het volgende:
In 94' ging mocht krio al drinken in Amerika.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Jajong het volgende:
Vas is maar 5 jaar ouder dan The Matrix.![]()
![]()
De Bijlmerramp was in '92[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer reageren, je houdt de hele tijd je bek totdat je een kans ziet om te reageren. Snoer je smoelwerk.![]()
!
![]()
Luister bij electro Mason en Keyboard 47.quote:
Viezer dan ron.jeremy zijn gedachtes.
In '94 was de eerste aflevering van Onderweg Naar Morgen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niks tegen the matrix, die keek ik toen al met m'n moeder. Geen grapjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Jajong het volgende:
Vas is maar 5 jaar ouder dan The Matrix.![]()
Kurt Cobain pleegde zelfmoord in '94.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dit is pas een mindfuck.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In '94 kwam de single 'Dromen zijn bedrog' van Marco Borsato uit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
In '94 werd Nelson Mandela de eerste zwarte president van Zuid-Afrika.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:48 schreef o.us het volgende:
[..]
De enige tekenfilm waar er zes afleveringen gewacht moet worden tot er vijf minuten om waren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Jajong het volgende:
In 94' ging mocht krio al drinken in Amerika.
OJ Simpson werd live achtervolgd op Amerikaanse tv in 1994.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef fyah het volgende:
Ik herinner me 1994 nog gewoonDenk ik. Kan ook 2006 zijn.
Deathlift or Die.![]()
Je wist wsl. niet eens wie dat was voordat je 't net Google'de.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wou ik net posten. Niet alleen hij, ook:quote:
André Hazes jr
Dakota Fanning
Oftewel, Vas komt net pas kijken.
![]()
hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef fyah het volgende:
Ik herinner me 1994 nog gewoonDenk ik. Kan ook 2006 zijn.
![]()
Dat jij dit weet is geen toeval.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou ik net posten. Niet alleen hij, ook:
André Hazes jrfull stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: