It ain't where you from, it's where you at.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar je geboren bent heeft geen fuck met je bloed te maken.
In deze maatschappij? Onzin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:38 schreef .C het volgende:
[..]
It ain't where you from, it's where you at.
Vanzelfsprekend, we misten je allemaal. Als je daar bent kun je toch ook gewoon FOK!ken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, miste je me?Was even logeren bij mijn vriendje onderdaan. Nee grapje ik behandel hem als een gelijke. Wauw dit klinkt erg, ik doe stoer we doen kk lief tegen elkaar.
[..]
Als een malle.
Ik ken anders een paar Poolse jongedames die deze kille winternachten kunnen omtoveren in een tropische beleving.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:33 schreef .C het volgende:
[..]
Die man zet Polen in een goed daglicht, kun je nagaan.
Al draai ik Frans Bauer vanaf mijn balkon, draag ik tijdens het WK en EK oranje shit en zit ik te koekhappen met K-dag ben ik en blijf ik een buitenlander voor iedereen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:38 schreef .C het volgende:
[..]
It ain't where you from, it's where you at.
Voornamelijk Nederlands en een beetje Joods en Chineesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar je geboren bent heeft geen fuck met je bloed te maken.
Nou hij hoeft echt niet te weten dat ik op Fok! zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, we misten je allemaal. Als je daar bent kun je toch ook gewoon FOK!ken.![]()
Woorden van Rakim, krioro kan beamen dat hij enkel waarheden spreekt.quote:
Ja, want daar hebben we het nu over.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:41 schreef .C het volgende:
[..]
Woorden van Rakim, krioro kan beamen dat hij enkel waarheden spreekt.
Maar die line gaat niet over etnische afkomsten, dat bedoel jij volgens mij wel.
Aww wat fijnquote:
Is goed ik kaap je mee naar Ontario waar ik geboren ben en dan laat ik je de Niagara watervallen zien dit dat alles. Wat zijn jouw roots?quote:
Klopt. En klopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:41 schreef .C het volgende:
[..]
Woorden van Rakim, krioro kan beamen dat hij enkel waarheden spreekt.
Maar die line gaat niet over etnische afkomsten, dat bedoel jij volgens mij wel.
Snap ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou hij hoeft echt niet te weten dat ik op Fok! zit.
Waarom 8?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:43 schreef Phantomesse het volgende:
Heb zin in 8 loempia's.
[/quo[quote]Op dinsdag 7 februari 2012 02:43 schreef Phantomesse het volgende:
Heb zin in 8 loempia's.
Ze wilt vast 8 loempias eten tijdens een gangbang met aziatenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:44 schreef .C het volgende:
[..]
Het eten of een gangbang met acht Aziaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |