Als niemand verstand van enig hulp bij een eventuele alcoholvergiftiging heeft behalve ik moet ik haar dan zo achterlaten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Meh, ookal had zij mij eerder een kutstreek geleverd (staat ergens in dat topic) en ik de enige was die wist hoe je dit soort situaties moet handelen kon ik haar niet zo achterlaten.
Voelde mij wel gelijk een stuk beter dat de rest niet wilde gaan als ik achterbleef (met haar alleen) .
Wut? Hij blijft bij haar omdat ze ver heen is en je zo iemand gewoon niet aan d'r lot overlaat. Dat heeft niks te maken met een zwak voor haar hebben maar alles met een normale dosis fatsoenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet?, hij zegt bijvoorbeeld dat hij met haar alleen achterblijft, hij heeft een zwak voor haar
ehm de rest van de groep had blijkbaar andere plannenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Als niemand verstand van enig hulp bij een eventuele alcoholvergiftiging heeft behalve ik moet ik haar dan zo achterlaten?
En ik voelde mij goed dat men niet zonder mij ging. Dat getuigt van een groepsgevoel die wij hier hebben.
Dat ik dit moet uitleggen.
De rest van de groep ging ook niet. Leer lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ehm de rest van de groep had blijkbaar andere plannen
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut? Hij blijft bij haar omdat ze ver heen is en je zo iemand gewoon niet aan d'r lot overlaat. Dat heeft niks te maken met een zwak voor haar hebben maar alles met een normale dosis fatsoen
Ik lees het nog even terugquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De rest van de groep ging ook niet. Leer lezen
Ik eigenlijk ookquote:
Ben je allochtoon?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Waar gaat deze SC eigenlijk over? Ik zag allemaal hete boys enzo in de OP.
OMG, het was allemaal thuis gebeurdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Dan stuur je die meid met de taxi naar huis of je laat haar op de bank liggen?
Heb dubbel paspoort maar geen tintjequote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb dubbel paspoort maar geen tintjeZijn alleen allochtonen hier welkom?
Nee jij past hier wel hihi.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
Waar gaat deze SC eigenlijk over? Ik zag allemaal hete boys enzo in de OP.
Nee, ja, jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Kan je lekker eten maken? Vind je Fernandes lekker? Ben je een levensgenieter?
ik begrijp het gewoon niet, maja zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:18 schreef o.us het volgende:
[..]
OMG, het was allemaal thuis gebeurd. Jezus, wat een vage vragen stel jij. Jij bent de enige die het niet begrijpt.
Vandaar de controlerende vragen, inspector Gadget?
Wat is je afkomst dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb dubbel paspoort maar geen tintje
Dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee jij past hier wel hihi.
Over Fernandes, andere dranken, eten, muziek, mooie mensen, drugs, games. Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben maar zoiets.
Misschien leer ik dat nog als ik hier af en toe wat leesquote:
Ik pas hier dus niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee jij past hier wel hihi.
Over Fernandes, andere dranken, eten, muziek, mooie mensen, drugs, games. Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben maar zoiets.
95% hier heeft geen Westerse roots, kijk uit hequote:
Wat zijn jouw roots?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:26 schreef o.us het volgende:
[..]
95% hier heeft geen Westerse roots, kijk uit he.
En mijn kookkunsten zijn gevaarlijk zeg ik je.
Ja ik ga oppassenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:26 schreef o.us het volgende:
[..]
95% hier heeft geen Westerse roots, kijk uit he.
En mijn kookkunsten zijn gevaarlijk zeg ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |