valt reuze mee hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Gatverdamme man. Zelf maken of niet.
ligt eraan wie het klaar maaktquote:
hoe kan je kipfilet verneuken?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben thuis en mis mijn schoonmoeder nu kkhard, ik eet Westlans rundvlees slaatje en mijn pa heeft net een halve kilo kipfilet verneukt met een of andere kutsauce die te smerig is.
Hollanders en kip
Een of andere zoete kkrbende heeft hij er doorheen gegooid, au naurel is beter dan dit ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kan je kipfilet verneuken?zelf au naturel digg ik dat.
Eens, hutspot is smerig.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:36 schreef aight1 het volgende:
dinnertime, hutspotdwc je bent welkom voor de leftovers jwz
Wedden dat je alsnog strontlazerus naar huis kruipt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb besloten dat ik al over een uurtje naar dat feestje ga zodat ik binnen anderhalfuur weer weg kan
Eindpunt kom je morgenochtend rond zes uur helemaal kankerpanja thuis en vind je over 4 maanden een bakje met appels die je vannacht gaat maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb besloten dat ik al over een uurtje naar dat feestje ga zodat ik binnen anderhalfuur weer weg kan
Kan gebeuren. Dat was wel echt eenmalig tho, want dat was echt smerigquote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef Phantomesse het volgende:
en vind je over 4 maanden een bakje met appels die je vannacht gaat maken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 6 februari 2012 18:42 schreef Phantomesse het volgende:
en vind je over 4 maanden een bakje met appels die je vannacht gaat maken.
R. Kelly Untitled is wel hard hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Phantomesse het volgende:
I wanna hear you echooooooooooooooooo echooooooooooooooooooo
Weet je wat kanker grappig is? Dat we nog steeds niet geneukt hebbenkkmooi.
het is een teken!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Phantomesse het volgende:
Kut volgens mij heb ik nieteens winrar bedenk ik me nu.
Nu ik ook echt naar de teksten luister ga ik helemaal stuk gewoon. Die gast geilt zo kankerhard op zichzelf dat hij geen fans meer nodig heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
R. Kelly Untitled is wel hard hoor
Whehe, deze sma. Zelf helemaal on point like period met swag, maar wel oud brood en rotte stukjes appelquote:Op maandag 6 februari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Ik vond een paar dagen geleden ook nog brood in een oude tas maar die foto's zal ik jullie besparen.
Omdat ik zo'n gevoel heb dat niemand komt opdagen omdat het op zo'n kutdag is, en dat vind ik echt sneuquote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Eerlijk, waarom ga je naar die verjaardag als j er eckt geen zin in hebt? Zeg dat je moet fokken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |