Als je diegene goed kent; gewoon ff gaan, zo niet. Niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n gevoel heb dat niemand komt opdagen omdat het op zo'n kutdag is, en dat vind ik echt sneu
Volgens mij beat je me ook met scheten laten zo, gatverdammequote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
chili con carne chappuh nigga's ik beat jullie met je bruine bonen met zoutvlees en rijst (dWc)
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij beat je me ook met scheten laten zo, gatverdamme.
Mijn chili con carne laat jullie drie dagen in de wc zitten. Dat jullie het ff weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
chili con carne chappuh nigga's ik beat jullie met je bruine bonen met zoutvlees en rijst (dWc)
Ja, ik ken 'm goed, daarom ga ik ook. Heb 'm ook al echt jaren niet gezien dus dat is sowieso wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je diegene goed kent; gewoon ff gaan, zo niet. Niet.
Dus dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word ook elk weekend uitgenodigd naar 20 verjaardagen maar ik ga bijna nooit.![]()
Alleen mensen die ik goed ken, verder zijn het random people die me drie keer hebben gesproken ofzo in de stad.
Mja, ik ga liever uit dan thuis ergens iemands wijn opzuipen en mezelf weer masterlijk voor schut zetten.
KANKER.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tenzij er eenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dat.als ik naar een verjaardag van iemand die ik niet goed ken neem ik sowieso mijn eigen liquor mee. Anders ben je echt een zieke profiteur.
Ja, dit doe ik dus ook. Mensen die dan naar een verjaardag komen om te partycrashen, zwaar profiteren van de drank om daarna de stad in te gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dat.als ik naar een verjaardag van iemand die ik niet goed ken neem ik sowieso mijn eigen liquor mee. Anders ben je echt een zieke profiteur.
Paar dagen geleden was dat bij mijquote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tenzij er eendranktafel
staat. Dat zijn de betere huisfeesten
. Ik heb weer zin in zo één
.
Wel? Wij geven altijd gewoon geld of drank, maar niemand drinkt dan eigenlijk van de gegeven drankquote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is altijd wel zo toch? Of zijn er echt van die feestjes waar mensen je telkens moeten vragen wat je te drinken wilquote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tenzij er eendranktafel
.
Niet van anderen profiterenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dit doe ik dus ook. Mensen die dan naar een verjaardag komen om te partycrashen, zwaar profiteren van de drank om daarna de stad in te gaan
Dat heb je bij ieder huisfeest toch wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tenzij er eendranktafel
.
Mooie shit dat man, dat je gewoon 5 minuten onderweg bent om je volgende glassoe in te schenkenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was dat bij mij
Mja, ik bedoel echt een zuipfeest, waar de dranktafel er niet als bijzaak maar als hoofdzaak staatquote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is altijd wel zo toch? Of zijn er echt van die feestjes waar mensen je telkens moeten vragen wat je te drinken wil?
Ah, dat zijn de beste feestjes jaquote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel echt een zuipfeest, waar de dranktafel er niet als bijzaak maar als hoofdzaak staat.
Neem mijn banaan danquote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de beste feestjes ja![]()
Chunky Monkey is echt smerige shit trouwens. Die chocoladebanaantjes
Dat je de host, ookal is het een dude, bijna kan zoenen voor zijn gastvrijheid en sfeerquote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de beste feestjes ja![]()
Chunky Monkey is echt smerige shit trouwens. Die chocoladebanaantjes
Geen trots jij.quote:
Eh, nu en daarvoor vorig weekendquote:Op maandag 6 februari 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat je de host, ookal is het een dude, bijna kan zoenen voor zijn gastvrijheid en sfeer![]()
.
Trouwens, wanneer was je laatste B&J chick?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dit een of andere grap die ik niet begrijp?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, nu en daarvoor vorig weekend?
Nee, was gewoon echt benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dit een of andere grap die ik niet begrijp?
. Vreetschuurtje
.
Nee hoor. Met die bril zien we je nu als serieuze boy.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alsof alles wat ik zeg een grap is. dWc, de hofnar van Fernandes.
Hahaha. Mooi zoquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor. Met die bril zien we je nu als serieuze boy.
Ik heb vorig jaar een vriend een 4.5 liter fles wodka gegeven.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wel? Wij geven altijd gewoon geld of drank, maar niemand drinkt dan eigenlijk van de gegeven drank
Sweetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een vriend een 4.5 liter fles wodka gegeven.Die fles werd toen the main event van het feest.
Geil ja? Ik vond echt geen van die foto's ook maar een beetje heet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef Phantomesse het volgende:
Jezus ik kan die foto's echt niet normaal bekijken ze flippen helemaal random van pic naar pic kkr hinderlijk maar er zitten zowel kankergeile als kankerlelijke exemplaren tussen.
Alleen closeups van sommige kutje en tieten wil niet weten wat voor persoon er verder aan vast zitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geil ja? Ik vond echt geen van die foto's ook maar een beetje heet.
Nou, je wilt het niet weten. Geloof mijquote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Alleen closeups van sommige kutje en tieten wil niet weten wat voor persoon er verder aan vast zit
van binnen en buiten gezien?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou, je wilt het niet weten. Geloof mij.
Ik sta er volgens mij zelfs in met mijn gekke face dat mij op FOK! beroemd maaktequote:
Niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sta er volgens mij zelfs in met mijn gekke face dat mij op FOK! beroemd maakte.
DM bestandsnaam bro.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik sta er volgens mij zelfs in met mijn gekke face dat mij op FOK! beroemd maakte.
Stuur downloadlink van fok.rar, heb alleen lappie bij me. rar staat op de PC thuis.quote:
Dat niet alleenquote:
ja met jouw hoofd 100xquote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Er werd zelfs een meme er van gemaakt met "GEFELICITEERD" er onder :").
En kanker viesquote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef o.us het volgende:
Hij staat er niet tussenDan zal ik wel een andere hebben.
Maare ik hoor net dat mijn hulp nodig is in de keuken bij het maken van sushi (dat is toch verdomme zo makkelijk) dus tot straks lieverdjes.
Ik had hem ook ge edit met het gezicht van mijn knuffel van vroeger op iedereenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Er werd zelfs een meme er van gemaakt met "GEFELICITEERD" er onder :").
Kom een puf contest houden ik vergas jequote:Op maandag 6 februari 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan en toen had ik kk koppijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |