zelf gemaakt¿quote:
Uhu.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhu.
Wat best wel faal is want alle meiden wilden zoooo perse zelf maken (is hip enseau) maar zij wisten uiteindelijk niet hoe het moest.
Uit op een maandag avond? wtfquote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen uit, have a great night y'all
quote:
Niet zo bitchen, ik ga Vie Monday uitproberenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die in hun eigen wereldje leven kunnen uitgaan op elke dag van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giet het volgende keer leeg in je anus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
WTF JONGE ik kreeg laats zo ineens een blikje Fernandes Green Punch lightIk moets mijn suikre hebben mang
Ik ga ook uit, ga je nu ook haten?quote:
awesomequote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Wat een bazenbeest is dit![]()
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Goede TT. Zuurkoolstamp met hamburgers nu nomnom.
Ik heb mezelf de zoveelste 4 plakken brood met kaas en ham gesmeerd, heb nu twee plakken gehad en heb er al genoeg van. Maar in de koelkast zetten voor morgen is ook zo zonde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Nee nee neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Hoe dan jongequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Giet het volgende keer leeg in je anus.
Je moet je roots waarderen manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
Wat haten jullie, ik integreer gewoon netjes hier in NL.
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.quote:
Mofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.
Oh nou vooruit, voor deze ene keer dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben half Nederlands en ook nog deels Duits, puur roots-voedsel dit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |