Ik ben een Arabische Marokkaan. En een trotsequote:
.
Couscous, bastila, dolma, baklava, sushi. Noem maar opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ga oppassen![]()
Wat is je specialiteit?![]()
Daar mag je best trots op zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben een Arabische Marokkaan. En een trotse[ afbeelding ].
Neem me mee naar Canada.quote:
Als je alleen hinderlijk komt doen niet iig.quote:
Fawaka daaaaaaaaaaan.quote:
Oeh, dolmaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Couscous, bastila, dolma, baklava, sushi. Noem maar op.
Hai mooie wilde vrouwquote:
Nou hij zegt er zitten hier mensen zonder Westerse roots, dan ben ik benieuwd welkequote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Get over yourself?
Was maar een vraag.
Quebecquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem me mee naar Canada.
[..]
Als je alleen hinderlijk komt doen niet iig.
Warschau is ook mooi.quote:
Ah, miste je me?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey jij. Ben blij dat je terug bent.
Als een malle.quote:
Die man zet Polen in een goed daglicht, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha serieus? Mr. Polska avant la lettre.
Ik neem aan dat jij een Afghaan bent, gezien jouw username?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou hij zegt er zitten hier mensen zonder Westerse roots, dan ben ik benieuwd welke
Tis toch een normale vraag?
Vond ik gewoon een mooie naamquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een Afghaan bent, gezien jouw username?
Waar je geboren bent heeft geen fuck met je bloed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vond ik gewoon een mooie naam
Ik ben in Amsterdam geboren
Deze weet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar je geboren bent heeft geen fuck met je bloed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |