Hahaha, dat je het überhaupt probeert.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan en toen had ik kk koppijnIk ging niet eens hard werd er alleen een beetje licht in mn hoofd van
Ghehe ik was 13quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef .C het volgende:
[..]
Hahaha, dat je het überhaupt probeert.
Straks om 22:00 een programma over XTC op National Geographic!
Ja, anaal. Maar toch bedankt voor je aanbod.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kanker, is er ook shit die je níet hebt uitgeprobeerd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week ging het over Ketamine, erg vermakelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe ik was 13
En dat programma over XTC ook maar ff volgen
Mag je wel lijntjes pep van hun borsten snuiven?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mag geen meids meer hosselen van me boy![]()
![]()
![]()
kanker.
Ik mag alleen met ze dansen maar geen nummers uitwisselen echt faya
Notities maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef .C het volgende:
[..]
Straks om 22:00 een programma over XTC op National Geographic!
Nee alleen base uit hun kutje.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef .C het volgende:
[..]
Vorige week ging het over Ketamine, erg vermakelijk!
Zo'n crackie aan het woord die op zijn hoogtepunt 40 shots per dag nam.
[..]
Mag je wel lijntjes pep van hun borsten snuiven?
Hahaha deze postquote:Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee alleen base uit hun kutje.
Lijntje snuiven like a bossquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef .C het volgende:
[..]
Vorige week ging het over Ketamine, erg vermakelijk!
Zo'n crackie aan het woord die op zijn hoogtepunt 40 shots per dag nam.
[..]
Mag je wel lijntjes pep van hun borsten snuiven?
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_coma_snuiven.htmlquote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijntje snuiven like a boss
[ afbeelding ]
Kanker gestoord wtf. Is ze echt dood?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef .C het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_coma_snuiven.html
Dat gaat zo, hoor.
http://www.talkingdrugs.o(...)ine-snorting-contestquote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kanker gestoord wtf. Is ze echt dood?
Goede waarschuwing voor anderen wel, die meid heeft ook een IQ van een pindaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef .C het volgende:
[..]
http://www.talkingdrugs.o(...)ine-snorting-contest
Dat zal me een lijpe K-hole zijn geweest.
Ik snap ook echt niet hoe je ooit kunt denken dat zoiets een goed idee isquote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goede waarschuwing voor anderen wel, die meid heeft ook een IQ van een pinda
Dit dus. Allemaal klapjosti's, waarschijnlijk was ze van de helft van dat lijntje al doodquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
Wauw, best wel medelijden met dat meisje. Best wel pissig op al die kanker mensen om haar heen de haar toejuichen zoiets doe je toch niet. Wat de fuck dacht degene die die lijn neerlegde... Man wat zonde.
GROEPSDRUK DOODT JAARLIJKS DUIZENDEN MENSEN, STOP MET LUISTEREN NAAR ANDERE MENSEN!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
Wauw, best wel medelijden met dat meisje. Best wel pissig op al die kanker mensen om haar heen de haar toejuichen zoiets doe je toch niet. Wat de fuck dacht degene die die lijn neerlegde... Man wat zonde.
Heb je wel eens 2CB gebruikt?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
Nu heb ik wel echt zin in ketaminedie shit geeft je echt een heerlijke wazige space.
Haha, serieus? Lijkt me niet aan te raden.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kon je toch zelf maken? Die staat nog op m'n lijstje
Nee foutje, was een anderequote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef .C het volgende:
[..]
Haha, serieus? Lijkt me niet aan te raden.
Het is in ieder geval moeilijk om te regelen.
Als je een beetje rondvraagt zal het je verbazenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee foutje, was een anderemaar sowieso ken ik geen dealers, bewust althans.
Ja, het is licht hallucinerend. Veel lachkicks, gevoel voor tijd vervaagt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geloof het wel maar weet het niet zeker of het B was. Ging wel een beetje hallicuneren ervan.
Ja dit inderdaad mensen die drugs gebruiken zijn kankertriest en hebben echt geen leven. Opsluiten en massaal boycotten die handel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
DrugsMensen die persé moeten gebruiken.
![]()
Ik kan nuchter ook een leuke avond hebbenStelletje losers.
Ik kan het ook prima zonder hoor maar ik ben gewoon zo eentje van try before you diequote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
DrugsMensen die persé moeten gebruiken.
![]()
Ik kan nuchter ook een leuke avond hebbenStelletje losers.
Levend stratego.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef aight1 het volgende:
sowieso drugsalcohol
sigaretten
hutspot
boerenkool
slavinken
olijfpitten
playmobile
stratego
klokken
neushoorns
kachels
Ik neem aan dat je dingen om je heen als inspiratie gebruikte voor je randomizer?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef aight1 het volgende:
sowieso drugsalcohol
sigaretten
hutspot
boerenkool
slavinken
olijfpitten
playmobile
stratego
klokken
neushoorns
kachels
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dingen om je heen als inspiratie gebruikte voor je randomizer?
Ja man, had voor m'n verjaardag een Kindersurprise-ei gekregen, en daar zat een neushoorn inquote:
hij zal wel een keer ophoudenquote:
Doe ik met liefde!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak jij dan m'n Business model canvas voor KPN?
Aahhquote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
Wat een bazenbeest is dit![]()
[ afbeelding ]
Zo dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Aahh
Hoe heb je hem kunnen oppakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |