zelf gemaakt¿quote:
Uhu.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhu.
Wat best wel faal is want alle meiden wilden zoooo perse zelf maken (is hip enseau) maar zij wisten uiteindelijk niet hoe het moest.
Uit op een maandag avond? wtfquote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen uit, have a great night y'all
quote:
Niet zo bitchen, ik ga Vie Monday uitproberenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die in hun eigen wereldje leven kunnen uitgaan op elke dag van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giet het volgende keer leeg in je anus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
WTF JONGE ik kreeg laats zo ineens een blikje Fernandes Green Punch lightIk moets mijn suikre hebben mang
Ik ga ook uit, ga je nu ook haten?quote:
awesomequote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Wat een bazenbeest is dit![]()
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Goede TT. Zuurkoolstamp met hamburgers nu nomnom.
Ik heb mezelf de zoveelste 4 plakken brood met kaas en ham gesmeerd, heb nu twee plakken gehad en heb er al genoeg van. Maar in de koelkast zetten voor morgen is ook zo zonde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Nee nee neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Hoe dan jongequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Giet het volgende keer leeg in je anus.
Je moet je roots waarderen manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
Wat haten jullie, ik integreer gewoon netjes hier in NL.
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.quote:
Mofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.
Oh nou vooruit, voor deze ene keer dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.
Was echt chill, allemaal jonge collega's en goede sfeer enzo, ik hou 't daar wel een halfjaar vol denk ik.quote:
Kek. Snel gegaan ook ineens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was echt chill, allemaal jonge collega's en goede sfeer enzo, ik hou 't daar wel een halfjaar vol denk ik.
Dat dacht ik ook over mijn oude stagebedrijfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was echt chill, allemaal jonge collega's en goede sfeer enzo, ik hou 't daar wel een halfjaar vol denk ik.
Das fuckedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef o.us het volgende:
Staan we op het punt te gaan is er iemand zo lazerus geworden dat het gecanceled is.
Haha ja nogal, maar ik ben er blij mee iigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Snel gegaan ook ineens. [ afbeelding ]
jemaakt me bangquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over mijn oude stagebedrijf.
Mja, wel lekker uitslapen morgen andersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Das fucked
[..]
Haha ja nogal, maar ik ben er blij mee iig
[..]
jemaakt me bang
Hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, wel lekker uitslapen morgen anders. Kijk wel wat ik ga doen. Sfeer om nu nog shisha te gaan doen is wel zwaar verpest. Dat mens zit nog steeds te kotsen na een half uur geholpen te hebben. Ze heeft gewoon een hele fles Bacardi Razz op
![]()
.
En ik maak je niet bang, gewoon eigen ervaring.
Slaap zequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahahele fles razz tikt wel aan ja
![]()
maar ik moet morgen wel weer vroeg op, dus ben slapen nu
goodnight
Jullie hadden gewoon moeten gaan zonder haarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef o.us het volgende:
Iemand die helemaal lazerus is voor het stappen voor de geïnteresseerden.
Meh, ookal had zij mij eerder een kutstreek geleverd (staat ergens in dat topic) en ik de enige was die wist hoe je dit soort situaties moet handelen kon ik haar niet zo achterlaten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon moeten gaan zonder haar
Wat Sinos zegt, zeker na dat voorval van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef o.us het volgende:
Iemand die helemaal lazerus is voor het stappen voor de geïnteresseerden.
Dat is wel lief van je eigenlijk. Had ze geen vriendin bij d'r die bij haar kon blijven dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, ookal had zij mij eerder een kutstreek geleverd (staat ergens in dat topic) en ik de enige was die wist hoe je dit soort situaties moet handelen kon ik haar niet zo achterlaten.
Voelde mij wel gelijk een stuk beter dat de rest niet wilde gaan als ik achterbleef (met haar alleen).
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat Sinos zegt, zeker na dat voorval van afgelopen weekend.
En als ze lijkt op die JS-trol helemaal.
Op sommige momenten ben ik zelfs veel te lief. Kuteigenschapquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je eigenlijk. Had ze geen vriendin bij d'r die bij haar kon blijven dan?
Meestal is dat toch wel het geval. Of was die ook niet helemaal 100.
Eerst kraak je der af en nu verdedig je haar weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Op sommige momenten ben ik zelfs veel te lief. Kuteigenschap.
Ik woon nu samen met veel klas- en studiegenoten in dezelfde appartement. Ik ken hen al jaren. Die Snooki is echt een geval apart.
Zij was altijd een beetje de buitenbeentje geweest, ging om met andere Snooki look-a-likes die wij hadden maar des ondanks dat zij vriendloos hier heen kwam moest en zou zij haar minor ook in Parijs halen. Het lukt haar net om mee te betalen met de boodschappen of actief mee te doen met de groep.
Ik zie hem haar niet verdedigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eerst kraak je der af en nu verdedig je haar weer
Wat is het nou
Verdedig ik haar? Das nieuwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Eerst kraak je der af en nu verdedig je haar weer
Wat is het nou
Klopt. Maar als er verder helemaal niemand was die zich over haar ontfermde was het op zich goed van je.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Op sommige momenten ben ik zelfs veel te lief. Kuteigenschap.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er verder helemaal niemand was die zich over haar ontfermde was het op zich goed van je.
Niet?, hij zegt bijvoorbeeld dat hij met haar alleen achterblijft, hij heeft een zwak voor haarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie hem haar niet verdedigen.
Meh, ik ga er maar van uit dat ik een goede daad heb gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er verder helemaal niemand was die zich over haar ontfermde was het op zich goed van je.
Gast, waar héb jij het over?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet?, hij zegt bijvoorbeeld dat hij met haar alleen achterblijft, hij heeft een zwak voor haar
Meh, ookal had zij mij eerder een kutstreek geleverd (staat ergens in dat topic) en ik de enige was die wist hoe je dit soort situaties moet handelen kon ik haar niet zo achterlaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |